Gå til innhold

Noen fra Oslo/Akershus her?


M2M2M

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skrev i noen poster tidligere at vi bor i Oslo og ønsker oss til Akershus...

 

NÅ BOR VI I LØRENSKOG!!!

 

-Vi fikk akkurat godkjent et bud på et hus og jeg måtte bare fortelle det til alle jeg kjenner :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir vi nok ikke akkurat naboer, vi flytter til Kurland. Det er litt ute i kanten, men jeg tror det fortsatt betegnes som Lørenskog :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også med på treff. Jeg henger både inne på Februar-forumet og her inne, termin i slutten av februar/begynnelsen av mars.... Endelig svar får jeg ved UL termin om litt... =)

 

Jeg er 24 år, bor i Oslo, og venter nr. 2 =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Nå er det vel ikke lenge før alle har passert de magiske 12 ukene. Noen som har til lyst å treffes? Hva med å treffes engang i begynnelsen av oktober? Midt i Oslo en plass? Forslag?

 

Jeg vil bare fortelle om min forrige BIM-opplevelse. Det var en hel gjeng som møttes mange ganger gjennom hele svangerskapet. Jeg syns det var litt skummelt så jeg turte ikke. Ingen som tror på meg av de som kjenner meg, men i januar (8.måned) bestemte jeg meg for å være med på et treff. Vi var vel 15 jenter. Nå, nesten tre år etter, har jeg fått meg mange herlige nye vennskap. Det var så gøy i permisjonen. Det var alltid noen å være sammen med. Gå turer med. Utover vinteren møttes vi hjemme. Jeg ville aldri ha vært foruten BIM-gjengen:)

 

Så hva sier dere?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg tipper mange er som meg; Vil gjerne og begynner å bli klar, men venter på at noen andre skal sette igang! :-) Jeg regner med at hvis "en eller annen" med litt initiativ bare setter opp et forslag eller to så vil mange melde seg på, jeg vil ihvertfall gjøre det jeg kan for å bli med :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...