Gå til innhold

hvor gammel er du - og er begge foreldrene dine i live??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 24 og har begge foreldrene mine lever i beste velgående (ene i 50 åra og andre i 40 åra :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 31 år .

 

Pappa døde for 2 år siden 65 år

Mamma lever enda 65 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må være ekstra tungt å miste begge foreldre i så ung alder som deg HI.

 

Jeg er 23 år, og har begge mine foreldre enda. Men min mor regner jeg ikke med å ha så veldig mye lenger siden hun er syk, og har vært det så lenge jeg har levd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, klart det er tungt, spesielt når det er store ting som skjer. som f.eks det å få barn, var tungt å ikke kunne fortelle de at jeg var gravid med nr to. de fikk møte nr en... mamma døde av kreft, og hadde vært syk (til og fra) siden før jeg ble født. så vi viste at hun kom til å dø. var nesten så vi håpet på det på slutten, da hun lå å vred seg i smerter. men jeg fikk i allefall holde hånden hennes da hun døde. men mye jeg har dårlig samvittighet for og... men sånn er det vel bare.

pappa døde i en bilulykke.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 19 år og begge mine foreldre er i live, i god form og ung.

Mamma er 38 år gammel og pappa 45.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27år og mistet begge foreldrene mine i ulykke når jeg var 20år.

Mannen min døde for snart tre mnd siden, men heldigvis ingenting i veien med gulljenta mi på snart mnd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å kjære deg! hvordan går det med deg da??? det må da være ubegripelig vond å miste begge, samtidig og så brått!

 

og mannen din... jeg har ikke ord.... kan bare si at jeg håper det går bra meg deg, og du kommer til å være i tankene mine lenge!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg kan bare forestille meg hva du har måtte gå igjennom. Det å miste en man er glad i er en ting, men så mange. Håper du finner de store gledene i jenta di :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d er dager hvor jeg tenker at livet ikke er verdt å leve lenger...

Siden mannen min døde har jeg slitt voldsomt, spesielt når jenta mi sover og alt virker så tomt.

Har gode venner og en storebror med familie som er helt fantastisk... Men skulle så gjerne hatt mannen min her i det minste, min sjelevenn på alle måter. I det minste fikk foreldrene mine møte han før de døde og han fikk møte jenta vår.. Hun kalte han til og med for pappa dagen før han døde... Så det er utrolig sterkt å høre henne pludre i sengen sin på morgenen... babababpapapa...

jaja...tårene må bare trille innimellom ganske enkelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist HI.. en klem til deg :)

 

Jeg er 29,begge mine lever,mamma er 51 og pappa er snart 60 (har riktignok hatt et hjerteinfarkt)

Mine besteforeldre på morssiden lever også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til 22.27

 

jeg kan forstå at livet er urettferdig noen ganger, og noen får mer enn andre. jeg kan og forstå at tanken på å ikke leve mer også kan lokke på stille kvelder hvor man gjerne skulle hatt sin elskede der... men tenk på den lille datteren din. hvor vondt er det ikke for deg, du har selv mistet både mamma og pappa. la henne i allefall ha mamman sin...

 

jeg tolket ikke innlegget ditt som at du skulle ta livet av deg altså! men jeg veit hvor tankene kan føre deg på de værste kveldene....

 

og tusen takk for klemmen, 22.28 :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19 år og har bare mammaen min igjen.

Pappaen min døde av kreft etter 8 år sykdomsleie, da var jeg 14 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 35 og begge foreldrene mine lever. Mamma er 57 og pappa er 60 år. Farmor og mormor lever også. De er 87 år og 90 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32, mistet mamma da jeg var 29. Selvmord, 59 år gammel. Pappa er heldigvis frisk og rask!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...