Gå til innhold

Røykere er ekle.

Anbefalte innlegg

Skrevet

De stinker. De bruker en formue på seg selv som kunne blitt brukt til mye mer fornuftige ting.

Faktisk bruker en gjennomsnittlig røyker like mye i måneden på røyk som det feks koster å kjøpe vinterdress, vintersko, votter og lue til et barn i beste kvalitet.

Men barna til røykere får går ofte våt og småkald rundt i det billigste skvipet på markedet for de har dårlig prioritering/økonomi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaja så bruker de penger på røyk som andre prioriterer på andre ting til seg selv. hva har du med det å gjøre? tror ikke barna går i kalde klær fordetom.

da kan du heller si at du syns at folk som bare prioriterer seg selv og ikke barna sine er ekle, uavhengig om de røyker eller ei.

hilsen ikkerøyker.

Skrevet

Jaja.. takk for det!

Jeg røyker, og mine unger får topp utstyr :)

Reima, Miniature osv i vintertøy + bånsull ulltøy!

Ellers går de i kvalitetstøy som POP, miniature, Nova star +++

sko i ecco, viking, geox..

Nei, de lider ingen nød selv om mamma røyker og pappa snuser.

Teit påstand å komme med..

Skrevet

Hva andre mennesker bruker pengene sine på vedkommer ikke meg

Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :)
Skrevet

Ja, jeg er ekkel.. Jeg røyker..

Men barna mine har alt de trenger. de har alt av klær, varme sko, reimadresser, det flyter over av klær, sko og utstyr og leker..

Noen klarer faktisk å gjøre begge deler.. Både røyke OG dekke barnas behov..

Jeg er ikke interessert i å få noe drittsvar tilbake nå, for du vet ikke hvem jeg er. Du vet ikke hva som er i skuffer og skap hos meg, du ser ikke meg eller mine barn. Derfor har du null grunn til å uttale deg om hvordan vi går kledd..

Skrevet

Kanskje viss en fattiglus som deg HI hadde røykt så hadde barna dine gått i billigklær, men det er faktisk folk med mer enn nok penger her i landet også. Sjalusi kalles det HI.

Skrevet

Jaha? Jeg røyker litt selv, men jeg røyker kun ute, vasker hendene og bryker munnspray, mannen min er ikke røyker og sier at han aldri merker noe lukt av meg siden jeg er så påpasselig med hyigenen.

I tillegg går barna mine kledd i skikkelige klær, kostbare dresser, sko og i det hele tatt. Ikke har vi dårlig råd, og ikke bruker jeg mye på røyk, handler det meste i utlandet da vi er ofte over grensen. Ikke har jeg røkt under svangerskapene eller under ammerperioden. Aldri røkt forran barna heller. For meg er røyk et nytelsesmiddel, sammen med en kaffekopp, gjerne i festlig lag med noe godt i glasset. jeg må ikke røyke hver dag, men røyker som oftest sammebn med de 2-3 kaffekoppene jeg drikker daglig. Utover det røyker jeg ikke. Om jeg slutter en dag er godt mulig. Blir litt det samme som at tykke mennesker må kutte ut all kosespisingen, ikke kunne unne seg noe. Før jeg fikk barn så røkte jeg 10-20 om dagen.

Skrevet

til hi: slike fordommer skaper hat. og senest fredag så vi hva hat kan føre til.

Skrevet

De som røyker tenker ikke på barnas helse. De får nikotin og andre stoffer i seg uansett om man røyker ute og ikke i nærheten av barna. Det sitter i hud, hår og klær og skal mye vask til før det blir borte. Setter seg også i møbler som barna sitter i hver dag. Røykere med barn er egoistiske og tenker bare på sin egen avhengighet og ikke barnas helse. De har ikke bedt om å bli forpestet med din stygge uvane!!!!!!

Skrevet

Jeg røyker

Men jeg har god økonomi og god prioriteringsevne.

Og nå er det jo ikke alle som mener en reimadress er det beste alternativet vinterdress heller da:-P

Jeg kjøper best i test merket,alltid.Mine barn har minst 2-3 dresser hvert år.de trenger ikke å gå kalde fordi jeg røyker.

Syns det er synd at dine venner som røyker har dårlig prioriteringsevne (eller kanskje deg selv/ditt barns far),men ikke hakk på meg.

