Gjest sug lut Skrevet 21. juni 2011 #1 Skrevet 21. juni 2011 Maskeringstape er den originale luremus. Telefoner dør når man minst trenger det. Jeg har pølsefingre. Alt kan gjøres mye bedre i fylla.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. juni 2011 #2 Skrevet 22. juni 2011 Jeg har lært at ballkjoler i fylla er skummelt Arve-gardiner er topp Sommerferie er fint Det kan aldri bli for mye vin (bare dagen etter)
Patetica fåkksi Skrevet 22. juni 2011 #3 Skrevet 22. juni 2011 Kebab er for godt, for billig og for lett tilgjengelig. Kebab er for godt, for billig og for lett tilgjengelig. Kebab er for godt, for billig og for lett tilgjengelig. Kebab er for godt, for billig og for lett tilgjengelig. Kebab er for godt, for billig og for lett tilgjengelig.
♡ A & E ♡ Skrevet 22. juni 2011 #4 Skrevet 22. juni 2011 Babyer blir store barn på et øyeblunk... Papirkutt på leppa er vondt...
MillaLilla Skrevet 23. juni 2011 #5 Skrevet 23. juni 2011 mobiltelefoner bør ikke vaskes i vaskemaskin minis nye knallrosa bukser bør ikke slenges inn i vaskemaskinen sammen med alle de hvite bodyene magen ER virkelig veien til mannens hjerte (det er utrolig hva som kan glattes over bare jeg lager god middag)
Gjest amandine Skrevet 23. juni 2011 #6 Skrevet 23. juni 2011 Jeg har visst ikke lært noe som helst, jeg...
Junifrue Skrevet 23. juni 2011 #7 Skrevet 23. juni 2011 Jo senere mamma sovner, jo tidligere våkner baby. Bleie av = klarsignal for tissing Ingen sommerklær i bagasjen = skyfri himmel og 27 grader i skyggen på ferieturen. Å pakke lett (jeg pakker alltid for mye) fører til bil som ikke vil starte og tre ganger så lang tur.
Blabb00 Skrevet 23. juni 2011 #8 Skrevet 23. juni 2011 Melk koker når du snur ryggen til. Når barna er hjemme å det plutselig blir stille, da vet du de gjør noe galt.
Gjest amandine Skrevet 24. juni 2011 #10 Skrevet 24. juni 2011 Har forresten lært meg en ting eller to når jeg tenker meg godt om: Av det alvorlige slaget: Sett stor pris på livet du har mens du har det. Og av det mindre alvorlige slaget er et nytt fint ord: Smygedag. En smygedag er en dag med fint vær innimellom alle regnværsdagene. En ekstra fin en som du blir ekstra glad for.
Verbena Skrevet 24. juni 2011 #11 Skrevet 24. juni 2011 Allergimedisin er gull, i flere sammenhenger! Trampoliner er skumle saker. 7åring med gips og krykker + lillebror som utredes for adhd + regn = sliten og frustrert mamma som gleder seg veldig til pappaferien! Mannfolk og unger gjør ALLTID motsatt av det man sier. Bare man husker det kan mye bli gjort uten at man løfter en finger. Volumknapp på unger burde være obligatorisk!
stjertløvetann Skrevet 24. juni 2011 #12 Skrevet 24. juni 2011 I dag lærte jeg at Jean Paul Sartre hadde rett; helvete ER andre mennesker.
skinnfilla Skrevet 25. juni 2011 #13 Skrevet 25. juni 2011 jeg har lært å ikke kjenne etter om baby har fått flere tenner med fingeren,når hun allerede har 4. Og at å la 5åringen ansiktsmale seg som en panda ikke nødvendigvis er en lur ting å gjøre. Svart maling som "lar seg gnikke av hur lett som helst".....not
♡ A & E ♡ Skrevet 26. juni 2011 #14 Skrevet 26. juni 2011 5 timer vandring i dyreparken gir vonde tær dager etter
ellen-propellen Skrevet 26. juni 2011 #15 Skrevet 26. juni 2011 Man blir forkjølet etter årets første utebad:-(
Gjest sug lut Skrevet 26. juni 2011 #16 Skrevet 26. juni 2011 Jeg har tvert imot lært at ballkjoler i fylla er helt genialt. Ellers er jeg hjertens enig.
Anne-B. Skrevet 28. juni 2011 #17 Skrevet 28. juni 2011 Ikke slapp av for mye og føl deg trygg, carma is a bitch.
Gjest amandine Skrevet 28. juni 2011 #20 Skrevet 28. juni 2011 I dag har jeg lært hvor høyt jeg elsker byen min. Som bor her på tross av DET FORBANNA REGNET!!!!! Og ref vasketråden til luten, så har jeg også lært oppvasktriks for ungkarer.
Gjest sug lut Skrevet 29. juni 2011 #23 Skrevet 29. juni 2011 Anne-B, vil du snakke om karma? Forøvrig, nå er det min tur - hvor er mens-farmen din hen, jeg blør fanden gale meg i hjel.
****TÅRNFRID**** Skrevet 30. juni 2011 #24 Skrevet 30. juni 2011 At mannfolket i huset roter mer enn ungene.
Himmel og hav Skrevet 30. juni 2011 #25 Skrevet 30. juni 2011 I dag har jeg lært at man ikke bør holde tommelen foran hullet der stiftene kommer ut når man smeller sammen en stiftemaskin etter å ha fylt den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå