Gå til innhold

Stolt av statsministeren!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er heldige som har Jens Stoltenberg som statsminister nå når landet er i sjokk og sorg.

Han fremstår som samlende, verdig og reflektert. En flott mann! Jeg er stolt over at han er vår politiske leder nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vært noen stor fan av Jens, men jeg synes også han gjør en veldig god figur nå. All ære til han for det.

Skrevet

Så enig, så enig 14:18

Skrevet

Syns Jens gjør en fantastisk flott jobb i disse dager. Kan ikke annet enn si at jeg syns synd på han, som må stå oppreist og tale til folket når så mange han kjente har mistet livet.

Skrevet

Tenkte på å lage en lik tråd selv. Er så enig!

Skrevet

Så enig så enig!

Er ikke Aper, men Jens er rett mann til å styre Norge nå!

Skrevet

Synes både konge, statsministeren og AUF-lederen har gjort en god jobb i denne vanskelige situasjonen.

Skrevet

Jeg liker Jens jeg.

Ja han gjør en god Jobb.

Skrevet

15.03: kryp tilbake til hulen din.

Skrevet

"15.03: kryp tilbake til hulen din. "

Så voksent sagt av deg! DIN Stoltenberg, som du er sååå stolt av, ville sagt at jeg har demokratisk rett til å synes hva jeg vil om ham.

Men OK, jeg kryper tilbake til "hulen min", og sier følgende til deg derfra:

Ta et prat med din gamle mor og far, det er sikkert stolt over dine påhopp...

Skrevet

DU snakker om voksent? Så utrolig fantastisk festlig. Du fremstår som en alt annet enn.

Du har selvsagt rett til å si det du mener, og jeg har en selvsagt rett til å be deg krype inn i en mørk hule. Ikke fordi du er grunnleggende uenig i politikken til AP, men rett og slett fordi du er et grunmnleggende dårlig menneske som føler det er passende å spre dritt i en tid som denne.

Skrevet

Er det å spre dritt å ikke være enig i at Stoltenberg er alles helt? Ærlig talt. Og dette skal være et land med yttringsfrihet!

Jeg er faktisk enig. Jeg var litt flau under pressekonferansen i går da han ikke tok det minste hensyn til at det var mange utenlandske journalister til stede, og fremstod som en liten gutt som hadde blitt truffet av "hva skjedde nå? Ikke meg, hva?" Det er ikke noe som sier stor statsleder til meg.

var der imot veldig imponert over Fabian Stang. Han hadde pondus.

Skrevet

En ting er sikker: Hvis ikke Ap hadde vært i regjering og Skammenberg hadde vært statsminister, ville ikke noe av dette skjedd.

Kos deg med det, du som er så moden.

Skrevet

Dere er jo idioter alle sammen. Han står jo bare der og lirer av seg den ene klisjéen etter den andre. Hva er det å være stolt over? Er du like stolt når en skuespiller får en Oscar?

All ære bør gå til de som fortjener det, nemlig alle de som har vært med til å redde sine medmennesker, skjermtrollene (politikere, "geistlige" og kjendisser) og journalistene (som intervjuer sjokkskadede mennesker) bør krype ned i det hullet de kommer fra.

Skrevet

Enig med deg - Fabian Stang fremsto som mye mere ekte en Jensemann, selv om FAbian snublet litt i ordene - brukte ordet 'despot om abb når han eg mente 'desperado'

Skrevet

Enig med deg dagens 15.21..

Han står jo bare der å nikker som en høne å snakker om ting han ikke har greie på.. lover og lyver

Skrevet

Det er dritt når du blander inn barnevernspolitikk og skolepolitikk.

Skrevet

Hvordan mener du disse menneskene burde opptre?

Skrevet

Du virker mindre intelligent 15.17.

Skrevet

Jeg kjenner at jeg blir helt oppgitt over nedrigheten til flere av de som skriver innlegg her nå.

Skrevet

Han minner om duttene i Ronjas Røverdatter:

"Hvoffor? Hvoffor? Hvoffor gjør de på denne måten? Hvoffor? Hvoffor?"

Skrevet

15:28

Helt enig i det du sier: "Jeg kjenner at jeg blir helt oppgitt over nedrigheten til flere av de som skriver innlegg her nå."

Det ER nedrigt å påstå at Skammenberg er en bra statsminister!

Skrevet

Nei, det er nedrig å holde på som du gjør. Du har modenheten og empatien til en selvsentrert trettenåring i denne tråden.

Skrevet

Ta et godt prat med dine foreldre og spør dem hva de synes om dine oppfattninger og den måten du bemøter andre som har en annen tanke enn du har.

Spør dem også hvorfor de ikke har lært deg toleranse...

Skrevet

Hjelp... til og med i en sådann stund er det noen som ikke kan vise storsinn nok til å se at de som styrer landet gjør sitt ytterste...

Ganske utrolig!

Jeg syntes Stoltenberg gjør en meget god figur, selvfølgelig sammen med resten som gjør sitt for å samle folket i denne tragedien.

Alle "pekefingertanter" bør ta en liten pause nå og stå samlet med resten av folket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...