Gjest sug lut Skrevet 30. juni 2011 #26 Skrevet 30. juni 2011 Ævva. Du kan jo gå inn på Jackass vs Dumbass og se tilsvarende stunt...
tryde Skrevet 2. juli 2011 #27 Skrevet 2. juli 2011 At ingen ting går som planlagt. Å få sove lengere enn til klokken 06 er en sjelden gave. At de gangene du er litt sen er toget eller bussen i rute. At maki og sushi ikker er for sære snobber.
Gjest Toxic Skrevet 3. juli 2011 #28 Skrevet 3. juli 2011 Når jeg er opptatt med å rydde opp i den ene ungens pøbelstreker i 1.etg, er det garantert at den andre ungen finner på enda verre djevelskap i 2.etg. Locktite lynlim gjør som emballasjen lover, barnefingre limes sammen før du får sagt kake. Å fjerne locktite lynlim fra en barnehånd (og helt opp til albuen) tar en evighet. Neglelakkfjerner fungerer ikke på Locktite lynlim, men fjernet derimot malingen fra bordet i entreen (der eksperimentet hadde funnet sted). Sot fra ovnen går ganske greit å vaske av veggene. En god klem fra ungene redder dagen uansett.
Gjest amandine Skrevet 7. juli 2011 #29 Skrevet 7. juli 2011 Har lært noe nytt igjen. Brunsnegler elsker gressløk. De har jaggu f meg barbert gressløken i løpet av natten, bare noen korte stubber igjen. Todagersgressløk m sneglespor.
bIomstre Skrevet 7. juli 2011 #30 Skrevet 7. juli 2011 ugh... jeg savner foresten forklekjole med saltlomme... hvordan går det med prototypen, er den snart klar for lansering? :-)
lilja70 Skrevet 7. juli 2011 #32 Skrevet 7. juli 2011 Jeg har lært at jeg lærer aldri Jeg har lært at jeg liker "liker-knappen" og savner den her og irl. Jeg savner også "don't like this-knapper"
Gjest amandine Skrevet 7. juli 2011 #33 Skrevet 7. juli 2011 HI hi etter mye frustrasjon og styr og reparasjon og håndsøm bestilte jeg faktisk ny maskin i går HURRA!! Gravde så dypt i lomma at pris enda ikke er avslørt for han jeg deler regninger med he he, men den blir levert etter ferien og vips coming to a place ikke langt unna.. Endelig skal jeg opp og gå på epla!!! Bunadsposer, søljeposer, skoposer, sølvtøymapper, forklær av ymse slag, med valgfri tekst og monogram samt ymse ekstrautstyr (saltlomme etc) blir tilgjengelig.
bIomstre Skrevet 7. juli 2011 #34 Skrevet 7. juli 2011 Hurra! Send meg link når du er i gang, jeg trenger ymse slag.... Ellers burde jeg egemtlig gått rundt med saltsekk, her er lite sol og mye snegl for tiden
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. juli 2011 #36 Skrevet 9. juli 2011 Tapetsering er ikke for tullinger Ting tar tid (det går IKKE like fort som på Sinnasnekkern, Tid for hjem og alle disse andre lureriprogrammene!!)
Magia Skrevet 9. juli 2011 #37 Skrevet 9. juli 2011 Jeg har lært at jordbærene på bunnen av kurven alltid er dårlige, uansett hvor glansbildefine de på toppen er! Grrr
Northernlights Skrevet 12. juli 2011 #38 Skrevet 12. juli 2011 Det er veldig lett å lage falsk profil på dib.
lilja70 Skrevet 12. juli 2011 #39 Skrevet 12. juli 2011 -Men vi gamlingene har jo flere kanaler å "snakkes" gjennom :-)
nicki82 Skrevet 14. juli 2011 #41 Skrevet 14. juli 2011 At det å starte på nytt livsstil er dyrt! Kjøper man masse mat og fyller kjøleskapet med det, mister man matlysten og ender opp med å hive halvparten! Og hvorfor i det hele tatt tenke på det når man ellers ikke har tid til TV engang? Det å legge seg tidlig er lurt!!!!!.....men jeg vil ikke legge meg riktig enda :/ Natta!
nicki82 Skrevet 14. juli 2011 #42 Skrevet 14. juli 2011 Enda en grunn til å legge seg tidlig...kan ikke komme på en lur måte å rette opp den tredje linja på engang!! zzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzz zz zzzzzzzzz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå