Maia&Mathias <3 Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Jeg har TFK joggster twist. Er veldig fornøyd med at den er en stor vogn, lett å trille, lett å slå sammen ++++ Eneste negative er at d bare er 3 sittestillinger og det er glidelåser som kan være litt vanskelige å få opp når du skal sette vogna opp i full sittestilling igjen.
petite fleur Skrevet 24. mai 2011 #3 Skrevet 24. mai 2011 Emmaljunga Nitro City. Elsker at jeg kan svinge den uten å anstrenge meg det minste (har bekkenplager), men den er ikke god på grus og nysnø. Så den er helt super april-oktober, he he :-D
Lemonia Skrevet 24. mai 2011 #4 Skrevet 24. mai 2011 Hovedvognen er Teutonia Mistral med softbag. Veldig fornøyd med den. Kjempegod å trille. Praktisk med softbag som kan tas ut av vognen (greit når man er på besøk med sovende baby). Eneste minus er at den kun er 90 cm i full liggelengde og vi har høye barn. Vi har også en BabyTravel Amsterdam som sportsvogn når de vokser ut av Mistral. Den er også kjempegod å trille og de sitter veldig godt i den. Synes kanskje heving og senking av ryggen kan være litt knotete. Så har vi en 4Me Tvillingjogger som søskenvogn. Litt kort rygglengde på den også, men eldstemann sitter bare i den når han er sliten eller bare ikke vil gå og skal ikke sove i den, så det gjør ingenting at han er et hode høyere enn ryggen. God handlekurv. Synes kanskje den er litt ustabil, tipper lett bakover. VI har i tillegg en Carena Easy som reisetrille. Den er veldig lett, noe som er praktisk på ferie. Og så har den en veldig romslig og lett tilgjengelig handlekurv, også utrolig praktisk på ferie, når man gjerne har en del med seg og dessuten shopper litt i løpet av dagen.
flypapir Skrevet 24. mai 2011 #5 Skrevet 24. mai 2011 Vi har en emmaljunga duo vogn fra 2005 som kun brukes som sovevogn i bhg nå. Har i grunn aldri vært fornøyd med den. Synes den er stor og tung, dessuten gikk knappene i trekket opp hver gang et barn skulle sitte i den. Den har blitt brukt til to barn, så når nr.3 nå kom var det (heldigvis) helt greit med ny vogn Den nye vogna som minstesnuppa bruker er en TFK joggster twister. Synes den er god å trille, enkel å slå opp/ta ned. Den funker også fint på de veiene jeg har kjørt på (alt fra asfalt til skogsveier). Mange sier at handlekurven er vanskelig å komme til da man bruker sportsdelen, men det har ikke jeg testet enda. Har også en Peg Perego Pliko P3 som trille. Synes den er helt suveren til trille å være. Den har dessuten full liggestilling og integrert søskenbrett! Hadde tidligere en carena easy, men den synes jeg var pyton (selv om jeg vet at mange er fornøyde med den).
tre små knotter Skrevet 24. mai 2011 #6 Skrevet 24. mai 2011 OTH -Mountain buggy -Håper jeg blir fornøyd, ungen er ikke kommet enda og det ser litt teit ut å trille en tom vogn ute
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. mai 2011 #7 Skrevet 24. mai 2011 Har en Emmaljunga City Cross som babyvogn, og den er helt SUPER! Lett og nett (veier bare 11 kg med City Bag), og den gode fjæringen gjør den til en drøm å trille på all slags føre. At sportsdelen er vendbar er et absolutt must for meg- uaktuelt å vende baby fra meg allerde fra 6-7 mnds alder. Kommer best ut i test gjør den også; http://www.barnevognguiden.no/siste-nytt/test-av-barnevogner.html
strikkemor til 2... Skrevet 24. mai 2011 #8 Skrevet 24. mai 2011 har emmaljunga nitro city! er SUUUPER fornøyd!!! jeg syntes den er god på alle underlag jeg! funker helt fint i slaps og på grus, men sikkert ikke den beste. blir ikke brukt så mye nå, da klumpen er 18mnd og vi mest bruker trille! men i juni/juli kommer lillesøster/bror og da skal bagdelen tas i bruk igjen. noe som irriterer meg litt er handlenettet under vognen. det er lite og vanskelig å komme til med sportsdelen på. men ellers er det en helt genial vogn. det aller beste med vognen er nok at den er så lett, og god å manøvrere + at sportsdelen kan snus begge veier!
