Gå til innhold

Hvem er vi?


to herlige karer + baby 7.3.12

Anbefalte innlegg

Jeg er jammen meg blitt 30 år, han er 31.

Vi bor i Stavanger, og dersom dette går veien, får vi vårt første barn 11.03.2012.

 

Vi har vært sammen rundt 3,5 år, og kjøpte hus sammen i fjor.

Så da er det vel bare å sette igang å fylle opp rommene! :-)

 

Spennende, og da jeg aldri har vært gjennom dette før er det utrolig godt å se de gode svarene fra dere med "erfaring"

 

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir 27 år i august og bor i Akershus. Venter en lite troll for første gang sammen med min kjære gjennom to år. I mars skal h*n komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

jeg heter nina, blir 29 år i oktober, og fant ut i går at jeg er gravid. er 5+3 ut fra terminkalkultor.

 

jeg er forlovet med marius, han er 38, og har en datter fra før 11 år.

 

vi bor i akershus;) Jeg jobber som sykepleier og han er elektriker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei Lørenskog-jente som bor i Trondheim med trønder-mannen min, vi har vært gift i litt over 1 år :) jeg blir 28 i år og han er 29. Dette blir vårt første kjærlighetsbarn (selv om det ikke var planlagt) ;)

 

Fått ca termin til 12 mars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Jente på 26 år bosatt i Sandefjord. Her bor jeg sammen med mannen min på 27år, og dattern var på 3år. (Født 10.07.08). Vi giftet oss nå den 11.06.11, og ble gravide på første forsøk, så dette kjærlighetsbarnet her er unnfanget på selveste bryllupsnatta... :) Er litt rart hele greiene og`har så absolutt ikke gått opp for meg, for jeg hadde aldri trodd det skulle gå på første forsøk, men det gjorde det altså, så får vi håpe det holder :)

 

Termin er ca. 05.03.11 ( ikke vært hos noen lege eller lignende enda ). Går inn i svangerskapet med en delt frykt. Hadde et fryktelig vanskelig svangerskap og fødsel forrige gang så klarer ikke helt å glede meg, men alle sier jo at ingen svangerskap er like så jeg prøver å trøste meg med det.

 

Datter vår er født 5 dager over termin, men jeg ble satt igang grunnet svangerskapsforgiftning.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 29 år, bosatt utenfor Bergen. Har vært samboer snart i 10 år!! hadde en exu i 2004, (ikke planlagt graviditet), men etter det sluttet jeg på pillen.

Har prøvd siden den gang og bli gravid, vært utredet, påvist PCOS i juni for 2 år siden. mannen har ikke vært så veldig klar for prøverør, men i april bestemte vi oss for å bestille time :) Så langt kom vi ikke for her sitter jeg med positiv test ;)

Termin er jeg ikke sikker på, da jeg har veldig uregelmessige sykluser. Pga tidligere erfaringer har jeg fått tidlig UL den 27 juli, da får jeg forhåpentligvis vite litt mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer fra SØR TRØNDELAG

Jeg er 32. Mannen 42.

Har to store gutter, født I 1997 og 2001. Mistet ei jente i uke 21 i mars i år.

Vi har vært sammen i 16 år og gift i 11 i august.

Venter nå på nr 4....egentlig 3. Termin er 21 mars 2012.

Begge har kommet noen dager over termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 20 år, venter mitt andre barn med samboeren min som er 21. Gleder oss til å bli tobarns foreldre :)

Rogaland :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mulder:-)

Vi hadde jammen mye likt. Rogaland, 31 år, to gutter, venter nummer 3 i mars:-) Du var visst litt tidligere ute enn meg mine er født 2005 og 2008

 

Hvor i rogaland er du fra? Selv er jeg fra karmøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jente på 33 år fra Vestlandet, samboer er 32. Venter vårt 2.barn rundt 17.-19.mars:) om alt går som vi håper.... Har en gutt på 3,10 år fra før! så det skal bli kjekt for han å bli storebror!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :)

 

Nok en rogalending her, blir 30 til høsten og forhåpentligvis tobarnsmor i mars :) Førstemann blir ett år etter sommeren, han kom to dager etter termindatoen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dytter denne opp så kan dere som har kommet inn i marsklubben nå i senere tid hive dere på tråden:) Gratulerer alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer opprinnelig fra Møre og Romsdal, men har bodd i Oslo de siste 6 årene.

