Gå til innhold

hva hadde du gjort om mannen hadde sendt ei mld til ei annen dame at han var kåt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er nok han selv som har skrevet dette. Han innrømte at han husket å ha skrevet til henne tidligere på kvelden og spurt hvordan det gikk. Så har det tydligvis blitt til både massasje osv.. Dama hadde ikke svart på mld om at han var kåt. Så litt vett i hodet hadde hun da. Menn! Er alle virkelig så tankeløse?.. hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

alle er litt nysjerrige på om de fortsatt har "draget" dessverre så er mannfolk utrulig klønette.

jeg personlig er fornøyd om en mann spør om jeg vil danse, eller kommenterer at jeg er fin. Om noen sier det er kåte, hadde jeg ikke svart. så der var hun smart, hun syns sikkert at mannen din gjekk over streken.

 

Husk at mannen din har blitt pappa (vet ikke om det er første gang)

men han går gjennom masse forandringer han også. han har sett deg lide gjennom en fødsel, du bruker tid på beibin.. ol.

Han mista hodet i fylla.

 

Bra du lar han tenke,men personlig om han er mannen i ditt liv, så hadde han fått en ny sjans.

OM han er en skikkelig mann, så har han lært og kommer ikke til å gjøre noe lignende mer.

 

Si til han at han er også utro mot barnet sitt om han gjør noe.

 

Lykke til :) Håper det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yyyyeeess, der har jeg unnskyldningen jeg har lett etter! Mannen min er grisesur fordi jeg skrev til en kompis av meg i fylla at jeg var kåt på ham og hadde lyst til å knu**e ham. Men nå kan jeg jo bare forklare for gubben at jeg er blitt mamma og derfor "gjennomgår masse forandringer".

JIPPI! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne like godt vært på meg på den andre siden av den meldingen, for jeg har mange sånne mld på min telefon fra en jeg var sammen med som nå er nybakt pappa - men han driver på som før han, med meg. Men selvsagt lurer han dama trill rundt for han er skikkelig god til å juge, så han kommer unna alt han :-) Og tårer, herregud de er jo enkelt å produsere selv om han ikke har gjort det før, men tro meg han får deg rundt lille fingeren og gjør det igjen.

 

Mitt råd til deg er å spørre dama, du taper ingenting på det, og du får høre sannheten.. stikke innom å se henne i øynene, for da ser du reaksjonen hennes, men det spørs bare om du tør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LIKER*

 

Den er til aa 16;34!

 

Nå må kvinnfolk SLUTTE å unnskylde menn med at alle forandringene det medfører å få barn gjør at noen menn gjør sånn eller sånn!- eks sende sms om han er kåt på en annen kvinne. SLUTT MED DET!!!!!

 

ÅHHHHH!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han bør jo nå da skjønne at han ikke kan drikke ute alene. For om han elsker deg og vil ha deg og ikke husker dette kan det være at han er en av de som rett og slett ikke har kontroll når de er fulle og som gjør slike idiot-stunts når de har drukket. De kan ha det så bra med dama, men klarer ikke la være å flørte og gå litt for langt hver gang de er på fest.

 

Kjenner et par jeg der fyren var sånn. Han hadde den dama, skikkelig kvalitetsdame, til slutt giddet hun ikke no mer av oppførsla hans og dro. Han sitter enda, flere mnd etter med verdens verste kjærlighetssorg han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått nesten nakenbilder av mannen til en nabo. Jeg vet han er fasinert av meg, og har lyst. Men.... jeg liker det ikke. Jeg prøver bare å avvise på en OK måte. Han har forstått!

 

En klok dame sa at en kan tilgi utroskap et par ganger gjennom et langt ekteskap. Kanskje dette er en av gangene dere bør snakke sammen?

 

Jeg kan tenke meg følelesen, men er det dine reaksjoner(og du kaster ham ut som reaksjon), eller mener du alvor(slik at dine føleleser overfor denne mannen ikke er så seriøse)?

 

TENK før du handler! Ikke bare føl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere damer altså. Det er kjempeskummelt å skrive sånn som dere gjøre og bare rådgi utfra egne meninger om hva som er rett og galt. Mange av dere har opplevd utroskap og er derfor helt på høgget, men at dere har opplevd det, eller mener at sånt er utroskap, betyr ikke at det ER utroskap. Og at mange av dere har helt fanatiske grenser for mannen deres og hva han får gjøre og hvem han får ha kontakt med og hvordan, betyr at dette er akkurat deres greie, ikke dytt det over på alle andre. Dere vet faktisk ikke hvem dere gir råd til. Hvem har gitt dere retten til å sitte med all sannhet?Jeg driter faktisk i hva dere mener, for jeg er voksen nok til å tenke selv. Men her er det faktisk snakk om ei jente som har pakket kofferten og er klar til å avslutte et samliv med en mann som bedyrer at han elsker henne og babyen, og det på grunn av en teit sms. En enkel SMS faktisk. Er d MULIG, sier nå jeg.

 

Jeg vil på det mest instendige be jenta om å tenke seg om. Dette kan være bare fyllerør, og mest sansynlig er det bare det. Dersom du avslutter forholdet på bakgrunn av noe så idiotisk og simpelt som en sms, ja da kunne ikke følelsene dine være veldig dype i utgangspunktet.

 

Jeg og kjæresten min har et helt åpent forhold. Han vet om mine mannevenner og at vi kan sende flørtemeldinger til hverandre, og jeg vet om hans jentevenner og at han sender litt flørtete meldinger til dem. Men jeg stoler hundre prosent på mannen min, og han på meg. Kanskje derfor vi har det så fantastisk sammen og er så sammensveiset som vi er.

 

Nei, skjerp dere damer/jenter!!! Roe ned hormonene litt nå og ikke bare kjør i vei. Mange av dere er faktisk helt utrolig barnslige i måten dere svarer på. Jeg blir flau på deres vegne. Jeg synes HI skal snakke med kjæresten sin og fortelle hva dette gjør med henne. Jeg er sikker på at typen vil forstå og ikke gjøre det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :)

Huff, så leit, HI!

 

Tror dessverre du har tatt et rett valg ang å pakke sakene. Denne mannen har null respekt for deg, kan det høres ut som. Og jeg er av den oppfattelsen at om han virkelig elsker deg på den "riktige" måten, så hadde han aldri gjort dette. Full eller ikke!

 

Vær sterk, HI! Ikke la han tråkke på deg mer eller la han overtale deg til å komme hjem igjen. Da må han først bevise at han er verdig kjærligheten din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...