Gå til innhold

lager rett og slett en ny en


-mtp-

Anbefalte innlegg

Etter masse useriøst i den andre datt eg helt av lasset da eg skulle se på noen av dere igjen i dag....

 

 

men sleng dere på her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver igjen her:)

når ser du graviditet på meg?

før har du sagt september og at du ikke kunne si noe fordi pendelen gikk i en runding? ..

ser du noe nå?

151090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:)

 

Lurer veldig på hva som skjuler seg imagen denne gangen, og om du ser om jeg kommer til å føde før/etter termin?

Termin ca 14.01.12

Jeg er født 20.03.84

 

På forhånd tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

~janne_90~'

 

 

Vist ikke det blir noe i september spør meg igjen før setter meg ennå på september :) Får også opp oktober men ikke graviditet noe du skal på eller annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei har tarmin 14.sept, og født 190279.

 

Lurer på om du ser fødsel snart,evt kor tid?har veldig mye Kyrre som er veldig vonde....

 

Mvh Elaine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan du se om den lille i magen kommer før termin og om jeg får et stort barn??

 

Termin er 27/9

 

Jeg er født 15/6-86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du se på meg? :D

 

Har tatt en veldig svaaak positiv test i dag, er usikker på når ikm er men tror det er noen dager til..ser du om det stemmer at jeg er gravid? Hvis du ikke ser graviditet, kan du se når jeg blir det? jeg er født 19. okt 1980

 

På forhånd tuuuusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

 

Jeg har termin om 4 dager, altså 9 august! hadde i natt uregelmessige rier, som ga seg etter to timer. I dag har det kommet litt blankt slim, muligens litt av slimproppen.

 

kan du se om det er fødsel rett rundt hjørnet?

Jeg er født 17.12.1989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :)

er en evig optimist hehe

har fått tilbake el og håper du kan se om det skjer noe snart? :)

du har spådd meg at du ser meg gravid i august/sep. men etter som el var vekk så var det ikke så lett :)

gidder du å gi det ett nytt forsøk blir jeg super glad.

 

221286

 

tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg lurer veldig på om jeg vil bli gravid snart (vi har prøvd av og på i over 1 år, og er nå igang med akupunkturbehandling)

og om du kan se noe ellers er jeg takknemlig for det :) (giftemål, jobb, kjønn...)

 

Mvh, Murmelina

310585

(sambo 230985)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du noe på meg? Satt spiren denne mnd? Hoppet i høyet 27.... Ev jente eller gutt? Når vil jeg føde? :) takk takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

090180 ser du noe forandringer i bosted, økonomi, hvordan kjærlighet og familieliv vil bli, og videre utdanning? På forhånd tusen takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

~Mamma27oggutta~

 

Hei får opp gutt på denne gangen. :) Får iallefall opp fødsel i januar men mulig noen dager før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

~BonitaBrasil~

 

Av en eller annen grunn fikk eg opp at eg har svart deg en gang på dette før, men fant det ikke igjen... Så mulig eg husker helt feil :P

 

Men får opp at du må nok vente en stund til ja... vente tiden de siste ukene er lang og ikke snakke om de som kommer over termin dag :( får opp tallet 8 så kan vere 8 september eller så kan det vere 8 dager til/fra termin.. Men får også opp laaaaaang vente tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Kan du se på meg?

 

Venter nå et barn i februar 2012.

Kan du se hva det blir?

KOmmer barnet før termin?

 

Termin 9.2.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...