Gå til innhold

Noen fra Oslo/Akershus her?


M2M2M

Anbefalte innlegg

Selv bor jeg i Lørenskog. Noen som bor i nærheten? Hadde vært gøy å fått til et BIM-treff når alle tipper 12 uker for Oslo/Akershus. Flere som vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann fruen:)

Gratulerer så mye med spiren. Jeg er fra sørum og det hadde vært hyggelig med et bim treff. Håper flere henger seg på her:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv fra Lørenskog. venter endelig nr 2. fruen hvor gammel er du? hadde vært gøy med BIM treff etterhvert....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt. Vi må få til et treff når alle er over de skumle ukene;)

Jeg er 29 år og har en sønn fra før. Er sikkert mange fra Oslo og AKershus som kommer inn etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mente att jeg er 24 år. :) har alle det bra med graviditeten så langt? noen som har fått noen symptomer enda, kvalme osv?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Jeg er 34 år og bor i Oslo. Min foreløpige menstermin er 9. mars (har ikke vært på første kontroll enda). Hvis terminen holder seg i mars, vil jeg gjerne være med på BIM-treff med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 24 fra Fetsund her. Sammen med min samboer/forlovede venter vi vårt første barn i mars.

 

Hadde vært utrolig koselig om vi kunne fått til et BIM treff, har et sterkt ønske om å komme i kontakt med jenter som er i samme livssituasjon som meg selv, da ingen av min venner er det.

 

Så føler meg vel litt "alene" selv om vi er to her hjemme om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) jeg blir gjerne med! Bor i sør og har en datter fra før. Skal på UL på fredag, så håper på gode nyheter og at jeg hører hjemme i Mars, tror det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg er 30 år og bor i Oslo. Jeg venter førstemann i starten av desember:) Jeg kjenner ingen som er gravide nå!Det hadde vært koseli å kommet i kontakt med noen andre som er i samme situasjon som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Oslo, og går med et ønske om å snart flytte ut av byen, men vil fortsatt holde meg i Akershus et sted!

 

Jeg vil gjerne møtes, men å vente til etter uke 12 høres ut som en god idé. Det har vært litt turbulent i starten så for meg kan det være deilig å vente til jeg føler meg litt mer trygg på at jeg får bli her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann :-)

 

Jeg bor i Oslo (St.Hanshaugen), jobber i Oslo, er 38 år og venter min første i begynnelsen av mars.

 

Regnbuen3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...