Gå til innhold

Hvem er vi?


to herlige karer + baby 7.3.12

Anbefalte innlegg

Jeg kommer fra ROGALAND

Jeg blir 31 år i august (2011)

Mannen min blir 32 i desember.

Har to herlige gutter, født 21. november 2005 og 28. februar 2005

 

Gift i 6 1/2 år. Vært sammen siden februar 1997

 

Venter nummer tre 6.mars 2012. Terminen er faktisk dagen etter termindatoen jeg hadde med førstemann

 

Nummer 1 kom 9 dager før termin

nummer 2 kom 6 dager før termin

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

en liten skrivefeil...

Terminen er faktisk dagen etter termindatoen jeg hadde med MINSTEMANN, skal det være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA

Gikk visst litt fort i svingene. nok en feil...

minstemann er født 2008, IKKE 2005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 23år fra Bergen, samboeren min er 26 og dette er vår første =) Fant ut jeg var gravid dagen etter vi hadde kjøpt hus, så det var litt kjekt =)

Noen andre fra Bergen her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia, jeg kommer fra sunnmøre og blir 30 år om noen uker. mannen min er 34 år. og vi har en gutt fra før som er født i 2006. har vært gift i litt over 4 år, og har termin med nr. 2 2. mars (eller 1. mars) litt usikker..

 

min nr. 1 kom 14 dager OVER termin, og jeg er glad det ikke er lov lengre... :) (tror jeg?)

 

synes det er helt utrolig at JEG endelig er gravid igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia, jeg kommer fra sunnmøre og blir 30 år om noen uker. mannen min er 34 år. og vi har en gutt fra før som er født i 2006. har vært gift i litt over 4 år, og har vært sammen i 10 år.

 

jeg har termin med nr. 2 2. mars (eller 1. mars) litt usikker..

 

min nr. 1 kom 14 dager OVER termin, og jeg er glad det ikke er lov lengre... :) (tror jeg?)

 

synes det er helt utrolig at JEG endelig er gravid igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer fra Vest-Agder

28 år

Min mann er og 28 år. Vi skiller bare 13 dager faktisk :)

Har ei fantastisk jente som blir 3 år i september. (født 4 september 2008)

 

Gift i 2 år (4.juli) vært sammen siden mai 2003.

 

Venter nr to 7 mars 2012 :)

 

Hadde en SA i mai..

 

Nummer 1 kom 23 dager før tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer fra Rogaland.

Er 29 år og har vært gift i 6 år, sammen i 9 år.

 

Vi har tre barn fra før og venter nå vårt fjerde barn.

Har to jenter på 6 år og 3 år, og en gutt som snart er ett år.

Har termin rundt 7. mars. Så det blir ganske tett mellom de to minste.

 

Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Akershus. Er 36 år, samboer er 38 år. Vi har vært sammen i 1.5 år og venter vårt første barn. Her går det unna i svingene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Oslo. Jeg er 28 og samboeren min er 27, vi har vært sammen i fire år. Venter forhåpentligvis vårt første barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 år og mannen min 31, bosatt i Telemark. Vi har snart vært gift i 1 år og venter forhåpentligvis vår første lille prins eller prinsesse i mars.

 

Har selv beregnet termindato til 1. eller 2.mars, men har ikke vært til noen undersøkelse enda. Siden dette er førstemann er dette helt nytt for oss og vi tar gjerne i mot råd og tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Fra Østfold, 25 og 26 år. Vært sammen i 8 år.

Han har endelig fridd !! :D hehe....Gifter oss neste sommer!

 

Har en datter på straks 3 år.

 

Og termin 14 mars ca.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra Oslo

Blir 33 i november, samboeren blir 33 i oktober

Jeg har en sønn fra tidl forhold som er født i mars 06

 

Forløpig termin er 2.3.12, men forventer rettelse hos legen.

 

Første kom 6 dager før terminen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 23 år fra stavanger området, samboeren min er 27 år.

