Gå til innhold

Ting jeg har lært


Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Maskeringstape er den originale luremus.

 

Telefoner dør når man minst trenger det.

 

Jeg har pølsefingre.

 

Alt kan gjøres mye bedre i fylla.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lært at ballkjoler i fylla er skummelt

 

Arve-gardiner er topp

 

Sommerferie er fint

 

Det kan aldri bli for mye vin (bare dagen etter)

 

Skrevet

Kebab er for godt, for billig og for lett tilgjengelig.

Kebab er for godt, for billig og for lett tilgjengelig.

Kebab er for godt, for billig og for lett tilgjengelig.

Kebab er for godt, for billig og for lett tilgjengelig.

Kebab er for godt, for billig og for lett tilgjengelig.

 

Skrevet

Babyer blir store barn på et øyeblunk...

 

Papirkutt på leppa er vondt...

 

 

 

 

Skrevet

mobiltelefoner bør ikke vaskes i vaskemaskin

 

minis nye knallrosa bukser bør ikke slenges inn i vaskemaskinen sammen med alle de hvite bodyene

 

magen ER virkelig veien til mannens hjerte (det er utrolig hva som kan glattes over bare jeg lager god middag)

 

Gjest amandine
Skrevet

Jeg har visst ikke lært noe som helst, jeg...

Skrevet

Jo senere mamma sovner, jo tidligere våkner baby.

Bleie av = klarsignal for tissing

Ingen sommerklær i bagasjen = skyfri himmel og 27 grader i skyggen på ferieturen.

Å pakke lett (jeg pakker alltid for mye) fører til bil som ikke vil starte og tre ganger så lang tur.

Skrevet

Melk koker når du snur ryggen til.

Når barna er hjemme å det plutselig blir stille, da vet du de gjør noe galt.

 

Skrevet

Jøss, gikk vi på samme skole?...

Gjest amandine
Skrevet

Har forresten lært meg en ting eller to når jeg tenker meg godt om:

Av det alvorlige slaget: Sett stor pris på livet du har mens du har det.

Og av det mindre alvorlige slaget er et nytt fint ord: Smygedag. En smygedag er en dag med fint vær innimellom alle regnværsdagene. En ekstra fin en som du blir ekstra glad for.

Skrevet

Allergimedisin er gull, i flere sammenhenger!

 

Trampoliner er skumle saker.

 

7åring med gips og krykker + lillebror som utredes for adhd + regn = sliten og frustrert mamma som gleder seg veldig til pappaferien!

 

Mannfolk og unger gjør ALLTID motsatt av det man sier. Bare man husker det kan mye bli gjort uten at man løfter en finger.

 

Volumknapp på unger burde være obligatorisk!

Skrevet

I dag lærte jeg at Jean Paul Sartre hadde rett;

 

helvete ER andre mennesker.

Skrevet

jeg har lært å ikke kjenne etter om baby har fått flere tenner med fingeren,når hun allerede har 4.

 

Og at å la 5åringen ansiktsmale seg som en panda ikke nødvendigvis er en lur ting å gjøre. Svart maling som "lar seg gnikke av hur lett som helst".....not

Skrevet

5 timer vandring i dyreparken gir vonde tær dager etter :P

Skrevet

Man blir forkjølet etter årets første utebad:-(

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg har tvert imot lært at ballkjoler i fylla er helt genialt. Ellers er jeg hjertens enig.

Skrevet

Ikke slapp av for mye og føl deg trygg, carma is a bitch.

Skrevet

sukk... rapporter skiver seg ikke selv...

Gjest amandine
Skrevet

I dag har jeg lært hvor høyt jeg elsker byen min. Som bor her på tross av DET FORBANNA REGNET!!!!!

Og ref vasketråden til luten, så har jeg også lært oppvasktriks for ungkarer.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg er også alltid enig med Sartre.

Gjest sug lut
Skrevet

Anne-B, vil du snakke om karma?

Forøvrig, nå er det min tur - hvor er mens-farmen din hen, jeg blør fanden gale meg i hjel.

Skrevet

At mannfolket i huset roter mer enn ungene.

Skrevet

I dag har jeg lært at man ikke bør holde tommelen foran hullet der stiftene kommer ut når man smeller sammen en stiftemaskin etter å ha fylt den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...