Gå til innhold

blir så lei meg:( faens gubbe!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tror du virkelig alle vi alenemødre har ekser som gidder å ta seg fri fordi vi skal til tannlegen? HA!! Syns jeg ser barnefaren her gjøre det. Han tok ikke hensyn til meg da vi var sammen, hvorfor i alle dager skulle han gjøre det etter det ble slutt?

 

Jeg har som regel ikke problemer med å få barnevakt til mine barn, men da jeg skulle til tannlegen måtte jeg ta med babyen på 4 måneder. Hun sover lite, og hater å ligge i vognen, hun forventer oppmerksomhet. Men jeg hadde ikke mye valg, måtte ta henne med. Og hun begynte selvfølgelig å sutre med en gang. Tannlegeassistenten tok henne opp og fløy rundt og pludret med henne til jeg var ferdig. Trengte ikke be henne, hun tilbød seg det. Så noen steder er ikke dette et problem. Går t.o.m an å ta barnet på fanget. Ikke ta sorgene på forskudd, og ikke gjør ting verre enn de trenger å være. Man får som regel til det man virkelig vil :)

 

Ang mannen din, han virker egoistisk og respektløs. Litt hard på flaska også, eller? Tror dere har litt dere må finne ut av, for det kan høres ut som han har litt problemer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :)

Har han kommet hjem?

 

I så fall ikke, når man avlyser timen samme dagen må man betale for ubrukt time. Regner med du vet hvem av dere som er pent nødt til å punge ut?? IKKE du ihvertfall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, leste ikke svaret ditt før jeg postet mitt..

 

Men godt det ordnet seg. Dumt å ta sorgene på forskudd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har tydeligvis aldri farget vipper.. Man kan ikke reise seg og fange barna da, for da får du nemlig et lite problem når du får hydrogenperoxid i øynene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt rotfylling, 1 1/2 time, det er lenge, det!

Klart du ikke kan ha med en 1-åring på det!

 

Får håpe at bf har dårlig nok samvittighet til at han følger opp i morgen. Rotfylling er vel ikke noe man utsetter egentlig?

 

Lykke til!

 

Hilsen 19.40, som vet hvor utrolig lei man kan bli av "fisketurer"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære kvinne : Reis deg!

 

Du og barnet må ikke belage dere på en person som til stadighet skuffer og svikter.

 

Forrige tannlegetime jeg hadde var minstejenta med. Hun var da litt over 1 år. Hun har også vært med til gynekologen og legen.

 

Ring på forhånd og forklar situasjonen. Kanskje de til og med har en hjelper på tannlegekontoret som kan se til barnet. Hvis det er snakk om undersøkelse og bilder tar det ikke lang tid.

 

Lykke til med å bli en stolt og selvstendig kvinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...