Gå til innhold

hva hadde du gjort om mannen hadde sendt ei mld til ei annen dame at han var kåt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

det gjorde nemlig min mann inatt, etter å ha vært på fylla. At han skulle massere henne osv.. Dette kan han liksom "ikke" huske. Ei dame han har hatt mye kontakt med før.

 

Har pakket sakerne, føler meg så dum, spyttet på, så respektløst! Vi har en baby på 2 mnd. Han sier han elsker meg og bare meg. Jævla dust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jævla dust ja!

Noen menn vet ikke når de har noe bra i livet sitt og fucker opp..

Klem til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg ikke akseptert. Hadde min mann sendt sånne mld til en annen dame hadde jeg blitt ganske så sint.

Skjønner godt at du føler deg spyttet på og lite respektert.

 

Ta en prat med mannen din og fortell hvordan du føler.

Håper det ordner seg for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo helt sprøtt ut spør du meg! Her i huset har vi nulltoleranse for sånt. Han burde heller vært hjemme med deg og den lille i utgangspungtet syns jeg. Hadde nok tatt frem snippesken og dratt jeg gitt. Rett og slett for å passe på at jeg ikke ble skikkelig såra i fremtiden av han. Når man akkurat har fått baby føler man seg ikke alltid helt superflott og så skal mannen sende sånne mld til ei annen dame? Lurer på om noen tror at det man ikke husker, det gjelder ikke??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla dust ja!

Noen menn vet ikke når de har noe bra i livet sitt og fucker opp..

Klem til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla dust ja!

Noen menn vet ikke når de har noe bra i livet sitt og fucker opp..

Klem til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville avsluttet forholdet tvert. Han kommer til å ligge med ho så fort anledningen byr seg. Har nok kjesket på ho ei stund ;> Synd dere har ett barn sammen, men dere klarer dere nok best uten han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg aldri godtatt og jeg hadde pakket og en av oss hadde måttet flytte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt fly forbanna!!

Oi, det der hadde jeg virkelig ikke akseptert. Om han drikker så mye at han ikke husker, da får han jammen la være å drikke!

Dessuten tror jeg ikke noe på det, "husker ikke" blir bare for dumt.

 

Kjenner jeg ble skikkelig provosert på dine vegne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde hatt noen jeg kunne bo hos noen dager, så hadde jeg dratt for å få samla tankene litt. Det er ikke så viktig om han husker det eller ikke, tekstmeldingen finnes jo...

Jeg hadde vel ikke vært så happy over at han hadde drukket seg drite full når bebisen er så liten. Da har han ingen tanker på at det er en liten som skal tas vare på og at du kanskje trenger litt avlastning på morgningen etter nattevåk med amming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dratt på dagen, og det hadde mått en mirakel til for at jeg skulle tatt han tilbake! Nulltoleranse på sånt... Ganske sikker på at sambo hadde reagert akkurat likt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pakket sakene og dratt til familien for ei stund. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Han gråt og forsikret meg om at han ikke husket mld. Lovet å slutte å drikke og ikke ha kontakt med ho. Skammet seg veldig. Skal sies at han aldri har grått før når vi har krangla. What to do? Kjenner at det er utrolig godt å være alene akkurat nå. Kan ikke stole på han etter dette..HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes HAN burde pakket en bag og flyttet ut noen dager, slik at du fikk tenke deg om, og eventuelt tillatt ham å komme tilbake når du var klar for det.

 

Helt idiotisk av han å sende den meldingen, og i det hele tatt å ha kontakt med andre dama. Og idiotisk å unnskylde seg med å ikke huske - er det likom greit da??? Han bør tenke seg om litt og ta en grundig gjenomgang av prioriteringene sine. Fyllafest eller hjemmekos med deg som han elsker og nye babyen sin?

 

Men synes ikke du skal avskrive hele forholdet helt enda. Vent til hodet blir kaldt igjen, og se hvordan du føler da...

 

Stor klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det føles ok å være alene nå så vær alene en stund og kjenn etter. Det er en påkjenning å gå rundt og føle en ikke kan stole på partneren sin; vil du gjøre dette mot deg selv?

Du får veie for- og imot, ta med alle ting på både godt og vondt og tilsist tipper vektskåla en av veiene.

