Gå til innhold

Huff denne kidnappingen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

De ser det nok slik at barna deres var kidnappet på forhånd, dermed kunne de kidnappe dem tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis man ser bort fra lidelsene i denne saken, er det i grunnen bra at Norge får rykte på seg som et land som stjeler barna. Dermed kan det være at færre vil søke asyl, noe som er positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhm, et diktorisk land som stjeler barna til folk fordi de er utlendinger. da blir vi kanskje ikke så atraktive å komme til mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, dere er ett land hvor vi kan utnytte med god samvittighet. Det vi gjør er at vi føder barn og mottar stønader og når barna våres kommer i skole alder reiser vi med de til hjemmelandet der skal de vokse og bli til gode mennesker ikke alkoholikere, narkomanne og billige horer!!

 

Og når barna kommer tilbake når de har blitt så store så skal de utnytte deres tryggdesystem og utnytte deres kvinner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til slutt når de skal slå seg til ro så gifter de seg med våre døtre og ikke deres, siden deres er brukt opp og kaskje har fått flere barn med ukjent far fordi de var beruset da de ble gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hørt at gode muslimer er terrorister, dreper uskyldige mennesker og blir belønnet med 100 jomfruer i paradis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har du sikkert hørt av en norsk som har studert islam, så dumme dere er som snakker om noe dere ikke vet om! Skam deg 1920.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare hører på unskyldningene til de muslimske terroristene jeg. hva er grunnen til at de er terrorister da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er dere da? oppholder dere i et land dere ikke liker bare for å få penger. horeri det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der missa du poenget horer er noen som tar betalt for sex. ikke noen som ikke tar betalt. unnskyld for å knuse visjonene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må jo skjønne at dette bare er en rasistisk norsk kvinne som ønsker å skape fremmedhat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aner ikke hva jeg skal tro.

 

har mange muslimske venner og blir så forbanna av sånne innvandrere som setter alle i dårlig lys som nærmest hyller vold og kriminalitet som noe hellig og skryter av at de lurer norge for å få pengene våre. og kaller norske kvinner for horer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og kidnapper barn og håper på at de klarer å kidnappe dem. :/ dere setter innvandrere i dårlig lys med slik ved å støtte slik oppførsel. men dere ser det vel ikke selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine damer, dere skjønner vel at det er en troll blant oss???? Det er INGEN innvandrerkvinne som snakker slik som hun som skrev kl. 19.18 og 19.20. Jeg er innvandrer selv, opprinnelig fra Somalia, men vokst opp i Norge. Norge er et land jeg setter pris på, et land som har gitt meg trygghet. Jeg er glad for at min mor har tatt meg hitt for at jeg skal overleve krigen, IKKE for at vi skal utnytte det Norske velferdssystem... Tro meg, ingen i Somalia vet eller tenker på velferdssystemet til andre land. Det er viktigere for dem er å komme seg ut av landet før de blir drept. Jeg har jobbet siden jeg var 16 år, har utdanning og bidrar min del til samfunnet. Jeg er en av de som har falt mellom 2 kulturer kan man si, føler meg ikke norsk og er ikke helt somalier siden jeg ikke tenker likt de fleste somaliere. Sånn sett vet jeg ikke om det jeg mener har noe å si for mange :P

 

Det er ikke noe koselig å føle seg som en byrde, men man må vel tenke at mange innvandrere ikke har et hjemland å dra tilbake til...sånne som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er veldig glad for å ha folk som deg i norge 1946. :) du fortjener like mye fred som det vi gjør.

 

folk som derimot støtter vold, snylting, slenger dritt om norge og kidnapper er jeg ikke interessert i.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til hun somaleren, 99% av somaliske kvinner svindler staten og du er den første. Enslig mor liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så lett å holde seg til tema når kjerringa snakker som om hun kjenner meg....

 

21:58 du fikk meg til å le. Jeg snakker 5 språk og jobber for Oslo kommune, nærmere bestemt tolketjenesten i Oslo. Jeg tjener 440 kr. i timen og opp til 40.000 kr. netto i mnd. Jeg har årsinntekt på 500.000 kr. Hva i helvete skal jeg gjøre med lusen 10.000???? Jeg er lykkelig gift med verdens beste mann og har vært det i snart 8 år. I mitt hjemland bodde vi i en villa, selv om jeg var bare 8 år da vi flyttet derfra skulle jeg ønske at barna mine fikk oppleve det lille jeg husker, unntatt de 3 ukene etter krigen startet da.

 

Disse kvinnene du snakker om synes jeg er trist de deler navn (land) med meg. De fleste kommer fra bygda og vet ikke en shit (akkurat som deg) før de blir hentet med enten familiegjenforening, eller en eller annen rik slektning betaler for deres reise. Så ikke sammenlig meg med dem er du snill....om du har noe mer å si kan du godt sende det som privat mld. Dessuten anbefaler jeg at du tar en prat med somaliere fra Mogadishu, som er her pågrunn av krigen. Som hadde et godt liv før krigen og som ALDRI ville kommet til et land som Norge, men husk en ting, de finner du ikke på NAV, med unntak at de jobber der da.

 

Mine tanker går til denne moren, kan ikke forestille meg hva hun går gjennom :/ Jeg håper at barna kommer til rette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...