Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg må være litt rar selv, for jeg ler meg i hjel her :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller våt? humor :-p

Skrevet

Har noen funnet kua forresten? Var det kristenfolka som stjal den og putta den i kjelleren?

Skrevet

De hadde egentlig putta den i fryseren pga de ville ha litt ekstra mat pga bankstreiken, men den rømte.

Skrevet

Hahahahahaa DEN var tørr den! Eller våt!! Hahahahaha!!!

Skrevet

Kua fant en feilparkert bil, så etter en femrettes med hirsesuppe tok hun på seg sametrusa og kjørte avgårde sammen med han i zebratrusa.

Skrevet

bobbob daddydaddy bobbob suuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Ja, det var visst etter den der brannøvelsen. Ikke lett å være folk eller fe etter no sånt....

Skrevet

Syns så synd på de, for den ene ble stekt og den andre ble kokt:(

Skrevet

Han som stod å kikka med bøyde knær???!! Hahahaha

Skrevet

Den ene den var sjokk og den andre den var SKJelden, den tredje var intrisert i hva farge hondklet hadde og de svømte og de svømte og de svømte rundt deres mor hadde sagt at svømming var sunDT

Skrevet

Egentlig snodig at han som var utenlands var utenfor rekkevidde til at man får vite hva man heter, men man vet han ble drept, dog ikke hvordan fordi han var uten lukt. Eh ja... man kan ikke lukte matlaging i et annet land altså.... duuuuh!

Skrevet

bobb,bobbb,dæddidæddi bobbbobbsuuu, alle sammen hadde en diger tatooering, i hver sin fisring

Skrevet

Første innlegg aå langt som virkelig ikke var morsomt.....

 

men prøv gjerne igjen du. :)

Skrevet

men min sønn på 1 svømmer som bare det =) æda bæda....

Skrevet

Hahaha, honkle , hvem er det som sier det da?

Skrevet

"Den ene svømte bryst og den andre svømte rygg,

den tredje vet jeg ikke for han var veldig stygg"

 

Det er da ikke pent å kalle andre stygge. Er det en Dibber som har skrevet denne sangen tro? For det er jo bare disse menneskene på disse baby-forumene som kunne være så slemme å kalle noen for stygg.

 

Men kanskje han skal dekke seg til med et "honkle" hvis han er så stygg......

Skrevet

Hohohoho! Fantastisk tråd! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...