La han gråte og styre en stund da, han har godt av å få tenke litt over tingene. Jeg mener at man ALDRI kan skylde på at man var for full, fordi det er kun en selv som bestemmer hvor mye man kan drikke, vet hvor mye man tåler etc.

Jeg hadde ikke godtatt "fyllagreie" som en unnskyldning. Hun må vel ha vært i tankene hans tidligere, du sender ikke en sånn melding til noen du aldri hat tenkt sånne tanker om før....?

Men det er min mening, det er bare du som kan ta de avgjørelsene. Stor trøsteklem din vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti for en dritt!! Dette hadde vært kroken på døra for min del hvertfall.. Håper det lser seg for deg.. Om du vurderer å bli, synes jeg hvertfall du burde la HAN ta initiativet til å ordne opp i rotet på en ordentlig måte (evt snakke med en 3part eller liknende) , og ikke bare tro at det holde med etlite "unnskyld, det er jo deg jeg elsker". Hvordan vil du da føle det neste gang han er på byen uten deg? Vil du alltid føle at du må sjekke mobilen hans /dataen hans for å tro på han? Har du mer tillit igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eter et stort skritt i fra å sende en sånn melding til det å faktisk ligge med noen andre. Men det betyr absolutt ikke at det han har gjort er ok.

 

Jeg hadde en flørt med en annen i fjor, sex meldinger. Jada jeg skjønte at det var feil. Jeg hadde også ved flere anledninger muligheten til å ta spranget helt ut, men det var helt utenkeligt for meg. Mannen min fant det ut, lagde et helvette, med full rett. Vi fortsatte å bo sammen, men han var iskald i 6mnd. Jeg ga fra meg alt jeg hadde av passord til fb, msn osv, legger alltid mobilen åpen fremme. Dersom han vil sjekke noe av dette har han full rett til det, når tid som helst.

 

Denne episoden fikk meg til å innse hva jeg hadde, å at jeg ikke er villig til å miste det. I dag har vi det fint sammen.

Å mannen min stoler på meg igjen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wups, den dama kunne vært meg. Hadde det ikke vært for babyen. Det kommer jo litt an på hvilket forhold han har til denne dama.

 

Jeg har en bestekamerat som jeg deler alt med. Og det har jeg gjort i tjue år. Jeg har til og med vært på hotell og overnattet i samme seng som han mens jeg var sammen med han jeg er sammen med nå. Vi kan sende sånne mld til hverandre uten at det betyr noe som helst. Hadde noen lest de mld vi sender til hverandre ville de garantert tro at vi har oss med hverandre og er utro etter noeter. Men det er vi altså ikke. Mld vi sender betyr absolutt ikke det som står der, men er egentlig bare komplimenter til hverandre. Han kan godt sende mld til meg om at nå ligger han under dyna og skulle ønske jeg var der og masserte han. Og er vi fulle kan det bli enda grovere. Men han elsker dama si, og jeg elsker kjæresten min.

 

Så før du flytter ut, prøve å tenke litt rasjonelt og la mannan din få forklare seg. Kanskje det er sant det han sier. Det er verdt å prøve å ordne det på et annet vis enn å flytte ut. Tenk på lillebabyen som mister pappaen sin. Dere har nå vel hatt det fint sammen som familie, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du helt ute 09:12?

 

Det er ikke ett "bestevennforhold" dere har, jeg definerer det som utroskap - det betyr ikke bare at man har hatt sex.

 

Fy faen hadde jeg funnet ut at mannen min hadde ett slikt forhold over tid hadde han røket på dagen. Vanlig å sende meldinger om at man er kåt. og grovere om man er full??? Nei fy faen da trenger dere begge to opplæring i hva som er vanlig/normal/akseptabel oppførsel når man er i ett forhold!!

 

Jeg driter i om du "elsker" kjæresten din. Det er IKKE sånn man behandler folk man elsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!! Lurer på om kjæresten hennes, og kjæresten til den såkalte "bestevennen" vet om, og godtar disse meldingene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du det blir for spesielt. Man sier ikke man er kåt på bestevennen sin, og man samtidig er i et forhold. Teit. Skjønner godt at H reagerer her.

