Gå til innhold

Stolt av statsministeren!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan kan dere krangle om partitilhørighet, lage kallenavn og trekke inn voldtekt i denne settingen?

Jeg ser en statsminister og en regjering som gjør sitt beste for å stå oppreist i dette marerittet! Er det ikke tid for å legge små uenigheter til side og stå sammen som nasjon når vi er i krise?

Det er demokratiet som gjør Norge til et godt land å bo i. Nå er det blitt angrepet, og da må vi stå sammen mot ekstremistene og vise at vi tolererer ikke å bli angrepet på denne måten.

Mine tanker går til alle ofrene for denne udåden, både de som mistet livet, de som må leve videre med minnene og skadene og de som mistet sine kjære.

Hi

Jeg også er enig i at Stoltenberg har stått fram som en stor lederskikkelse i disse dager. han har vært tydelig, empatisk og samlende. Også resten av de norske lederne, uavhengig av parti, har møtt denne uvirkelige situasjonen på en verdig måte. Det samme kan sies om kongefamilien.

Btw, til deg lenger oppe som spyr ut eder og galle (15.50), og som hevder at de ler av "Skammenberg"i utlandet. Skaff deg litt fakta før du uttaler deg. Stoltenberg blir ikke omtalt i negative ordlag i internasjonale medier, dette inkluderer CNN, Sky og BBC. Der blir vår statsminister omtalt med rosende ord. Men basert på hvordan du skriver, har du sikkert ikke evne eller forståelse til å følge med på disse engelskspråklige kanalene.

Ja jeg vet, spark under beltestedet, men blir å provosert av slike hjernedøde uttalelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...