Gjest amandine Skrevet 21. desember 2011 #26 Skrevet 21. desember 2011 Er ikke tranebærmer "ut i skog og mark"bær enn dyrke-bær? Hmm hva er denne nye HOT-saken? Sukk liker ikke helt nye dib.Men det er fordi jeg ikke gidder å trakke over den nye terskelen...
Gjest sug lut Skrevet 21. desember 2011 #27 Skrevet 21. desember 2011 Den er dum. Og det er ikke terskelens feil, for å si det sånn. Og jeg tror det hotte er de som har mer enn femten svar eller noe sånn tilsvarende. Jo, sikkert ut i marka-bær. Hadde bare vært kult å plukke hjemme, og jeg er ikke akkurat eier av naturtomt.
weihnachtmarkblomstre Skrevet 22. desember 2011 #28 Skrevet 22. desember 2011 Den nye HOT saken betyr vel at trådstarter er HOT?! Det tror jeg :-) Arrangeres det kurs i nye Dib? Hvor melder jeg meg på? Bør jeg ta med basilikumen på juleferie?
Gjest sug lut Skrevet 22. desember 2011 #29 Skrevet 22. desember 2011 1. JA 2. Nei, men her er mæææget spennende, så suck it and see, jeg har nettopp gjenoppretta noen andres innlegg, fnis. Og jeg hata egt max men fant ut at jeg ikke orka finne et annet sted hvor hele gartnerlosjen kunne påtreffes. 3. Ja. Hvis den ikke skal sture og være lei og alene og trøstespise og gå gjennom skuffene dine og tømme barskapet.
weihnachtmarkblomstre Skrevet 22. desember 2011 #30 Skrevet 22. desember 2011 (endret) - Hvor ble det av julenickene? - Spørs om jeg får gjort noe jobb i dag med så mye nytt å sette seg inni... - Basilikumen er høy nok til å rekke barskapet nå, så da er det vel best den ikke blir alene hjemme ja. Tenkt om den går løs på julelikøren min som jeg skal ha når jeg kommer hjem i romjula! Hm, redigere? Hå, kan man ta tilbake noe man har sagt også nå? Endret 22. desember 2011 av weihnachtmarkblomstre
Gjest sug lut Skrevet 22. desember 2011 #31 Skrevet 22. desember 2011 Det ble litt kræsj å hate seg rundt på nye Dib med julefreden innbakt i nicket, men jeg skal nok finne det fram igjen nå når jeg har innsett mine begrensninger på så mange områder - og jeg tror dermed forresten at jeg har sendt deg pm på normalnicket ditt også. Jeg har ferie! Juhu, sitte i pysjen kvart over ti på en formiddag... Men nå ut og handle rømme, matfløte, egg og div - skal koke smultringer. Ja, tenåringshøyde på basilikum tilsier at den må passes!
weihnachtmarkblomstre Skrevet 22. desember 2011 #32 Skrevet 22. desember 2011 (endret) Kan man dyrke blåbær kan man dyrke tranebær - så klart du kan! Nå burde jeg jo heller redigert så klart og lagt linken inn her: http://www.bakker-norge.com/artikkel/tranebaer/ Endret 22. desember 2011 av weihnachtmarkblomstre
weihnachtmarkblomstre Skrevet 22. desember 2011 #33 Skrevet 22. desember 2011 http://www.bakker-norge.com/artikkel/tranebaer/
Gjest sug lut Skrevet 22. desember 2011 #34 Skrevet 22. desember 2011 Jøss, for ei kul side. Jeg får se an hva som overlever på balkongen og så blir det kanskje tranebær? Og hvor tøffe var ikke disse:http://www.bakker-norge.com/artikkel/paeremelon-pepino-/
weihnachtmarkblomstre Skrevet 22. desember 2011 #35 Skrevet 22. desember 2011 (endret) De va' dridkule! (går klokka hær for fort eller har jeg gått glipp av lunsj nå?...) Å, hvis du har sendt pm på normalnick så får jeg det nok aldri kom jeg på... i allefall ikke hvis du har skrevet blomstre selv og ikke klikket på nicket i et nylig innlegg. Ved et tidspunkt ble nemlig orginalbrukeren mistet fordi jeg har skrevet en feil i mailadressa... Så da tok jeg reservebrukeren som var blomstre stavet med stor I. Endret 22. desember 2011 av weihnachtmarkblomstre
Gjest sug lut Skrevet 22. desember 2011 #36 Skrevet 22. desember 2011 Ah, da vet jeg det - jeg klikka på en som funka i oktober, ca... Var ikke så spennende heller, mest hva skjer'a...
Gjest sug lut Skrevet 4. januar 2012 #37 Skrevet 4. januar 2012 Ikke en oppskrift, men et tips siden dette er den store urte-tråden: åhlens har salg på en kjempefin børstastål urtepotte, som har "stativ" som urtene kan lene seg mot siden de alltid er høyere enn alle pottene man setter dem i. Kosta en slik og ingenting, og ble godt mottatt av min basilikum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå