Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #26 Skrevet 25. mai 2011 Jeg hadde aldri godtatt at min mann hadde møtt exen til lunch! Hvorfor i alle dager skal man omgås eksen på denne måten? Det er en ting, om felles venner møtes som gruppe, noe helt annet med bare de to....
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #27 Skrevet 25. mai 2011 Signerer alle her som ville tatt opp dette nå med en gang. Han er pappaen til ditt barn jo! Jeg ville prøvd å forhindre det om jeg hadde kunnet,og det i god tid i forveien. Plutselig sender de på sms til hverandre også møtes de i løpe av kort tid. Prøv å redd forholdet mens du ennå kan stole på han. Ikke la han få muligheten til å så dårlige frø å deres forhold . Det er ikke bare dårlig gjort overfor deg,men for dere som par og familie. Men det er meg. Jeg ville ikke ha ønsket å "ferske" han. Jeg hadde ikke kunnet stolt på han om jeg hadde tatt han i å gjøre en ugjerning. La han få muligheten til å tenke igjennom dette. Kanskje han også kommer fram til at det er en dårlig ide og kanskje han innser hva han setter på spill. Hvis det fremdeles ikke spiller noen rolle da er han ingenting å samle på. Spill med åpne kort. Det tror jeg er vel så viktig for deg som for han... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #28 Skrevet 25. mai 2011 Han har jo allerede vært utro mot henne tidligere. Hun trenger ikke å vente for å se hva han gjør,han har vist at han ikke jad stoles på for lenge siden. Men når man velger å være sammen med utro menn,hva kan man egentlig forvente?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #29 Skrevet 25. mai 2011 Hun over deg her.. Vet at han har vært utro med henne tidligere,men regner med hun har "tilgitt" .. eller noe i den duren,siden hun fremdeles er sammen med han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå