Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #26 Skrevet 26. juli 2011 Hahahaha Jaja, verden er full av ekle, stinkende mennesker, uavhengig av om de røyker eller ikke^^ Det som egentlig forunderer meg mest her inne er den egenskapen dere har for å bare se andres "laster", uvaner og feil. Dømmer hverandre for bagateller, selv om alle i Norge gjør, bruker eller spiser noe som er enten usunt, stinker eller er helsefarlig. Bare synd mange her inne er for dumme til å skjønne det;) Dere har for mye fritid skjønner jeg, ikke bra det heller vettu..
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #27 Skrevet 26. juli 2011 Dårlig argument HI Støtter ikkje røykere. Sier ingen ting til dei om det.Dei veit så godt kor farligt det er og dei har valgt det sjølv. Derfor gidder jeg ikkje og mase på dei.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #28 Skrevet 26. juli 2011 dom som sier at andre er domme, dom er domme dom....
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #29 Skrevet 26. juli 2011 er søren i meg ikke rart det blir krig i verden. makan! det finnes de som ikke røyker som ikke har penger til barna pga alkohol, stoff bl.a narkotika. det finnes til og med dem som ikke har barna selv engang! hva har du med hva andre gjør? det er pga sånne meninger som det her det faktisk skjer vonde ting rundt i verden, fordi folk skaper et hat mot en "type" mennesker og deres vaner. skam deg.
☆☆☆ Skrevet 26. juli 2011 #30 Skrevet 26. juli 2011 Jeg røyker ikke, men får til å bruke penger likevel... Har mye å si om røyking, men dette ble for usakelig! Virkelig...
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #31 Skrevet 26. juli 2011 Enig! De kan få kaste bort pengene sine på hva de vil, men jeg synes synd i barna til de som røyker. Må bare le når jeg leser at "jeg vasker hendene og tar munnspray etter å ha røyket", det hjelper ikke! Det sitter i både hud, hår og klær, og alt dere tar i, ja, dere stinker! Naboene mine røyker, de står med vinduet åpent og tror tydeligvis at alt forsvinner ut... Både av barna og inne i leiligheten stinker det helt forferdelig av røyk. Stakkars unger.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #32 Skrevet 26. juli 2011 Ja røykere er ekle, men det at barna går rundt i billig dritt stemmer ikke alltid. Jeg er oppvokst i røykehjem men vi hadde ikke dårlig tøy av den grunn.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #33 Skrevet 26. juli 2011 Og hvorfor i alle dager smugrøyker mannen din for deg ano 14:19? Fordi han har en kone som har bestemt at ingen får røyke i nærheten av hennes dyrebare puttinutti skatter? Or what? Jeg røyker ikke, og jeg kjøper ikke dyre merkeklær til barna mine. Kjøper ikke best-i-test om jeg ikke har råd til det. Men tørre og varme er de alltid. En som røyker 20 om dagen bruker kanskje 2-2500 kr i mnd på røyk. Kanskje det er i stedet for de 1500 i mnd mange damer legger igjen hos frisøren, pluss tusenlappen som ryker med til kaffe latter, nye festsko og en konsert? Lukter vondt? Ja det er det mange som gjør!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå