Gå til innhold

lager rett og slett en ny en


-mtp-

Anbefalte innlegg

HEI født 30.03.76

Lurer på om du kan se om jeg kommer til å oppleve å få flere barn i framtiden? Evt når og kjønn? Tusen takk ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tilbakemelding mtp :)

 

hmm.. nei har ikke fått pergo enda, men vurderer å gå til gyn igjen å prøve å få det.. da er vel det kanskje løsningen da .. du får ikke opp noen graviditet fremover??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så spennende! Nei jeg har ikke testet flere ganger, tenker å drøye noen dager til før jeg gjør det siden jeg egentlig ikke venter tr enda. Har gått på prevansjon men er jeg gravid er den lille velkommen uansett! Kan du se noe mer ift kjønn, termin, om svangerskapet blir bra (var veldig dårlig sist med kvalme og vektnedgang) eller noe annet?

 

Tuuuusen takk på forhånd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er "ikke-planlagt" gravid, men absolutt velkommen likevel. Men jeg aner ikke når det har skjedd. Logikk sier termin månedskifte januar/februar. Men allerede er jeg ganske stor og har mye liv i magen. Kan jeg derfor ha kommet lenger enn jeg tror eller to? Pga ferie får jeg ikke legetime før 29 august.

Hva med kjønn? Skal ikke røpe nå hva ringen i hårstrå viste - men jeg er en smule forvirret...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg :)

 

Du har sett på meg en gang tidligere, men klarte ikke å se om jeg ble gravid da.

 

Så prøver igjen jeg *smiler*

 

Ser du når jeg blir gravid nå kanskje :) ?

 

Jeg 290175

Han 271176

 

Aurora med 3 gutter så august og gutt på meg......jeg er spent på om du kan se noe også ;)

Hadde EL fredag og igår, så er nå over i DPO land :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei mtp.

 

Jeg er ny i dette forumet, meg jeg håper likevel du kan ta deg tid til å svare meg. Jeg og min samboer er prøvere og sliter veldig, kan du se litt i kortene mine og gi meg litt tilbakemelding på om vi får det til snart eller om det enda vil ta lang tid? Og gjerne om du har noe ekstra å si til meg så er det veldig fint. 170486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du se på meg også ?

 

Har termin den 3 oktober.. Lurer på om du får opp noe tall på fødsel eventuelt mnd? Og får du til å se noe om jeg må bli satt igang eller om fødselen starter av seg selv? :)

 

født: 11 01 86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Født: 31.08.1984. Termin: Ca 14. mars.

 

Hei

 

Jeg er veldig spent på om jeg får gutt eller jente (eller en eller flere?) og om du ser noe hva som skjer med meg (oss) i fremtiden. Bare om du ser noe :) F.eks jobb, bosted, ... osv.

 

Klem!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

~mimsen1986~

 

hei :) får ikke opp noe lengde på fødsel men får opp smertelindring på deg.... men ikke helt hva du kommer til å bruke.... Men får opp et 1 tall så mulig du iallefall får 7 dager før.... eller at du går 1 dag over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

~ing7~

 

hei :) eg har veldig lyst å si jente på deg men også gutt kommer frem... ja alt går bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

~hønemor-07~

 

hei :) eg får inn 3 barn på deg, men mulig den 3 bare er en ønske tenkning for kan ikke se annet en 1 fødsel til på deg..... Men det kan si mye om du evt har hatt SA/MA eller du får tvillinger eller at du tar KS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

~Blidogfornøyd:)~

hei :)

 

kan ikke se noe denne mnd... men september mnd kan det ligge no om dere henger i og slapper av når dere skal:p og ikke kjører for hardt på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Så grei og snill du er som fortsetter!

Tusen takk hvis du har tid og kan se noe på meg!

Lurer på om jeg blir gravid?

f190766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

~reisefeber00~

 

Hei eg klarer desverre ikke å se noen flere på deg, men det ligger noe i mars mnd neste år.... Hva det kan vere det aner eg ikke men ser igjen seinere om du vil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Kan du se meg? :-)

 

Lurer på når jeg blir gravid, og om jeg kan bli det. Lurer også på hvilket kjønn du ser. Blir veldig takknemmelig for svar.

 

Jeg er født 14.05.82.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :o)

 

Lurer på to ting; Savner katten vår, hun har vært borte 1 uke i dag og til nå ingen respons på etterlysninger vi har sendt ut :o(

 

Det andre er; Er jeg eller blir jeg gravid i nærmest fremtid?

 

Fd: 29.06.80

 

Varm og takknemlig klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mtp:o)

Tusen takk for svar:O) Er så glad og lettet over at du ser 1 fødsel til på meg:O) Jeg har abortert 1 gang, og fikk blødning den 10 dagen under forrige forsøk. Men så lenge jeg får oppleve en fødsel til så er jeg jublende glad:O) Da satser og håper jeg at neste forsøk blir vellykket:O)Tusen takk for svar.

 

Hønemor-07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...