Gå til innhold

lager rett og slett en ny en


-mtp-

Anbefalte innlegg

Hei jeg er født 22.2.65 og min mann 20.4 58 vi venter en liten jente 3 oktober. Er i uke 32. Det jeg lurer på er om jeg får henne før tiden. har veldig vondt kynnere og press nedentil.hilsen m240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg har termin 26.08.2011 og venter en gutt. Kan du se når jeg kommer til å føde og hvor mye han kommer til å veie?

Blir veldig veldig glad for svar :)

Født: 06.05.83

Mvh tessaliten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har termin 26.09.2011. Kan du se om jeg går over tiden og om jeg unngår KS denne gangen? Kjønn? Blir det flere enn to barn på meg?

Min f.dato er 31.01.71

Tusen takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Er helt ny her inne og lurer veldig på når jeg blir gravid? Vi prøver og håper spiren sitter snart.. Kan du se når?

 

Meg: 04.07.87

Han: 04.02.87

 

Tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mtp.

 

Det ser ut til at det er en stund siden du svarte på denne tråden, men jeg prøver lykken allikevel...

 

ser du noen mulighet for graviditet på meg den nærmeste tiden? og at graviditeten fører til et barn.... (har jo vært gravid tre ganger tidligere uten noe hell...)

 

Du har sett på meg før, men jeg prøver igjen *tihi*

 

Jeg: 010383

Han: 250283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Jeg har to jenter og vi vurderer nå nr. 3. Kan du se noe fødsel på meg? Evt. når og kjønn?

 

På forhånd tusen takk:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mpt!

Kan du sjekke om det er liten spire i magen min nå, og i såfall, hvilket kjønn..? Hvis ikke, når blir jeg gravid..?? :)

Jeg er født 180885.

På forhånd, takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har termin den 13.10.11. Gravid med en liten gutt;) Kan du se hvilken dato den lille gutten ankommer? Evt. hvordan fødselen blir?

Jeg er selv født 12.09.81.

På forhånd tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er ei jente på 30 år. Drømmer om barn. Håper å bli gravid snart. Kan du se om jeg vil bli gravid snart? Evt når? Iløpet av året?

 

født 19.03.81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...