 

Da det var pause mellom meg og samboeren min for noen år siden så holdt vi likevel kontakten og det lå i kortene at vi kom til å bli sammen igjen, men jeg begynte å tekste med en på jobben. Det ble veldig heftige meldinger vi sendte til hverandre. Saken var at jeg var kåt på denne mannen og han på meg, men det kom aldri så langt at vi havnet til køys. Fordi samboeren min leste alle meldingene på telefonen min. Jeg kunne skutt av meg hodet fordi jeg ikke hadde slettet meldingene men det var for sent. Han ble fly forbannet selvfølgelig og jeg så ikke snurten til han på 4 uker. Det hjalp pokker så lite at jeg gang på gang sa til han at vi aldri hadde gjort noe, i hans øyne var det likegyldig fordi han mente jeg hadde noe på gang med en annen mann. Og i bunn og grunn hadde han rett.

 

Kåtskapen forsvant like fort som den kom, og jeg ble nesten bare uvel når jeg så kollegaen min i etterkant.

 

Heldigvis bestemte samboeren min seg for å la det hele bli, og kom tilbake til meg. Men jeg tror det fremdeles er sårt for han, selv om han ikke snakker om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh...09.44...er jo ikke helt normale og skrive sex sms til andre mannfolk når man er i forhold???

 

Og til deg HI..jeg hadde pakket sakene og lukket døren for godt.

Det handler om en ting her, mangel på respekt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det som føles rett for deg HI! Om det er å være alene, så vær alene en stund. Kanskje få foreldrene dine til å ta seg av barna noen dager hvis de har mulighet til det? Det er viktig at du kjenner på de følelsene du har nå og ikke tar han tilbake fordi du syns synd på han.

Kommer du til å syns det er greit at han drar på byen alene igjen?

 

Isåfall hvis dere finner ut at dere vil prøve på nytt, fortell ham at du er usikker og har vanskelig å stole på han igjen. Han har virkelig mye å gjøre godt igjen. Han burde kanskje legg festinga på hylla om han ikke klarer å styre seg når han drikker og heller være hjemme med familien sin :)

Uansett, Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hør her. En sein lørdagskveld kom en litt flørtete melding på mobilen min - og den kom fra en elev jeg har som er 18 år. Jeg svarte ikke, tenkte den var feilsendt, og han innrømte etterpå at det var kameratene som hadde kødda med telefonen hans. Har det falt deg inn at noen annen skrev dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde forlatt han..

 

Var i en slik situasjon i august i fjor.. vi hadde kranglet og vi ble i den tiden veldig fornærma på hverandre under kranglene og det eskalerte ut i å såre hverandre veldig mye...

 

Han dro på fest og kom ikke hjem før klokken 7 på morgenen.. fant da mange sms til og fra en jente han hadde hatt noe på gang m over en del mnd FØR vi ble sammen. Han skrev til henne at det var slutt med meg og at han trengte henne, og hun svarte slik at jeg ikke visste om det hadde skjedd noe.. Han huska ikke at han skrev de meldingene, han forsto ingenting når jeg sa at det var slutt mellom oss.. Han kunne bevise at han ikke hadde vært utro og jeg gikk på det.. vet enda ikke om han har vært utro den gangen, men følger med som en hauk nå,

 

ble gravid i jula og plages VELDIG med å stole på han.. lager litt oppstyr over ting jeg skulle ønske jeg slapp...

 

Når det er sagt så elsker jeg han, og vi har fire barn totalt, pluss ei på tur.. så det er forsent nå å dra fra han på grunnlag av hva som skjedde i august.. (hvis det ikke faktkisk viser seg at det skjedde noe).

 

jeg skulle ønske jeg dro da.. for i en mnd nå har jeg visst at mannen min skal reise bort i helga sammen med kompisgjengen sin, og jeg føler meg livredd.. har omtrent panikktanker og det skaper en del konflikter mellom oss..

 

Kom deg derfra, omså bare for å tenke klarere...den friske psyken din blir revet fra deg så du ikke klarer å stole på noen mer.. velger du å beholde han, som jeg gjorde.. og ikke makter å stå i det senere så føler du kanskje avmakt som meg, at det er jeg som er urettferdig.... føles forferdelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...