Gå til innhold

hva er din manns mest irriterende side?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

At han ALLTID sier ja til å hjelpe alle andre når vi har mye som burde vært gjort selv. (Handy-mann)

 

Det har forresten tatt meg ti år å lære han at det ikke er jeg som skal gjøre alt husarbeidet hjemme. Hjemme med svigermor har han til dags dato ALDRI, og jeg mener ALDRI, vasket ett klesplagg, redd opp en seng, laget middag (ikke engang skrellet potetene), støvsugd ett gulv, laget sin egen niste el.l. Fy faen, det er egentlig svigermor sin feil da!! Men er det mulig!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går ikke en eneste dag uten at han klager over at han er trøtt, småsyk eller sliten. Jeg holder snart på å eksplodere... Men ellers er det lite å utsette på han:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han avbryter meg når jeg snakker, og jeg er ikke en som plaprer i vei hele tiden. Jeg kan være midt i en setning " Læreren til x ringte og lurte på om vi kunne..." Så begynner han å prate, gjerne om noe helt annet som han har sittet og tenkt på. Når jeg da sier at"du avbrøt meg!" er svaret alltid "Jeg trodde du var ferdig" eller " jeg vet hva du skal si!"

 

Hvem i all verden er det som avslutter setningene og historiene sine før de kommer til poenget? En sjelden gang har han rett når han gjetter seg til hva jeg skal si, men fy søren så irriterende det er allikevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en sånn en gang. Det mest ironiske var at han sa at den egenskapen han satte høyest hos en venn, var at han eller hun var en god lytter! Snakk om selvinnsikt.

Han pirket også på bilkjøringen min, noe som gjorde meg veldig usikker. Jeg er veldig glad jeg er gift med en annen. Og han giftet jeg meg med faktisk fordi han ikke irriterte meg.

Etter åtte års ekteskap er det eneste at han av og til snorker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han har forferdelig dårlig tålmodighet, og dermed slurver. Monterte nettopp ett kjøkken (jeg) og skulle skru på håndtakene (han) , da han klarte å få hull i hele 2 plater midt på planka fordi han ikke tar seg tid til å måle. Så det ender med altfor korte lister og meget unøyaktig arbeid, som jeg i det skjulte må dobbelsjekke eller rette opp i. Fordi hans andre mest irriterende side er at han ikke tåler kritikk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...