Gå til innhold

Åssen er det med vekta jenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er mot slutten av uke 29 og har akkurat bikket 10 kilo.. fra 63 til 73 kg. Sist svangerskap, for 4 år siden, gikk jeg opp fra 60 til 80 kilo, så regner med at jeg ender opp på rundt samme tallet denne gangen også, om ikke enda høyere..

Annonse

Hadde gått opp 10kg allerede i veke 20. No er eg i veke 31 og har gått opp totalt 12 kg. Så har stått litt stille dei 11 siste vekene. Sist eg var gravid gjekk eg opp totalt 17 kg, dei var alle vekke før det var gått 6 veker. Så håpa eg hvertfall kjeme opp i det dinna gongen og. Jordmor sa til meg at sidan eg til vanlig har lav bmi trenge eg alle dei kg eg kan få mtp amming. Sist mista eg melka etter 2 mnd, håpa å beholde den litt lenger dinna gongen :)

Er i uke 27. Har gått opp 6-7 kg.

Legen ville jeg skulle legge på meg litt og spise godt siden symfysemålet mitt hadde fått en knekk. Litt for liten vekst.

Men det er godt å se jeg har gått opp i vekt ihvertfall.

Annonse

Er 29+ 5. har lagt på meg 5-6 kg til nå. Og har iflg de fleste en enorm mage. De bli SÅ sjokkert når jeg sier terminen er i august...

Regner med det blir noen kg mer enn forrige gang. La da på meg 8 tilsamnen. Er nå på samme vekt som jeg startet på sist;)

Jeg er i uke 30 og er deilig, rund, med store pupper, stor sexy rumpe og runde kinn:-)

Nyter mine ekstra 13 kg og venter på flere:-)

Kroppen min har alltid rettet seg etterpå og jeg tar det med ro med mine ekstra kg som legger seg kledelig der de skal på rumpe, lår og bryster:-))

godt å høre at det ikke er bare meg som har gått opp mange kilo. Er nå dessverre gått opp fra 66 til 80kg. Trives ikke med det, men sånn er det dessverre. får ta drt igjen etterpå med trilling og trening. Det gjorde jeg sist, men da la jeg på meg bare 15 tilsammen, men da var jeg 5 kg tygre enn denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...