Gå til innhold

Eeehm, tror dere jeg er trygg nå? :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er nok ikke helt trygg. Har du først funnet en edderkopp kan du regne med at det er flere. Og problemet ditt når nestemann kommer fram fra gjemmestedet sitt er at du har tapet igjen støvsugeren. Jeg tenker på deg og sender avgårde masse lykke til ønsker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør igjen jeg; Er sprayen farlig for småbarn og katter? :)

Skrevet

Nå er det jo sånn at man sjeldent er mer enn et par meter unna en edderkopp eller flere... Dessverre!!! Liker de overhodet ikke, og har null tilovers for de- så her blir de ugjenkjennelige etter et par klask med en sko eller lignende...Er ikke redd dem da, men vil ikek ha de hos meg.

Til alt overmål bor jeg i et eldgammelt hus som hver vår fylles opp av svimeslåtte digre beist av noen fluer som har vært i vinterdvale... DET ER VERRE enn 100 edderkopper!!! *URGH*

Skrevet

Klarer ikke å støvsuge de engang jeg, vet de på en måte må forbi hånda mi inni røret GRØSS!!!

Edderkopper er det verste kryp på jord.

Derimot kan jeg fint løfte en orm opp i halen, ikke redd mus heller.

Skrevet

Om ungen får i seg sprayen er det nok ikke helt heldig, hvor farlig den er skal være angitt på flasken (feks et kryss eller dødningshode). Om du sprayer direkte på insekt og litt langs karmer ol skal det litt til før ungen får i seg noe. Men hold boksen utilgjengelig for små barn. Ang katter gjelder vel det samme som ungene + at de evt er troende til å spise insekt. Så fjern de edderkoppene du har sprayet. Evt hør med dyrlegen hvorvidt dette middelet er skadelig for katten i ørsmå mengder (som i et edderkopplik, går ut fra at du ikke sprayer lkatten:) )

Skrevet

Hahahahaha mens jeg sitter her og leser om edderkopper og grøsser kommer den grønne flua i reklamen til høgre her flyvende, og jeg hyyyyyyyyyler for jeg trodde det var en edderkopp i ca 1/100sekund! :P

Jeg haaaater edderkopper!! Hadde jeg vært alene hjemme og det hadde vært en svær i taket på soverommet hadde jeg sovet på sofaen altså! Ungene bare ler og kaller meg pyse, men har lært de å ha respekt for folk med fobi og ikke komme med en edderkopp for å skremme!

Skrevet

La støvsugeren stå på i hele natt så kommer den hvertfall seg ikke ut :P haha

Skrevet

Jeg er livredd edderkopper. Heldigvis har Solstrålen mot nok til å redde mammaen sin, så om Gubben er på jobb, hvilket han jo er halve året, så er det hennes jobb å fjerne edderkopper og annet kryp som finner veien innom våre fire vegger.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...