Gå til innhold

Hvem er vi?


Tess30

Anbefalte innlegg

Hei : ) Jeg er 33 år fra et sted utenfor Oslo. Har termin 13.04. Har en datter på 7 og en sønn på 10 år fra før. Er skilt fra faren deres og har en samboer nå som ikke har barn fra før. Vi har prøvd i 2 år og 8 måneder og hatt to SA så krysser fingrene for at spiren sitter denne gangen : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Jeg er 25 år å bor lengst opp i nord som man kommer, nesten. Vi har en sønn som straks er 5 år og en datter på snart 2,5 år. Jeg og mannen min giftet oss i april i år. Har vært sammen med han i snart 7 år. Vi gleder oss veldig over dette, men også litt vemodig at det blir siste gangen vi går gjennom dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er 24 år ( blir 25 rundt jul ) og mannen 25år. Har to barn - eldste i nov 06 og yngste i apr 08. Gleder oss masse til nr 3 kommer i apr 12 :)

 

Er fra Bergen, men bor, jobber og studerer i Bodø :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33 år fra Nordland, men har bodd i Oslo de siste 11 årene. Er 7+4 og venter første. Dette kom veldig brått på i et nytt forhold, men gleder meg veldig likevel. Er jo voksen så ;)

Nå ser jeg frem til at svimmelhet og kvalme skal gå over sånn at jeg kan dra på trening istedet for vannrett stilling på sofaen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Jeg holder meg ennå litt anonym. Jeg er en jente på 36 som venter mitt 4 barn i april.

 

Vi bor 30 min utenfor Oslo.

 

Vi har mistet noen ganger nå og venter derfor til uke 12 med å annonsere babyen:) 4 uker igjen....

 

Jeg tror uansett at det denne gangen skal gå bra.

 

Gleder meg til å bli kjent med dere.

 

"VP"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 år, fra Bergen.

 

Vi har en gutt på 2 år fra før, og venter nå nr 2 i april! Har vært sammen med samboeren min i snart 5 år, og venter i grunn på ringen ;) Den lar vente på seg, men den kommer nok innen de neste 5 årene ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år og gift med mannen jeg har hatt siden 1998 :) Vi har en skikkelig god gutt på 5 år. Og vi håper virkelig det går bra denne gangen...vil ikke miste flere ganger. Vi har allerede hvert på ultralyd og fikk se det lille hjerte slå <3 skal på ultralyd igjen den 19 sept. Og krysser fingrene for at det fortsatt er liv da også. Vi vet vel at det er sånn mnd blir helt til vi får møte babyen vår i april, har termin den 6. Har nedtelling til å fortelle femåringen nyheten vår, tror han blir veldig glad. Er 12 uker etter neste kontroll så da blir det forhåpentligvis en glad gutt som forteller det videre til alle :)

gleder meg til å følge med hær inne, dele gleder og bekymringer. Er forresten også ifra Helgeland ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia:9

 

Jeg er 29 år fra Jæren, nygift og førstegangsgravid. Vi har prøvd i lange tider på å bli gravid og endelig skjedde det store her i sommer:) Mista då første tidlig i uke 7, men ble heldigvis gravid igjen rett etterpå. Så idag er jeg 6+6 og er gladerer å gladere for hver dag som går. Har skikkelig trua denne gangen:) Skal til første legetime neste uke og tenkte jeg skulle bestille tidlig ul til uke 12. Estimert termin er rundt 26 april, men forventer egentlig å bli flyttet noe til ordinær ul siden jeg ikke har annet enn SA blødning å sette termin utifra.

Ha en flott dag, jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 25 år, bur utenfor Bergen. Har ei jente på 15 mnd fra før, og gleder meg til å bli mamma igjen:) Har vært gift med barnefaren siden juni 2009. Termin er satt til 29 april, men kan fort endre seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år bor i Oslo. Har en liten mann som fyller 1 på søndag så her blir det litt hektisk en stund:) Har vært sammen med barnefaren i 5 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 år fra Østfold. Har en gutt på 3 år fra før. Termin i slutten av April(27 tror jeg). Vært sammen med barnefaren i 8år. Gleder meg veldig til å få en liten baby i huset igjen. Er minst like ivrig og engasjert her på BiM som forrige gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 29 år, opprinnelig fra Tønsberg, bor i Tromsø. Gift med mannen i 6 år. Vi har ei jente på 8 år og ei jente på 4 år. Foreløpig termin er 18. april på noen nettsteder, og 20. april på andre... Vi får se etter UL. Litt vemodig her også, at dette nok er siste gang vi får oppleve graviditet og fødsel.

Gleder meg til å følge fortsettelsen med dere =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 32 år fra Trøndelag har fra før (etter 10 år langt ekteskap) 3 barn, på 11, 7 og 5 er gravid med min nye kjæreste igjennom 2 år, min fjerde hannes første :)

 

Vi gleder oss masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...