Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #26 Skrevet 24. juli 2011 Jeg er enig med hi. Jeg stemmer ikke AP, men har stor respekt for Stoltenberg, og spesielt i denne tragedien.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #27 Skrevet 24. juli 2011 Hvem er det du snakker til? Jeg forventer at det er til disse korttenkte individene som benytter denne tråden til å snakke stygt og nedlatende om landets leder? De mangler nemlig både vett og folkeskikk og toleranse
mammadaltenpipestilken Skrevet 24. juli 2011 #28 Skrevet 24. juli 2011 Hva får du ut av å kalle Stoltenberg "Skammenberg" i dag...? Klarer du ikke legge vekk sånne barnslige takter en liten helg en gang? Stoltenberg er Statsminister i dette landet, og gjør så godt han kan.... Norge er i sorg, vi er flere som kjenner ofre fra Utøya. En bekjent av meg har sansynligvis mistet sin 14 år gamle datter der ute........... ???
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #29 Skrevet 24. juli 2011 15:41 Jeg er fremst opptatt av resultater. Stang gjorde et meget godt inntrykk. Det gjorde også politimannen Aas når han snakket med pressen. Storberget var samlet, og gjorde lagom god jobb. Skammenberg ler de av i utlandet, det har mange av mine venner sendt meg email om. Igjen: Hvis ikke Ap hadde vært der, med gutten i spissen, ville ikke dette skjedd i det hele tatt.
mammadaltenpipestilken Skrevet 24. juli 2011 #30 Skrevet 24. juli 2011 Så det er Ap sin skyld at det finnes så syke mennesker i landet?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #31 Skrevet 24. juli 2011 ... de som savnes... kan hende at de er (dessverre) nede i sjøen... ... men det kan også hende at de har SAGT til sine foreldre at de skulle til Utøya, men har dratt et annet sted... Det ER en mulighet...
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #32 Skrevet 24. juli 2011 aaahhhhh......... Der kom forklaringen........... Det er DU som tok terroristen i forsvar i en annen tråd.. Da skjønner jeg plutselig så mye mer hvorfor du har denne merkelige holdningen din. Er det sånn at vi egentlig burde frykte deg også. 15:50? Er du av samme ulla som ABB??
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #33 Skrevet 24. juli 2011 Det er ikke noen sin feil at dette skjedde, bortsett fra gjerningsmannen. Å tro noe annet er så dumt at det er skremmende.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #34 Skrevet 24. juli 2011 Hva får en "voksen" person til å lage kallenavn på en annen? Å kalle landets statsminister for "Skammenberg" sier bare om hvilket modenhetsnivå du er på. Helt ok at du ikke synes om han, men å lage kallenavn og lire av deg fornærmelser til de som sier deg i mot, viser at du har modenheten til en åtteåring (med fare for å fornærme landets åtteåringer). Hi
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #35 Skrevet 24. juli 2011 Mange kvinner har tidligere sagt at de synes at han Stoltenberg er en sjek kar, og at det er en av årsakene til å stemme på Ap. Personlig synes jeg at han er en ekkel til mann. Klarer ikke å finne noe som helst sympatisk hos ham.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #36 Skrevet 24. juli 2011 En sjek mann? Hva betyr det? At du finner noen ekkel er ikke videre interessant og en meningsytring du bør holde deg for god til.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #37 Skrevet 24. juli 2011 15:58: "viser at du har modenheten til en åtteåring" Oi! Noen få innlegg tidligere var jeg moden som en 13-åring. Nå er jeg nede i 8. Om noen få innlegg er jeg like moden som en nyfødt baby (... håper bare at ikke noen av dere er min mor, jeg ville krype tilbake inn så jeg slapp å oppleve deres intoleranse...).
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #38 Skrevet 24. juli 2011 Intoleranse? Du snakke rom å misbruke det norske språk. Vi tar avstand fra hetsingen din i klare ordelag. Vi er ikke pålagt å tolerere hets og usaklige personangrep
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #39 Skrevet 24. juli 2011 hmmm... Kanskje du skal ta det til deg når du blir beskyldt for å være i alderen 8-13 år da......................................... Er uansett ikke veldig moden i uttalelsene dine om dette er tilfellet........
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #40 Skrevet 24. juli 2011 Well, you probably dont think much at all
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #41 Skrevet 24. juli 2011 16:17 "Vi er ikke pålagt å tolerere hets og usaklige personangrep" Jeg ser at alle her som ikke har vært enig i at Stoltenberg er fantastisk, har blitt påhoppet med usaklige personangrepp. Noe for dere å tenke på?
mammadaltenpipestilken Skrevet 24. juli 2011 #42 Skrevet 24. juli 2011 Hvordan kan du kalle denne tragedien "en vareprøve på krig" Du er virkelig ute etter å provosere..... Dette er det største angrepet av en enkelt mann som NOEN SINNE har rammet VERDEN!!!! Ja, Statsministeren gråter, Kongefamilien grater, Vi gråter alle sammen! Dette er virkelig sykt sykt sykt innlegget ditt blir rapprtert som upassende....
