Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en Emmaljunga Classic sportsvogn med softbag (Quadrolift). http://www.barnevognguiden.no/emmaljunga/emmaljunga-classic-sport.html

Vi har brukt bagen utrolig mye - bor i leilighet. Når han sovner i vogna, er det bare å bære ham opp og sette ham oppi balkongvogna. Han har også vært mye urolig på kveldene, og da har han sovnet i vogna og deretter blitt flyttet (i bagen) over i senga. Han sover fortsatt i bagen oppi sprinkelsenga, liker at det er trangt.

Vogna er veldig solid, veldig god på sørpete og vått føre og på snø. Stor kalesje, og den "innebygde" myggnettingen er praktisk. Stor handlekurv med tilsynelatende uendelig med plass. Liker at sportsdelen kan brukes begge veier, det var avgjørende for vårt valg.

Minuset er at den er stor sammenslått og tung å løfte inn og ut av bilen, men jeg hadde ikke latt det styre vognvalget med mindre du sliter med dårlig rygg og må løfte den inn og ut flere ganger daglig. Jeg savner imidlertid etterhvert en lettere vogn som alternativ og leker med tanken på å kjøpe en type trille til sommeren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Simo Kombi. Elsker den. God og trille og deilige hjul m luft i så den er veldig stillegående. Liker også at den er stor så samboer ikke ser ut som han triller en dukkevogn :)

Skrevet

Hei:)

Har også emmaljunga city cross og er SUPER FORNØYD som de andre er over her:) Elsker at den er så lett,myggnetting innebygd(så man aldri glemmer) og ikke minst lekker:)

Sportsdelen er ganske lav ja,men det føler jeg er helt greit. Snuppa storkoser seg i den!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...