Gå til innhold

hva er din manns mest irriterende side?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hos min er det at han er alt for sta. han tror han kan bestemme alt og over alle. alt han sier er rett. dessverre for han tar han jo feil :P

 

han er også rotete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kira ønsker seg en til ♥

Han er såååå treg... alltid!

Spesielt hvis vi er i butikken (klarer aldri å bestemme seg og skal titte på alt) eller hvis vi har dårlig tid. Det genet som går på å være rask, har han aldri fått;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hver gang kompisene hans ringer å maser omfest, ser jeg rockefoten begynne å svinge. er det så mye å forlange at han kan si, nei har tenkt å tilbringe tiden sammen med familien min. å ikke, nei får ik lov av kjærringa, ho blir bare sur om æ går ut.

 

også ende d med at han sitt å sture, å sir.. meeeen alle de andre skal jo ut. det hadde jo vært sååååå artig. kompisan hans ringe å mase på mæ om koffer han ikke får komme ut en liten tur. blir sittende hjemme som den store stygge ulven som nekte han å være ute med "kompisene" sine..

 

dagens utblåsning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann vet alltid best, han. Om han får si det selv. Og det gjør han ofte.

 

Han er teknisk anlagt, men vet øyensynlig ikke hvordan man åpner døra på oppvaskmaskinen. Det samme med døra til klesskapet eller håndkleskapet (ja, han åpner disse for å ta ut tøy, men aldri for å legge rent tøy inn).

 

Han pirker på bilkjøringen min, enda jeg slett ikke er noen dårlig sjåfør.

 

 

Men:

Han er supersnill med meg og barna. Rimelig tålmodig i de fleste henseender. Han er gavmild - overøser meg ikke med blomster og diamanter, men er raus i det daglige. Han elsker meg for den jeg er. Han er flink med hendene sine, og stiller opp når det trengs. Han gir verdens beste bamseklemmer. Og jeg elsker ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han aldri kan innrømme skyld og aldri sier unnskyld. Begge foreldrene er likedan, så jeg vet hvor han har det fra...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er bilgal, og jeg har tatt han i å lyve om hvor mye penger han bruker på bilene sine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann har to dårlige egenskaper:

- følger ikke med i samtaler. jeg pleier å si det er forsinkelser på linja, utrolig irriterende å prøve å føre en samtale med noen som åpenbart er okkupert. Desto mer irriterende når dette igjen fører til at han aldri husker hva vi har snakket om, hva vi ble enige om, eller beskjeder han fikk.. sukk..

 

- han er ett hakk glad i å bruke penger. vil gjerne bruke mye mer enn meg, samtidig som han vil på ferie og kjøpe seg dyre ting (som vi jo gjerne sparer til). han vil liksom ha i pose og sekk, og selv med to greie lønninger går ikke det.

 

Men ellers er han utrolig søt og omtenksom, en fantastisk far, en handy altmuligmann, gentleman, flink til å lage mat og ta i ett tak i heimen, og svært generøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At han bruker så jævla lang tid på å få ut fingeren bestandig! Jeg føler jeg må mase litt om alt hele tida før noe blir gjort.

Men han er jo egentlig helt perfekt, og vi har det veldig godt sammen :) Men noe skal man jo ha å klage på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelig nok at han rydder og vasker!!!

 

Han er perfeksjonist som ikke kan sette seg og slappe av før alt er på stell - og det er utroooolig irriterende!

 

Jeg liker å ha det rent og ryddig selv, men kan godt se en film for så å ta oppvasken ETTERPÅ....men det er helt umulig. Og i tillegg opplyser han høylydt hvor rotete vi andre er og så tapper han er som "måker" bort skiten etter oss.

 

Men jeg står på mitt, vil han ha det kjemisk rent, får han stå for det selv. Jeg vasker og rydder NÅR det er nødvendig, og ikke på forhånd.

 

Og så er han alltid sist ut døra når vi skal noe, så alle må vente på han. Hver gang!

 

Puh, det gjør godt med en utblåsning i blandt:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å skrive ned, men da innså jeg vel egentlig at jeg ikke skjønner helt hva som er positivt med mannen min lenger ...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mann, men kone, og hennes mest irriterende side er at hun alltid er så utrolig kjapp med å spørre om jeg kan gjøre ting. Hvis klærne må vaskes på onsdag, så spør hun på søndag. Så jeg får aldri vist at jeg faktisk tenker på det samme ift huslige sysler.. Argh.

MEN! Hun er faktisk 100 % tvers igjennom perfekt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være noe så banalt som at han gir hunden mat ved bordet:-p Det som bekymrer meg er at når barnet vårt kommer så er det jeg som kommer til å være den "strenge", mens han kommer til å være den snille og "ettergivende":-\

 

Ellers har jeg fint lite å klage på, han er snill og grei på alle områder:-) Tror jeg finner mange flere irriterende sider ved meg selv faktisk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han blir helt autist når han har en travel periode på jobb. Og at han trøstedrikker når han er sliten etter en lik periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt han tenker på og bryr se om er kjøkkenet. resten er mitt ansvar.... ifølge han.

og at han ikke skjønner seg på praktiske ting i heimen. Hadde jeg bare valgt en tømrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSJ!

 

IPADEN?

 

Nei fy f, der hadde jeg gitt streng beskjed om at han fikk nøye seg med en avis - de går tross alt i boss på slutten av dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...