Og lukter vondt- ærlig talt. Det er mange ikke røykere som lukter vondt også. For mye av ett billig parfymemerke feks *grøsser*

Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :)
Skrevet

Jada, jeg er både ekkel og egoistisk.. Da vet jeg det, takk for at du opplyste meg om det, HI =)

Skrevet

Jeg er mann...

Enig, de stinker. Hva de gjør med pengene sine er ikke mitt problem, men jeg kunne ALDRI tenke meg å være sammen med en som stinker røyk (eller annet...), uansett hvordan hun så ut...

Skrevet

Sitter du her og er en ekkel mobber HI??

Ingen av argumentene du bruker går på noen måte utover deg. Og nei, ungene går ikke i dårlige klær fordi foreldre prioriterer røyken over ungene.

Du kunne jo like greit sagt at feite folk er ekle, de svetter, stinker og bruker en formue på klær, de ødelegger ungene sine, leker ikke med dem, spiser opp pengene slik at ungene lider og ungene blir ofte feite de og...

Mobbere er ekle de, jeg får en skikkelig dårlig smak i munnen av dere mobbere, staten bruker en formue på å forebygge mobbing, en formue på helsepleie til de som har blitt ødelagte av mobbing. Hva med bara til mobberne? Jeg synes synd på mennesker som ikke gis en sjanse her i livet, tenk å vokse opp med tilgang på så mange fordommer og slikt syn på mennesker rundt seg. De har jo ingen sjangs.

Skrevet

Askepott <3 : Sjalusi? Tror du virkelig at det fins folk som er sjalu på røykere??

Skrevet

I et familiebudsjett er røykesummen mye penger.

Klart røykende foreldre eter opp mye av felleskaka som kunne gått til andre ting alle i familien kunne hatt glede av.

Skrevet

For det lukter sikkert MYE bedre av pusten til de som snuser...

Jeg har vært sammen med en snuser i 5 år, og jeg må si at det er ikke akkurat deilig å kline med han rett etter han har snust.

Skrevet

Kan være damer ikke gidder å være sammen med deg heller. Uansett hvordan du ser ut ;)

Skrevet

Heldigvis har de fleste røykere vett til å prioritere klær og utstyr til barna sine, selv om de røyker. Men jeg vet om en mor som ikke kjøper det barna har behov for, de går for eksempel konstant i for små og utslitte sko. Jeg reagerer i dette tilfellet på prioriteringene - alle vet jo hvor kostbart det er å røyke...

Skrevet

Nå går ikke pengene til mine røyk fra familiebudsjettet,men fra mitt budsjett. Jeg bruker altså penger på røyk fremfor alkohol,cafe besøk,dyre merkeklær,konserter osv til meg selv.

Men som jeg sa lenger oppe- jeg har prioriteringsevne.

13:17

Skrevet

Snakk om å dra alle over en kam! Dersom det økonomisk går ut over barna at foreldrene røyker, er det jo dumt. Tror imidlertid de fleste har råd til både utstyr og røyk!

Er helt imot røyking med barn inne eller i svangerskapet. Ellers må folk få gjøre som de vil, så lenge det ikke går utover andre?

Jeg røyker forresten ikke selv!

Skrevet

Ja enig. *Grøss*. Både røykere og snusere er illeluktende og ekle! Men hva de bruker pengene sine på er non-of-my-business;)

Skrevet

JEg bruker barnetrygden på røyk. Nå som vi venter nr. 3 skal jeg øke fra 20 til 30 røyk daglig.

Skrevet

Røkere Stinker!

Sorry folkens, bryr meg ikke om hva dere bruker penger på, men dere stinker! Når mannen min tar seg en røyk i det hemmelige på jobb, vasker han seg og bruker munnspray, men det sitter i klær, hår etc. kjenner det enda det kan ha gått 5 timer.

Skrevet

Bryr meg ikke om hva folk bruker pengene sine på, men ja... dere lukter vondt!!! surt askebeger!! Og det vet jeg, for min mor røyker og en av mine nærmeste venninner... fysj!

Det vittige er at dere tror dere "slutter" å lukte så fort røyken er stumpa! Det er ikke tilfelle dessverre.... Det sitter i hele tiden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...