Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Det er flere år siden og det var bare tilfeldigheter som gjorde at jeg fant det ut. jeg valgte å ikke si noe til ham om at jeg fant det ut fordi forholdet deres var over og fordi vi skulle bli foreldre. Jeg har altså holdt denne hemligheten i mange år og har ikke hatt noen planer om å si noe fordi forholdet vårt ble så bra da hun forsvant (flyttet til andre siden av landet) jeg var i en vanskelig situasjon og vi hadde små barn. Jeg må innrømme at jeg har sjekket både telefon, facebook og msn (har passord uten at han vet). Har kun sjekket om hun har skrevet noe eller om han har skrevet til henne. De har sendt noen få uskyldige meldinger men ikke noe mer. Men nå så jeg at de har avtalt å møtes. Begge skriver at de gleder seg men ikke noe mer, smilefjes og sånne ting. Hva gjør jeg? Kan det være et uskyldig møte eller er det en ny affære? Jeg kan ikke spørre ham rett ut for da skjønner han at jeg alltid har visst. Jeg vet ikke hav jeg skal gjøre.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 jeg hadde konfrontert ham med at jeg visste om affæren, men lot det gå på grunn av det og det. Og at han ikke får lov å treffe henne. Og anonym 12:59 - best å være ærlig? det er vel ikke HI som er uærlig i denne situasjonen...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #4 Skrevet 25. mai 2011 Hvis han ikke forteller deg at de skal møtes, da hadde jeg blitt mistenksom. Har man ikke noe å skjule, så skjuler man heller ikke noe (som good ol' Dr Phil sier).
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #5 Skrevet 25. mai 2011 Enda en liten søtnos altså. Skjønner ikke at dere gidder å menge dere med sånne idioter av noen løgnere.
AnonymeAnine Skrevet 25. mai 2011 #7 Skrevet 25. mai 2011 Det er da ikke noe grunn til at hun ikke skal være ærlig selv om han ikke har vært det.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #8 Skrevet 25. mai 2011 Jeg vet ikke om jeg noensinne kommer til å få ro i sjelen om jeg forteller ham det jeg vet og nekter ham å møte henne. Jeg kommer alltid til å tenke på hva som kunne ha skjedd om jeg ikke hadde sagt noe. Jeg er også livredd for hva som kan skje om jeg ikke sier noe. Dette handler ikke bare om meg, men om barna mine også, familiene våre, huset vårt, vennene våre osv. jeg er så redd
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #9 Skrevet 25. mai 2011 Snakk med ham så får du ta en avgjørelse derfra.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #11 Skrevet 25. mai 2011 Jeg forstår veldig godt at du er redd. Er nettopp derfor du må fortelle han hva du vet! Si at du vet om det som har skjedd i fortiden, men har valgt å tilgi. Og at du nå har fått nyss i at de skal møtes igjen, men at denne gangen kommer du ikke til å tilgi! Hvis han setter pris på det han har og vet at du ikke vil han skal møte henne, da avlyser han alle møter for framtiden med henne! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #12 Skrevet 25. mai 2011 Jeg ville snakket litt med han. Han trenger ikke å få vite at du vet, men i og med at du vet at de skal møtes så kan du "arrangere" noe med han som du vet kommer i konflikt med hans "date" med henne. Det gir han en sjans til å fortelle at han skal treffe henne. Hvis han sier det, si at du gjerne vil bli med og hilse på du også, det hadde vært "hyggelig". Hvis han ikke sier noe, så kan du jo bare "tilfeldigvis" være der du også, si hei og late som ikkeno og la de selv føle på det om det er litt pinlig for dem. Dette ville jeg absolutt ikke latt passere uten noe mer om og men. Du vet jo aldri hva dette kan utvikle seg til å bli!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #13 Skrevet 25. mai 2011 Tusen takk for svar dere. Men jeg vet nok innerst inne hva de planlegger. Vet ikke om jeg er sterk nok til å la familien gå i oppløsning. Jeg må la de møtes også håper jeg på at det jeg egentlig vet kommer til å skje ikke skjer likevel.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #14 Skrevet 25. mai 2011 Da må du spørre deg selv om du vil leve med en sånn mann. Bedre å være alene enn å bli bedratt!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #15 Skrevet 25. mai 2011 Nei HI, du må ikke være så svak! Si til ham på en rolig måte at du vet alt, og alltid har visst det. velger han å møte henne igjen, får det jo selvfølgelig konsekvenser! Ikke vær en dørmatte nå..
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #16 Skrevet 25. mai 2011 Heia deg, HI! Forlang din rett og så får det briste eller bære. Du er jo ikke noe tapsprosjekt så ikke oppfør deg som et..
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #17 Skrevet 25. mai 2011 Neida, jeg skal ikke være så svak. Men dette er en utrolig vanskelig situasjon å være i. Jeg må la de treffes for jeg er helt nødt til å vite om det kun er en lunsj eller om de gjør noe annet. Om jeg forteller det jeg vet nå så blir selvsagt ikke møtet noen av men jeg finner heller ikke ut om jeg kan stole på mannen min. Er han utro igjen så er det ingen vei utenom, da må det bli slutt. Det er helt grusomt å forestille meg det men sånn må det bli.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #18 Skrevet 25. mai 2011 Du har jo for lengst funnet ut at du ikke kan stole på mannen din!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #19 Skrevet 25. mai 2011 Jeg holder med deg....ikke avslør deg nå. La de møtes, også sjekker du på facebook osv etterpå. Her må du bruke din kvinnelist for å få vite, for han har tydeligvis planer om ikke å fortelle deg dette og bare det er mistenkelig. Vær litt smart og kom med et forslag om at dere kan gjøre noe sammen (du og han) akkurat den ettermiddagen du vet de to skal møtes, så ser du hvilken unnskyldning han kommer med. Da kan du jo "ta" han etterpå på at han ikke fortalte sannheten også.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #20 Skrevet 25. mai 2011 Vil du virkelig gi slipp på pappaen til barna dine så lett? Det er jo han som er dum her, men du kan faktisk forhindre det!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #21 Skrevet 25. mai 2011 Si at du vet at han skal treffe eksen. Spor rett ut om han har planer om og pule henne. Sa sier du videre at du vet at han vat utro med henne for flere ar siden og grunnen til at du lot det fare var at du var gravid. Men si at gjor han det igjen sa vil ikke du mere. Du vi fort se p[ ansiktsutrykket hans hva som var plnen hans: spise lunsj med henne eller pule henne...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #22 Skrevet 25. mai 2011 Har han klart det 1 gong kan jeg vel prøve igjen.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #23 Skrevet 25. mai 2011 Ære være deg som klarte å ikke si noe! Jeg hadde gjort det slutt på dagen. Og nå etter så mange år og de skal møttes igjen. Jeg hadde sagt dette: Bare tenker du tanken på å møte henne igjen så er døren der!!! Og vær ærlig, si det til han at du vet hva som hendte for mange år siden!! Hva er det med denne eksen som er så spesielt da?? Dere har barn også, hvorfor skal han møte henne igjen?? Lukter utroskap lang vei her.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #25 Skrevet 25. mai 2011 Jeg har ikke gjort noe ennå, de har bare avtalt å møtes i løpet av sommeren. Jeg har lang til å tenke på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå