Gå til innhold

Huff denne kidnappingen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nei, jeg er fostermor for å hjelpe barnet:) Der fikk du den.... Tjene penger?? Så langt har vi vel "tapt" over 200 000 på å være fosterforeldre... så den var du ikke heldig med...

 

Vi har vært utrolig uheldig med barnevernet.. 6 saksbehandlere på 10 måneder.

De har glemt å søke barnehageplass til barnet, enda de bekreftet at de hadde gjort det...

Glemt å informere bup og ppt, noe som forsinker barnehagen enda mer

De glemte å informere de biologiske foreldrene om at gutten hadde flyttet inn i fosterhjem. Moren var helt fortvilet når hun ringte meg....

Biologiske mor hadde flere "ønsker" om plasseringen til barnet sitt, det tok de ikke hensyn til og så glemte de å fortelle henne om det.. osv.....

 

verken vi, som fosterforeldre, eller biofamilien til barnet får tak i barnevernet.....

 

Så jeg forstår godt at folk blir oppgitt.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13:46: Er du helt dum? Tror du barnevernet er en gjeng slemminger ute etter å "ta folk" eller kidnappe barn? Huff og huff så mange uvitende folk som finnes der ute....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om de bor der, trenger de ikke være derfor opprinnelig. Det første som dessverre slo meg også, er at dette er en barnefordelingssak, at de har blitt kidnappet av et familiemedlem og at de sikkert er utenlandske. Tanken slo meg ikke engang da jeg leste overskriften at dette var "tilfeldige" barn som bare var på feil sted til feil tid.

 

Syns forresten det er unødvendig å kalle andre for dust. Om hun velger å være fostermor, kan jo være at tanken er å gi barn som har det vondt en trygg hverdag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mange her inne som hadde sagt det de skriver her om de hadde stått face to face....

Tenker dere noensinne over hva dere skriver her? Eller er det greit å lesse av seg alt mulig dritt her siden det er anonymt??

 

Igrunn ganske morsomt å lese hvor lett folk blir provosert.... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper at de kommer ut av landet uten å bli tatt og at faren kan leve lykkelig med barna sine uten at noen må blande seg og stjeler barna hans fra han og kaler han kidnapper. Jeg krysser fingre og tær for at de kommer seg ut av dette!

 

Forbanna BV!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna mine trenger ingenting, de har alt det de trenger og det viktigste er kjærlighet noe forsterforeldre aldri kan gi barna mine...

 

Så klapp igjen 17:08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker dere før i tiden, hvor barn kunne gå alene til og fra skolen? hvor jenter kunne gå hjem fra byen uten å lese om voldtekter hver uke? osv osv. ja, det var før våre nye landsmenn kom til norge. bare se hvor mange % som er norske og hvor mange som er innvandrere i norske fengsel. og hvor mange % av de som bare sitter på ræva, får penger av nav.

ut med dritten så slipper vi så mye kidnapping, voldtekt, kriminalitet, snylting osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett mange folk oppleve mye dritt etter at BV har tatt barna sine fra dem. Jeg er selv utlending og må si meg enig at det er mange barn som trenger beskyttelse fra egen foreldre, MEN IKKE FORDI DE ER UTLENINGER.

Jeg er selv utlending og barna mine har det mye bedre enn mange norske barn. Det beste er at vi aldri har drukket og aldri kommer til å drikke noe norske familier gjør hverdag og voldtar og slår barna sine uten bevisthet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er nok ikke normenn som er de som voldtar mest. og bare helt sykt at du håper barna blir kidnappet ut av landet. sier mer om deg enn om bv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart stjeler BV barna med lover og regler. Derfor må mennesker rømme ut av diktatur land som blir styrt av barna tyver som vil tjene ekstra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ironisk er det utlendinger som har kidnappet barnet og ironisk er det en utlening på denne siden som håper de klarer å kidnappe barnet ut av landet xP

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og tro meg, jeg har mange utenlandske venner. bare så utrolig synd at det er så mange idioter som må ødelegge inntrykket av resten. :/ de jeg kjenner er verdens beste, men det er fordi jeg ikke henger med kriminelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet jo ikkehva du snakker om! De fleste voldtekter i Norge begås av etniske nordmenn. Overfallsvoldtekter er i mindretall i dette landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.19: hahahahaha, kanskje du skal skaffe deg hjelp til vrangforestillingene dine? Når du kommer med så mye pisspreik virker du direkte dum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper også at de finner barna, antagligvis er det forsent...

 

Når det gjelder opprinnelse så står det i aftenposten.no at " tolken fikk beskjed om å legge seg på gulvet."

 

Regner med at moren ikke trengte tolk for å snakke med sine egne barn, men mer for snakke med de / den andre som var i rommet samtidlig. Regner også med at de fleste som jobber i det offentlige snakker forståelig norsk. På bakgrunn av dette tviler jeg på at moren er etnisk norsk.

 

 

(ps teori, antalgigvis står familien enten sammen om dette eller så har den ene parten bestemt seg for å ta barna med seg hjem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordmenn våger ikke å gjøre slikt, fordi de har for stor respekt for Barnevernet. Å angripe noen med tåregass er ekstremt. Hvem får tak i tåregass liksom? Forresten ville det vært morsomt og sett en video av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du tror barnevernet tar barna fordi folk er utlendinger tar du feil. det går på hva de gjør. akkurat som når de tar barna fra etnisk norske. varngfoestillinger ftw (for the win) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna er tatt av enten faren eller annen familie for å sendes hjem slik at de kan vokse opp til gode muslimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode muslimer som binder fast folk, bruker tåregass og kidnapper barn.. lurer på hvordan de definerer ordet god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...