Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #26 Skrevet 31. mai 2011 Er selv lærer for 1. klasse og dette er IKKE riktig - får vondt av elevene jeg. Husk at det er små unger vi snakker om her og om en ikke takler deres impulsive måte å være på så har en ingenting i dette trinnet å gjøre! Men JA, jeg er for tydelige grenser og er selv streng- men at en førsteklassing skal sitte inne så lenge bare for ikke å ha rukket opp hånden---huff!! Mulig at dette er en urolig klasse og at denne læreren strever og er usikker siden hun tyr til sånne metoder- maktmisbruk kaller jeg dette. Hi-snakk med skolen!! Det skal være et tillitsforhold mellom skolen og hjemmet og kanskje er dette misforståelse men da er det godt for begge parter å få "snakket ut". GODT samarbeid med hjemmer et GULL VERDT for læreren!!!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #27 Skrevet 31. mai 2011 Nå vet vi vel ikke om dette var et 30 minutters eller et 10 minutters frikvarter. Det gjør stor forskjell.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #28 Skrevet 31. mai 2011 Det hadde vært mer passende om friminuttet ble forkortet med fem minutter/måtte vaske av tavlen eller noe som straff. Ikke 30 hele minutter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå