Gå til innhold

hvor gammel er du - og er begge foreldrene dine i live??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 37, foreldrene mine er begge 68 og fremdeles spreke. Begynner å kose seg som pensjonister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 30, begge foreldrene mine lever-slutten av 50-årene.

Har også farmor og mormor igjen:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. jeg føler virkelig med deg, for foreldre er viktige samme hvilken alder en har selv. Mamma og pappa er viktige. Ikke bare som barnevakter, men som familiens overhode, om du forstår meg rett her. De skal være de eldste, og er mye med på å bestemme hva som skal foregå. Jeg har også en bestefar i live, men han har dårlig helse. Vi ELSKER ham, og gjør det vi kan for at han skal ha det godt :) Han kan ikke lenger gjøre mye for oss, men har gjort mye for oss alle. Nå får han det vi kan gi tilbake:)

 

Ja, mine foreldre lever og er snart 70 år, begge to. De har vel en viss helse, og klarer seg fint alene:) Finner på ting sammen, og har campingbil de bruker hele sommeren gjennom. Tid til barnebarn har de i fleng.

 

Jeg vet jeg er heldig, jeg er 40 år selv. Jeg vet å sette pris på dette, for jeg vet godt at ikke alle har det sånn som jeg har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år og har begge foreldrene mine og alle fire besteforeldrene mine i live.

 

Pappa er 51 og mamma er 48. Besteforeldrene mine er fra 70 til 80 år, alle ved god helse untatt den ene.

 

(Fordelen ved å ha hatt unge foreldre....Da jeg ble født hadde jeg alle oldeforeldrene mine i live til jeg var 8 år)

 

Jeg får pusteproblemer bare av tanken på at noen skal bli borte, så mange gode klemmer til dere som har mistet nær familie.

 

<3

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir snart 33 og begge foreldrene mine lever heldigvis og bank i bordet. Jeg klarer ikke engang å forestille meg å miste en av dem.

Jeg er også så heldig at min mormor og morfar fremdeles lever også. Min farmor døde av sykdom i høst.

 

Det er så trist at flere av dere har opplevd å miste mamma og pappa allerede i 20 årene. Det er en så sårbar tid i livet det. Jeg håper virkelig jeg får leve lenge nok til at mine barn er blitt godt voksne og har fått egne barn og lever trygge liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...