Gå til innhold

Har du hørt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

for deres mor hadde sagt at svømming var sundt. Hent en hondkle til de, de fryser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kle de med ull så slipper de det! Og sleng på en reimadress så blir de ikke våte heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde glemt å tya med seg hondkle og honkle, men de hadde et håndkle, så det gikk bra likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg vet er at den ene het Per og den andre het hans. Den tredje vet jeg ikke for han var utenlandsk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de svømte, og de svømte, og de svømte rundt? Det er litt viktig forstår du. Svar da. Jeg må vite det! Svar! Siiii det! Gjørde de det? Svømte de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud altså. Dere DIBere tar ALDRI hensyn til andre. Ikke nok at dere snakker om barn her inne når dere VET at det er barnløse prøvere her, og snakker om fødsler når dere VET at det er gravide som ikek har født enda her, men nå snakker dere om FISK! Jeg er ALLERGISK mot FISK! Herregud altså! Ta hensyn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg kjenner en som kjenner en som ikke kan svømme!!! :( :( Syns dette ble litt sårt å lese!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, datteren min på 2,5 år kan ikke svømme enda.. dette føles litt som mobbing!!! skjerp dere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå,nei, nå ble jeg så trist, dette er en forferdelig sitvasjon, kan noen hente ett hondkle til meg, jeg må dysje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så godt at denne rare tråden viser at det ikke bare er rare mennesker her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha... For en ræva humor =) Jeg dævver!! =)

 

Trenger litt flere sånne innlegg her inne i dag hvor det er så mye krangling om mødre vs bloggere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheheh !! En god latter forlenger livet ! Trengte litt tørr humor nå, ettersom jeg sitter her og er helt svett i henna pga eksamen i morra :-/ HJELP !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...