Gå til innhold

Jeg trenger hjelp...babyen min er sulten!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det har jeg gjort for lenge siden :)) Det var bare et spm om jeg kunne gi henne mm, eller om jeg måtte ty til andre ting :) Men nå ligger hun å sover.....mett og god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har jo ikke skrevet mer enn en gang Jeg skrev til deg langt oppi her, og har fått svar. Har ikke spurt noe mer. Så flyr du i fistel og henviser alle svarene opp mot mitt innlegg, hvorfor det egentlig?

 

Er flere enn EN person som reagerer på deg, skjønner du, HI!!

 

Og ikke si at du driter i hva andre sier, ellers hadde du ikke hisset deg opp.. Jeg, for min del, driter i hva du gjør med dine barn. Jeg har ammet 4 barn selv, og barna mine er friske som bare det, selv om jeg tok en paracet i svangerskapet, spiste spekeskinke med de to første (før jeg visste at man ikke burde det), spiser til og med skalldyr selv om jeg ammer..uhhh..., og kan t.o.m driste meg til å spise en og annen markjordbær fra hagen.. Shame on me!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flyr ikke i fistel i det hele tatt, jeg. Er blid som ei sol :)

Eneste som kan gnage litt, er at ikke folk kan se hva andre har skrevet før de spør om/skriver innlegg her. For da blir man tatt for å være den samme som skriver. Og iallefall om du har postet innlegget som svar i et annet innlegg. Nå vet jeg ikke om du har gjort det, men mange gjør...

 

Anyways...Nei, vettu...Jeg driter veldig langt i hva folk syntes her inne. De vet ikke noe om meg, og jeg vet ikke noe om de. Så det spiller ingen rolle.

 

Det jeg ikke forstår er; Om det er 10 timer virkning på disse pillene, og det feks bare hadde gått 6-7 timer. Ville ikke du bare gitt mme isteden for å ta sjansen? Jeg vet at jeg ville det iallefall....Bare for å være helt sikker...Hadde vært ille kjedelig om det hadde skjedd noe...allergisjokk, nyresvikt eller lignende, bare fordi man ikke gadd å høre på anvisningene?

 

At du velger å gjøre ting for barna dine som er frarådet, får være opp til deg. Jeg velger å være forsiktig med ting som er konstantert. Alt med måte, men piller/alkohol/røyk tar jeg med veldig forsiktighet. Men thats me....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, hadde nok gitt mme da istedenfor å ta sjansen. Men nå er jo ikke dette en problemstilling lenger. Zyrtecen er ihvertfall ute av kroppen nå, så da kan livet gå videre som normalt i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...