Gå til innhold

Åssen er det med vekta jenter?


MaybeBaby *12.08.11*

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 29 og gått opp 5,7 kg hittil. Min mor gikk opp 25(!) kilo da hun gikk med meg. Litt engstelig for at jeg skal legge masse på meg de siste ukene, at "alt kommer på en gang".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 29 og har stått stille på mine 11 kg en tid, tenker jeg bikker over 15 kg:-) Men jeg tar det helt rolig når det kommer til kiloer så lenge det ikke er for mye og direkte usunt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mot slutten av uke 29 og har akkurat bikket 10 kilo.. fra 63 til 73 kg. Sist svangerskap, for 4 år siden, gikk jeg opp fra 60 til 80 kilo, så regner med at jeg ender opp på rundt samme tallet denne gangen også, om ikke enda høyere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 29 og har gått opp 1,5 kg.

Sist svangerskap endte jeg på 12 kg, og veide ca det samme i uke 29 som jeg gjør nå. De kommer kjapt på slutten hos meg. Trøster meg med at de som kommer på slutten forsvinner fort igjen også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått stoooor mage, og har lagt på meg ca 8-9kg. Foreløpig er det magen som har fått kiloene.

Er nå 29+4 på vei. Nå begynner det å bli fryktelig tungt å gjøre hva som helst. Jeg gjør mye husarbeid i hodet mitt da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 28 og har lagt på meg 6.5 kg...Men var ikke nede i trivselsvekt etter sist fødse,så det er flere kilo enn de som kommer på som skal av etterhvert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gått opp 10kg allerede i veke 20. No er eg i veke 31 og har gått opp totalt 12 kg. Så har stått litt stille dei 11 siste vekene. Sist eg var gravid gjekk eg opp totalt 17 kg, dei var alle vekke før det var gått 6 veker. Så håpa eg hvertfall kjeme opp i det dinna gongen og. Jordmor sa til meg at sidan eg til vanlig har lav bmi trenge eg alle dei kg eg kan få mtp amming. Sist mista eg melka etter 2 mnd, håpa å beholde den litt lenger dinna gongen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 27. Har gått opp 6-7 kg.

Legen ville jeg skulle legge på meg litt og spise godt siden symfysemålet mitt hadde fått en knekk. Litt for liten vekst.

Men det er godt å se jeg har gått opp i vekt ihvertfall.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 29+ 5. har lagt på meg 5-6 kg til nå. Og har iflg de fleste en enorm mage. De bli SÅ sjokkert når jeg sier terminen er i august...

 

Regner med det blir noen kg mer enn forrige gang. La da på meg 8 tilsamnen. Er nå på samme vekt som jeg startet på sist;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg i uke 31, og er + 14-16 kg. Varierer litt. Sist gikk jeg opp 23 kg totalt, og er redd det går i den retningen atter engang. Vel, den tid, den sorg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28+1 i dag og har gått opp 10-11kg. Håper ikke jeg sitter igjen med så alt for mange kg etter avangerskapet. Har jo enda en stund igjen. Blir nok over snittet på 12 kg her i gården jah....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp 4,7 kg og er 29 uker på vei. Sist svangerskap gikk jeg opp 24-25 kg, så det er igrunn to vidt forskjellige svangerskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 30 & +8 kg :)

 

La på meg 11 kg 1 svangerskap og ca 12 kg 2 svangerskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 30 og er deilig, rund, med store pupper, stor sexy rumpe og runde kinn:-)

 

Nyter mine ekstra 13 kg og venter på flere:-)

 

Kroppen min har alltid rettet seg etterpå og jeg tar det med ro med mine ekstra kg som legger seg kledelig der de skal på rumpe, lår og bryster:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30+1 idag - gått opp 8 kg fra start i tillegg til de to jeg gikk ned i begynnelsen. Med de to forrige gikk jeg opp 17 kg, blir vel noe sånt noe også? Men alt ligger på mage og pupper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

uke 29, og omtrent 10 kilo :) Det føles ikke for mye, akkurat passe igrunn. Regner med det blir noen kilo til nå mot slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre at det ikke er bare meg som har gått opp mange kilo. Er nå dessverre gått opp fra 66 til 80kg. Trives ikke med det, men sånn er det dessverre. får ta drt igjen etterpå med trilling og trening. Det gjorde jeg sist, men da la jeg på meg bare 15 tilsammen, men da var jeg 5 kg tygre enn denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 33 og 13 kg +

La på meg 19/20 kg de andre gangene, så ender nok opp nærmere der nå også, har heldigvis gått greit å fått dem av igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...