Gå til innhold

Hvem hund ville dere valgt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvilken hund ville jeg valgt? En hund som ikke røyter eller lukter så mye. Det var det mest irriterende med å ha hund, så neste gang velger vi en vannhund:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVILKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Men jeg hadde hvertfall ikke valgt meg en barnevemmlig hund, det høres ikke bra ut for barna sin del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg heller ville gått for en barmhjertig hund, f.eks en masifff. Husk å ha mange hondkler klar, for det er ikke alltid de er like barmhjertig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye feil i et innlegg på få ord reagerer vel de fleste på;)

 

Ville også valgt en powder puff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En mellomschnauzer.

 

Kjempesøte, morsomme og uredde, herlige personligheter.

 

Røyter ikke, lukter ikke.

 

Må nappes korte, krever en del lek og aktivisering for å trives

 

Har også hatt Riesen- og elsker rasen, men man bør ha litt erfaring som hundeeier og trener så man får skikkelig skikk på dem. De krever en litt fastere hånd og en tydelig eier, men er kjempekule hunder som fungerer fint i en familie.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en nydelig golden retriever, men skal du ha en sånn må du være på gofot med støvsugeren :)) Han er verdt det!!

Utrolig snill og god hund. Hadde han i 5 år før babyen kom og det har gått som en drøm. Ikke sjalu i det hele tatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

barnevennelig kommer jo litt an på om de omgås barn og hvordan dere er med den.

 

jeg ville valgt schæfer uten tvil, den er kanskje litt stor men barnevennlig somjeg har opplevd hvertfall og lett å dresere. Minuset er at den trenger mye mosjon :)

 

vokst opp med schæfer og mamma har det nå og den tar så vare på min lille nevø på snart 2 år og det har den gjort siden nevøen min ble født :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken hund? Nei hvor gamle er barnet/barna?

Hvor mye tid har dere til en hunden?

Hva skal den brukes?

Har du hatt hund før? Ikke alle hunder er for nybegynnere.

Hva kan dere tilby en hund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som anbefalte powder puff her;) Jeg har vokst opp med schæfer jeg også, og det er en flott hund men jeg ville ikke anbefalt den til en førstegangseier, og ihvertfall ikke til noen som søker en liten hund;) Røyter mye gjør den også!

 

Mitt barn lærte seg forresten gå ved å stå å støtte seg til schæferen:) Det er summen av sosialisering og trening som gjør hunden, ikke rasen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en helt fantastisk rase. Den har alt av egenskaper jeg ønsker meg i en hund! Kan absolutt anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Collie - ikke border-typen, men den klassiske "Lassie"-typen. Har vokst opp omgitt av slike og husker dem som godlynte, rolige og beskyttende familiehunder.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...