 

Jeg er 34 år, og min samboer gjennom fire fine år er 28 år. Jeg har en foreløpig termin 9. mars (7 uker på vei) med vår første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Jeg bor i VEST-AGDER, rettere sagt Kristiansand.

Er 36 år og førstegangsfødende og ble gravid i 4pp.

Giftet meg i vår og oppdaget den hyggelige nyheten første dag på bryllupsreisen.

 

Legen satte terminen min til 11.mars men det er med utgangspunkt i at unnfangelsen skulle ha skjedd den 16. juni, men jeg vet at det var 4-5 dager tidligere, men regner med at termindatoen evn. blir endret litt etter ultralyd.

 

Gleder meg og syntes alt ved dette er super interessant og spennende!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite sjokk, men vi er gravide!!!

 

Jeg er 30 år og bor i Oslo sammen med min kjæreste og ektemann på 31 år. Vi har vært sammen i over 12 år nå og har en nydelig liten jente på ett år.

 

Vi hadde vår første romantiske natt på over et år, borte fra hjem og datter, og da var det gjort! Det var kanskje ikke like planlagt denne gangen, men likevel en lykke :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Akershus er 36 år, mannen min er 47... Vi laget troll ungen vår ca 2 uker etter bryllupet... Har vært sammen i 3 år, og dette er vårt eneste felles barn.

Jeg har 3 fra før fra 92, 03 og 04. Han har 2 fra 85, 90... Så man kan si det er litt aldersforskjell hos oss...

 

Dette er ikke et planlagt svangerskap, men en gave vi overraskende fikk. og som vi med takknemmelighet tar i mot <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! Vi er 24 begge to! Bor i buskerud!

Har en liten gutt på16 mmd fra før. Termin 31.mars;)

sønnen vår er født 5.april så blir spennende å se om vi får en til på dagen hans;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 24 år fra Lillestrøm/Fetsund

Min samboer fyller 24år i oktober og vi venter vårt første barn i slutten av mars. Venter fortsatt på endelig termin dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide jeg henger meg på denne tråden:)

 

Hei! Jeg er 31 år og fra Tromsø. Mannen min er 33. Vi har vært gift i 9 år og sammen siden 1996 (!).

 

Vi har 2 barn fra før; gutt født i 2003 og jente født i 2007.

 

Har vært gravid 2 ganger før de siste 9 månedene, men har mistet i MA hhv. uke 8 og 16. Denne gangen må det bare sitte, men kjenner at jeg er kjempenervøs og tør ikke tenke så mye på det i tilfelle det går galt. Men jeg er allerede inne i 8. uke, så sjansene blir jo større og større for hver dag for at det skal gå bra!

 

Ja, og så har jeg termin 11. mars.

 

Nr. 1 kom 6 dager før termin.

Nr. 2 kom 12 dager før termin.

 

Gleder meg til å følge dere alle til vi når målet i mars og sitter der med småbebisene våre :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...kan vel presentere meg selv....

jeg er ei 29 år ung vestlandsjente, har tvillinger på 7 år og venter nå nr 3(overrasker meg ikke om det er nr 4 også) i begynnelsen av mars. håper på tidlig ultralyd slik at jeg får vite om jeg bærer på en eller to denne gangen. det var nå litt om meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Stavanger og blir 35 år i aug. Fikk positiv graviditetstest i går og venter da nr. 3 i slutten av mars 2012. Har to jenter født april 07 og april 09, så her blir bursdagene samlet :) Foreløpig termin 26. mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

tutti_87: Jeg er også fra bergen. Jeg er 22 år, min samboer fylte 30 forrige uke. Hadde vær første date i Eiffeltårnet for et år siden, der det bare klaffet totalt, flyttet sammen kort tid etterpå, gikk av pillen i oktober, og kjøpte oss hus i april. Noen ganger bare vet man.<3

 

Har en prinsesse fra tidligere forhold på 4,5 år, og hun ska nå bli storesøster ca 22 mars. Hun ble født 12 minutter etter termin, altså 19 januar 2007 ;) (På første anslåtte termin dag, før UL i uke 18)

 

Hadde en SA forfige syklus, men ble altså gravid igjen, uten mens imellom. Så nå gleder vi oss til vår første sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rogaland, 29 år. 2 barn født 03 og 08. Venter nr 3 begynnlsen av mars 2012.

Var på første u.l tirsdag og fikk se et bankende hjerte :)

Blir alene med gullene mine, pga oppdaget graviditeten etter samvlivsbrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...