Gå til innhold

Jeg trenger hjelp...babyen min er sulten!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid tar det før Zyrtec går ut av kroppen? Visste ikke at man ikke skal amme når man har tatt zyrtec, men leste heldigvis på pakken at man skal unngå det. Tok den klokken 4 i natt, og lurer på om jeg kan amme nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ring noen med peiling. Legevakt el.

 

I og med at man kun skal ta en om dagen..så vil jeg anta virkningen varer lenge? Du harikke frøset ned noe morsmelk da?

 

og har du ikke ammet siden kl 4 i natt? Da regner jeg med barnet ditt spiser andre ting også.. hva med grøt? morsmelkerstatning el noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotters=) da ordnet det seg da... du vet d finnes allergimedisin man kan ta selv om man ammer ja? på respekt fra lege...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var fint å få lært litt i dag og :))

 

Ja, nå tok ikke jeg zyrtec pga allergi, men.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuller du nå? Ligger babyen din sulten fordi du har tatt 1!!!!!! Zyrtec? Hva tror du effekten er etter 1 tablett??

 

Tror heller du skal bekymre deg for om du har ventet lenge nok før du ammer pga alkoholen. For jeg regner med det er derfor du tar Zyrtec kl 4 om morgenen? Gi flaske med mme da, om du er usikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om babyen min venter mens jeg finner ut om det er ok å gi babyen min morsmelk, er nok bedre enn å pøse på med morsmelk som kan skade babyen min for livet!!! Og nei, jeg tok ikke bare 1 Zyrtec, jeg tok 2. Ja, jeg tok zyrtec for å ikke bli fyllesyk, men drakk ikke mye i natt fordet. Men jeg blir veldig fort fyllesyk, og syntes det er pyton å ligge med nerver dagen derpå. Så alkoholen er nok ute av blodet forlengst!!

 

At du ikke har respekt for pillebruk når du ammer, er en ting, men du burde ikke oppfordre andre til å amme når de har tatt et preparater. På pakka står det at man ikke skal bruke zyrtec når man ammer, og du sier at man bare skal kjøre på å amme fordet? Ikke bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"er nok bedre enn å pøse på med morsmelk som kan skade babyen min for livet!!! "

 

Tror du virkelig babyen blir skadet for livet etter 1-2 Zyrtec som en engangshendelse? Du syns ikke selv du kanskje kan virke litt dramatisk eller hysterisk nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du drakk igår..så burde vel barnet ditt kunne ta flaske...og du er mer redd for litt Zyrtec kontra den alkoholen du fikk i deg igår?? Pust og pes, jeg tror jeg dåååner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22:49:

 

Den ene zyrtecen KAN skade en liten baby. Det er derfor det står at man ikke skal ta zyrtec og amme. Nyrene til en liten baby er ikke helt ferdig utviklet, og kan ta skade av "bare" en zyrtec.

Jeg skjønner godt at HI lurer på dette, slik at hun ikke skal komme til å skade sitt eget barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du synes ikke du overdriver litt nå?

Du gjør det beste for babyen? Men å drikke såpass mye at en zyrtec er nødvendig må du når du har en baby? Ja jeg overdriver(har gangsyn), men det er fordi jeg mener du overdriver!

Google andre preparater f.eks Telfast. Den går jeg daglig på av lege og fullammer tenk! Står det samme om den som Zyrtec.

Ro ned hysteriet og la barnet få mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhh... du ga ungen din mat i mellomtiden eller?? Du skriver innlegget 13 timer etter at du tok zyrtec, og før det drakk du alkohol. Betyr det at ungen din ikke har fått mat på et døgn???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var ikke innlegget mitt myntet på at jeg ikke skulle gi barnet mitt mat i det heletatt. Det var et spm om noen visste om jeg kunne amme 12 timer etter jeg hadde tatt en Zyrtec, siden det står på pakken at man ikke skal ta Zyrtec om man ammer!!!

Jeg er ikke redd for alkoholmengden jeg fikk i meg heller, for det var ikke mye, og siste alkoholenhet ble inntatt kl 23.30, så det er ikke noe å tenke på kl 16-17 dagenderpå. At noen velger å gå imot det som står i vedlegget til preparater, får de ta på egen kappe, men jeg risikerer ikke nyreskader/allergi på min lille baby pga uvitenhet av det jeg putter i meg....Sorry mac, da får dere bare kalle meg hysterisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 23.39. Det betyr at jeg har vært på grisefylla, forsømt ungene mine, og ikke gitt de mat på snart et døgn! Eller kanskje de var hos farmoren sin....fikk mat der, og full omsorg, og at de kom hjem kl 16?....Hmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så merkelig er at du ikke kan skrive slikt i hovedinnlegget? Herreguuuud, du kunne ha spart deg for mange kommentarer.

Gjelder forsåvidt mange innlegg til tider. Først timer eller dager etter kommer mer info som retter opp et elendig førsteinntrykk. Skjerpings, eller har du egentlig lyst på litt liv og røre her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overdriver? Nei, jeg har svart deg på dette mange ganger nå. Jeg respekterer at du gir f... i hva som står i vedlegg til preparater, men da må for f... meg du vise respekt over andre som velger å ta disse rådene alvorlig. Drikke såpass mye? Var du der eller? Det var en bitteliten fyll (brisen), men ikke mere enn at jeg sluttet å drikke 23.30, og jeg tar zyrtec hver gang jeg drikker uansett mengde....Blir fyllesyk av 2 glass vin og jeg, serru...

 

Jeg blir nok ikke mindre "hysterisk" (-i dine øyne....ansvarlig i mine øyne) når det kommer til barna mine....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke den samme personen du har svart..

 

Du svarte meg istad, men jeg har ikke skrevet det innlegget du kommenterer 23:51

 

Men jeg står fortsatt på mitt, du er veldig hysterisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal jeg skrive i hovedinnlegget? Jeg blir helt matt jeg?! Jeg bare lurte på om noen visste hvor lang tid det tok før piller (Zyrtec) er ute av kroppen?! Må jeg skrive et helt resymee av kvelden/nattes forløp for å få svar på det? Må jeg bli analysert fordi jeg lurer på et liiiiiite spm? Skjønner meg ikke på slikt, men fikk to nye kunnskaper i dag. Det ene var at det tar ca 10 timer før piller er ute av kroppen, og det andre er: SPØR ALDRI OM EN SHJIIIT HER INNE OM MAN IKKE ER SKINNHELLIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI; bare så du vet det så er det mer enn EN person som svarer nedover tråden her. Er faktisk ikke bare den ene personen som mener du kanskje tar litt vel av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, men da ser du jo hva jeg har skrevet...Da er det vel ikke vits i å skrive det samme?

 

Da får du syntes at jeg er hysterisk....Det bryr jeg meg døyt om, egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...