Vi har vært sammen i 8 år, så vi er klar for en liten en nå:) Når vi bestemte oss for å prøve ble vi gravide på null komma niks, så vi er veldig heldige. Håper alt går bra!

 

 

Foreløpig termin er 7.mars. 2012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

jeg er fra akershus. er selv 26 år det samme er mannen min. sammen i ti, gift i snart et år. vi venter nå vår andre etter over tre år med prøving. vært gjennom utallige forsøk men nå satt den endelig med trippel pergo:) terminen er 12.mars!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer også fra Bergen:)

31 år og venter nr3!!!:) har to søte prinsesser på 3 og 5 år!

Vert gift m mannen i snart 4år no:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Oslo og er 34 år, samboeren er 28. Vi er nylig forlovet og planlegger sørlandsbryllup sommeren 2013.

Passer bra med å ta termin 3. mars i 2012 :)

Dette er førstemann for oss begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg (29) og kjæresten min (27) bor i oslo, og har vært sammen i 2,5 år. siden vi begge er jenter, har jeg blitt gravid på storkklinik i københavn på tredje forsøk! nå er vi begge litt in space over at jeg har blitt gravid:) og selvfølgelig ufattelig lykkelige! terminen er 12 mars!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg har akkurat fylt 29 år og mannen er 33 år. Vi har en sønn fra før som vil bli akkurat 3 år når neste kommer.

Jeg bor i Lørenskog. Hadde vært veldig koselig å blitt kjent med flere i området da vi akkurat har flyttet hit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

 

Jeg er 30 og han er 27 år, litt for gammel for meg, men men, man få bli cougar i et annet liv. :)

Vi er sjelevenner som har laget et lite kjærlighetsbarn(om spiren sitter).

Samboere i nesten 1/2 år, utestasjonert i utlandet for 2 år, jeg jobber og han studerer.

 

Jeg er opprinnelig fra Sandnes og han fra Bergen. Vi møttes der og fant ut at vi var gravide noen få dager etter vi hadde kjøpt oss tomt i Sandnes.

 

Når ting skjer, så skjer ting. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Jeg er 28 og kjæresten er 31. Vi har vært sammen i litt over ett år og var begge ganske klar for å bli foreldre - har ventet til det ble i orden å få foreldrepenger o.l (jeg har studert frem til nå). Så det går raskt i svingene her også!

 

Tenker nok vi kommer til å gifte oss i løpet av høsten - han skulle nå helst sett vi var gift før spiren var på plass i magen - men når man er sen i avtrekkeren på frieriet og desto raskere i sengen så blir det jo sånn ;) Noen med erfaringer i å få til "haste" bryllup???!

 

Fikk positiv test på torsdag, så det er jo tidlig ennå - men der er vi jo i samme båt alle sammen :) Føles helt utrolig at mensen ikke kommer! Termin er fra 16-20 mars ettersom hvilken metode som benyttes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3

Hei :)

 

Kommer fra Hedmark

Jeg ble 23 år i juni og samboeren blir 30 i august i år

Har en herlig sønn på 4 månder og 22 dager.

 

Vært sammen siden sommeren 2009, og venter nr 2 14 mars neste år :)

Ikke planlagt dette, men av og til går ting litt "galt" og da blir det sånn da :)

 

Sønnen vår kom 3 dager før termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia,

 

Jeg er 29 år og min mann er 33. Vi er begge fra Rogaland og kjent hverandre nå i 3 år. Vi giftet oss for snart 2 md siden og livet er helt supert om dagen:) Dersom den lille spiren nå klamrer seg fast og dette går bra skal vi ut fra terminkalkulator få en liten baby rundt den 17-18 mars. Og det er rundt min egen og min svigermors bursdag, så det kan jo blir kjempe kjekt!

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Moss og er 34 år gammel. Mannen min er 37. Vi har en sønn som er litt over 2 år gammel (mai 2009) og venter nå nummer to. Tror termin blir mellom 19. og 23.mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...