Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

~Jerone~

hei enten så må du lage et egent innlegg her og se om eg svare da eller npoen andre :D det er veldig masse å se på og orker ikke å se på slikt i en tråd der mangen kan spørre :D håper du skjønner :)

~er_faktisk_gravid~

hei når har du termin? får opp tallet 2 men veldig usikker hva det betyr.. så må bare høre når termin e så skal eg se videre før eg utaler meg om noe som kan vere bort i mot staur og vegg :P

~er_faktisk_gravid~

okey da skjønner eg litt mer :P for vist ikke ville eg sagt tvillinger på deg om du nett hadde blitt gravid.. men mulig det starter om 2 dager siden eg fikk det inn :) eller at det vil vere en lang fødsel på 2 dager.... Kan se igjen på mandag om det ikke er skjedd noe :)

Annonse

Heisann mtp.

Du såg på meg i juni, og da såg du graviditet innen mars 2012:O) Gleder meg veldig til å få drømmen min oppfylt:O) Har ei jente fra før, så jeg håper hun kan få en bror eller søster. Jeg lurte på om du ser hvor mange barn jeg kommer til å få?? Ser du om jeg blir gravid snart? Jeg begynner å bli litt utålmodig, for jeg ønsker et lite nurk nå:o)

Ser du om det blir flytting på oss? Eller ny jobb?

Tusen takk for svar mtp.

Er født 07.03.75

Klem fra Hønemor-07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...