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #43 Skrevet 24. juli 2011 Nå må du virkelig ta deg sammen, 16:19! Vet du i det hele tatt hva du snakker om? Vet du i det hele tatt hva våre soldater der nede har som oppgave? De aller fleste av våre soldater jobber i de fredsbevarende styrkene, vi jobber for fred!!! Vi viser solidaritet, og ved å hjelpe andre får man hjelp når vi skulle trenge det. Det er ikke vår krig, det vet jeg, men vet du i det hele tatt hvor svekket våre norske styrker er? Vi klarer å forsvare oss i maks 30 minutter med de styrkene vi har, skjønner du ikke selv at vi er KLIN AVHENGIG av å samarbeide med andre land? Tenk deg selv; -ca 5 millioner innbyggere - over halvparten av dem er under 18 eller over pensjonsalder, nede i ca 2 mill -halvparten av det igjen er kvinner som ikke er vernepliktige, nede i 1 mill. -så kan du trekke fra de menn som er innenfor aldersgruppa, men som ikke har vært i militæret, pluss på kvinnene i militæret, kanskje det er 7-800 soldater igjen - med disse 7-800 soldatene skal vi forsvare oss i lufta, langs hele den norske kystlinja (den er jævlig lang), innenlands, langs grensene osv osv!! Hvordan i h¤#ete skal vi klare oss i en krig om vi ikke får hjelp fra andre? Skjønner du nå at vi dessverre må hjelpe andre, for selv å kunne få hjelp om vi en gang skulle trenge det????
Annie get your gun Skrevet 24. juli 2011 #44 Skrevet 24. juli 2011 Syns at hele Norge, inkl. Statsministeren, justisministeren, fung.politimester, Siv Jensen og alle andre som har hatt fremtrenende roller og vært i mediabildet, har gjort en god jobb. De har alle vist respekt for ofrene og de pårørende, de har vært klar i sine uttalelser, de har vist moderasjon og de har vist åpnenhet for å samle det norske folk rundt dette som har hendt. De har fremstått som gode og stødige ledere på en verdig måte. Hele Norge, syns jeg, har vist sorg, omsorg og verdighet det står respekt av.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #45 Skrevet 24. juli 2011 Overhodet ikke. De som starter å hetse statsministeren i denne tråden, kommemed usmakelige politiske utspill, de bør skamme seg. De er nedrige.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #46 Skrevet 24. juli 2011 Du har åpenbart ikke forstått det du leser. Problemet er slett ikke at man er uenig i AP sin politikk. Problemet er at man er usmakelig i en tråd som omhandler fremtrednen til landets leder når tragedien rammer. At man da benytter muligheten til å spore av debatten med usmakelige politiske utspill og hets av landets leder viser at man har svært liten intellektuell kapasitet. Jeg har aldri stemt AP. Jeghar aldri vært en fan av Stoltenberg. Jeg kunne aldri sunket ned på det lavmålet Stoltenbergkritikerne i denne tråden har gjort.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #47 Skrevet 24. juli 2011 Han gjør en fantastisk jobb, virkelig. Men det tror jeg de fleste partilederene også kunne ha gjort. Jeg kommer ikke til å stemme AP bare fordi Jens gjør en kjempebra jobb nå. Så lett glemmer jeg ikke alle løgnene hans..
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #48 Skrevet 24. juli 2011 Du som mener at det er AP sin skyld at dette har skjedd fordi de driver landet, mener du også at dersom ei jente går ute på kvelden, i foreksempel en kjole som rekker til låret, og blir voldtatt, at det da er hennes egen skyld?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #49 Skrevet 24. juli 2011 Jeg er ikke rett mottager, ikke jeg som har skrevet det andre. Men jeg mener det er hennes mor og øvrige omgivelser som ikke har gitt henne gode råd. der imot er det ingen som har RETT til å voldta, og det er ikke noe hun skal bebreide seg for. personlig ville jeg vel heller valgt noe mer fornuftig kledsel for å slippe problemstillingen. samme med jenter som sitter i bikini i en bar i syden. Virker ikke særlig fornuftig, og noen har ikke oppdratt vedkommende jente spesielt lurt.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #50 Skrevet 24. juli 2011 17:48 skjønner ikke helt parallellen... men antilopen som spatserer forbi løvene kan ikke si at "der er urettferdig at dere spiser opp meg"... Løver og antiloper har ulike regler... det har voldtektsmenn og offer også. Og BTW, det hjelper ikke antilopen å sette ut blommer og lys på plassen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå