Gå til innhold

Hvem er vi?


Tess30

Anbefalte innlegg

Jeg er 30 år, kommer opprinnelig fra Tromsø.

Men bor i Akershus, Romerike.

Har en datter på 4 år fra før.

Har vært sammen med barnefaren siden mars 2000,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 26 år - født, oppvokst og bor fremdeles i ei lita bygd i Sør-Trøndelag!

Har to barn fra før - gutt på 4 år og jente på 3 år! 13 mnd mellom disse to - og nå blir det nesten 4 år mellom nr 2 og 3! Skal bli spennende!

Har vært sammen med barnefar siden 2005 - og gift siden 2009!

 

Gleder meg veldig til dette svangerskapet - da jeg tror det blir ganske annerledes! Med den første var jeg jo førstegangs - med alt det fører med seg, og med nr to følte jeg ikke at jeg klarte helt å nyte svangerskapet da jeg hadde en liten baby å ta meg av i tillegg!

Denne gangen har jeg to barn som er veldig selvstendige, og som kan ta del i svangerskapet og babyen når den tid kommer - og som faktisk skjønner hva som skjer!

Dette blir fint!

 

Med termin 05.april er jeg vel ca 4+5 på vei eller noe - så det er jo mye som kan skje ennå - men krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Henriette og er 32 år. Kommer fra Sandefjord, men flyttet til Rogaland for 11 år siden så nå bor jeg på Jæren.

Jeg har 2 barn på 10 år og 7 år fra før, så dette blir andre pulje :) Var gift med faren til barna mine, men ble skilt da minste var 1 år. Nå er jeg samboer og forlovet med en flott mann, og vi har vært sammen siden april i fjor. Han er 36 år og har ingen barn fra før, og vi gleder oss kjempemasse!! Tok ut spiralen i desember og har gått rundt og håpet hver mnd etter det <3

 

Jeg krysser fingrene for at helsa er god gjennom hele svangerskapet, selv om bekkenløsningen allerede har meldt sin ankomst. Begynner på høgskolen om et par uker, så jeg har en skikkelig svangerskapsplan og håper jeg kan klare å fullføre den :P

 

Hyggelig å hilse på dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg bor i Oslo og 37 år. Jeg har en datter fra før på 4 år som er veldig klar for å bli storesøster.

Pappaen og jeg har vært sammen siden 1995 og giftet oss i 1998.

 

Jeg gleder meg veldig til dette svangerskapet og til å følge andre ventende mammaer der ute :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30, kommer fra, og bor i stavanger. Har en gutt som fyller 3 i oktober som gleder seg kjempemasse til åp bli storebror:) Lillegutt ble født i australia, og har New Zealandsk pappa. Pappaen og jeg har vært sammen i vel 5 år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34 år og kommer fra Helgeland, der jeg også bor nå :) Har en gutt på snart 7 år. Har nå en ny mann, vi har vært sammen i ca et år og har det veldig bra. Han har ingen barn og nå gleder vi oss veldig til å få en liten! :) Sønnen min vet ennå ikke at han skal bli storebror, men han har mast lenge så han blir sikkert glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 26 år, og bor i Porsgrunn. Giftet meg med min fantastiske mann i 2010. Dette blir vårt første barn:) gleder oss masse begge to, og krysser fingrene for at alt går bra! Er 6 uker på vei i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22 år og kommer fra Bodø. Har to jenter på 4 og 2 år. Er forlovet med ungdomskjæresten min. Vi gleder oss veldig, selv om angsten av og til tar oss. 3 barn på 4,5 år kommer til å bli hektisk, men gud så gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år og bor i Skien. Har vært sammen med samboeren i to og et halvt år, og nå venter vi vært første barn. Er litt over 5 uker på vei, har jeg regnet ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

28 år og bor i Oslo her.. Ingen barn fra før! Er 5+0 i dag :) Samboer siste 2,5 året :) Veldig spent på veien videre.. Gleder meg til å bli kjent med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 år og er fra Oslo. Har en datter på 3.5 år fra før, men med en annen pappa. Har vært sammen med min nåværende samboer i 1.5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sør-trønder - ganske nær tr.heim, 27 år, har samboer og vi har en gutt sammen fra før på 14 mnd, ble gravid etter første PP denne gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 34 år, ekte trønder men bosatt i Sandnes. Jeg er gift og har ingen barn fra før.

 

Nyyyyyter å være gravid, men nå kjennes det på kroppen. Har hatt mensenlignende murringer i magen, trøtt, ømme bryster, og tidvis uvell. Ikke noe oppkast, men ganske kvalm og uvell.

 

That's me :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22 år og venter første:)

Bor sammen med min kjære <3

 

Er 6+3 i dag så termin 1 april:-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 26 år, har ei datter som blir 2år i september. Bur i ei bygd litt utanfor Bergen. Eg og faren har vert saman i 11 år, og forlovet i 5 år. Etter å ha testa litt tidlig fann eg ut i går at me altså venter nr 2:O) Det betyr at eg ikkje er kome til IKM før tysdag 9. August. Gleder oss over at det klaffa igjen for oss:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 år og bosetter meg i Lier om to uker. Er i uke 3+1 i dag. Fikk første positive grav.test i dag :) og gleder meg veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 27år, gift med ungdomskjæresten (vært sammen i over 10 år:)

vi har ei jente på 3 år og flere dyr, men 2.mann har latt vente på seg ett år! vi bor i nærheten av Skien.

 

endelig testet positivt, termin 17april:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Vestfold, er 24 år og vi venter vårt første barn. Har strevd med å få barn i over ett år så nå ble vi glade for at det klaffet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er 27 år og er fra Akershus. Gift. Har en gutt på 2,5 fra før og nå venter vi endelig et lite mirakel etter 9 mnd med prøving og litt hjelp fra Akupunktur. Litt usikker på termin pga varierende sykluser men tror det blir ca 9 april.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente på 23 år, bosatt i Akershus. Har ingen barn fra før, vært kjæreste med samboeren i 7 år. Vektoperert i september 2010, og gått ned 50 kg. Ble gravid i april, med spiral, men hadde en SA i mai. Ble gravid etter første menstruasjon, og i dag er jeg 6+0 på vei. Er veldig nervøs for å miste igjen, og ser for meg litt ekstra oppfølging etterhvert, med tanke på at jeg fortsatt går litt ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 år, fra Tromsø.

Har en gutt på 4 år og ei jente på snart 6. Alle med min samboer og mann gjennom 9 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 år, fra østlandet, mor til tre gutter. en på 5, en på 3 og en som akkurat har fylt 1 år. Termin 6 april 2012!

Vært sammen med barnefaren siden 2005, og vi bor i en enebolig :) Interesser; barn! Og elsker å hekle og er opptatt av interiør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...