Gå til innhold

Hvem hund ville dere valgt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har selv en staffordshire bull terrier. Fantastisk med barn!!! Den kalles faktisk "the nanny dog" i england. Veldig glad i mennesker generelt og andre hunder. Rekker meg opp til knærne og er i en lett håndterlig størrelse. Samtidig er det ikke noen gneldrebikkje. Det er en stor hund, i en liten pakke. Vi er så vanvittig fornøyd med denne rasen! :D Kan virkelig anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dobermann jenta vår er den mest barnevennlige hunden jeg har vært borti, men anbefaler IKKE dette som førstegangs hund. Labrador og flatcoated retriver har jeg god erfaring med sammen med barn. Har hatt golden også, men ingen av dem har likt barn, og de er på bite toppen! Gå inn på canis.no og les litt om hunderasene der, eller ta kontakt med en lokal hundeskole for råd. Anbefaler hundeskolen dinbestevenn.no!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVILKEN hund!!! Snakker dere virkelig slik også? Dere høres jo åndssvak ut når dere bruker feil spørreord!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nånå. Det heter ikke hvilken hund heller (med mindre man har tre-fire konkrete valper foran seg og skal plukke ut en av dem) - det heter HVA SLAGS hund, eller hvilken hundeRASE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en i glass, plastikk eller tre. så jeg kunne knust den, smeltet den eller brent den på bålet! hunder er ekle mini utgaver av hester! æsj og fysj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...