Ladybugg Skrevet 24. mai 2011 #9 Skrevet 24. mai 2011 Har en TFK twist med bagg, er ikke helt "venn" med den, føler at babyen ligger og "hopper" når jeg triller på litt ujevnt underlag, men det ser ikke ut til og plage han. Er veldig fornøyd med og kunne feste bilstolen på, for har en liten gutt som hater og ligge i bag.. og når man bare må en kjapp tur på butikken er det genialt. Lett og god og få opp og ned trapper, inn og ut av bil. ellers har jeg en ny brio Happy sportsvogn med softbag, veldig fornøyd men tyngre og sving med og bære ut og inn i bilen. Men god og trille. Jeg bruker begge, en hjemme og en i bilen.
lucky meee:) Skrevet 24. mai 2011 #10 Skrevet 24. mai 2011 OTH mountain buggy! Super fornøyd!!! Enkel å legge sammen, lett å løfte opp/utav bilen, fin å se til:) og lett å trille. Eneste minuset må være at en ikke kan kjøre med barnet både sittende fra seg og mot seg. Litt greit i situasjoner med mye sol kanskje, men har ennå ikke vært et problem for oss.
littlefairy Skrevet 24. mai 2011 #11 Skrevet 24. mai 2011 Emmaljunga City Cross! Og er suuuperfornøyd, da den er kjempebra uansett føre, lett å løfte,lett å legge sammen og passer perfekt i det lille bagasjerommet vårt Mini har vokst ut av bagen allerede(er nå 5mnd,men veeldig stor for alderen), så har tatt i bruk sportsdelen, og er like fornøyd
*Lissi* Skrevet 24. mai 2011 #12 Skrevet 24. mai 2011 Vi har Basson. Kjempe fornøyd! Kjempe god å trille. Er sikkert vogner som er lettere, men vi har den ikke med i bil så spiller ingen rolle. Snuppa er straks 6 mnd. så har ikke fått prøvd sittedelen enda.
*smula* Skrevet 24. mai 2011 #13 Skrevet 24. mai 2011 Simo Duo. Veldig fornøyd med den. Utrolig trillekomfort. Litt stor i byen (buss, trikk), men det er så sjeldent, så ikke noe problem for meg. Fint å kunne ha bag og sportsdel, begge veier.
thessi og lillemor Skrevet 24. mai 2011 #14 Skrevet 24. mai 2011 Har Emmaljunga City Cross og er kjempfornøyd av de samme grunnene som nevnt ovenfor her :-)
TøffiTrynet☠ Skrevet 24. mai 2011 #15 Skrevet 24. mai 2011 Vi har en Emmaljunga Cerox i oliven/lime, som hun brukte en softbag i de første mnd. Den står i barnehagen som sovevogn nå. Fin og og god vogn, -super på vinterføre. Punkteringsfrie dekk, og de kjennes ut akkurat som lufthjul. Hjemme har vi en dyp lilla Brio Sing. Jeg elsker den vogna! Super å trille pga. de svingbare forhjulene, også er den stilig å se på også da. I bilen ligger det en beige Babytravel Buggy Lyx reisetrille. Ikke spesiellt god å trille lengre turer med, men den funker til sitt bruk. Hun sitter veldig lunt, og ryggen kan legges ned.
La vita è bella <3 Skrevet 24. mai 2011 #16 Skrevet 24. mai 2011 Har en Emmaljunga duo edge (?) med sportsunderstell fra 2008. Bruker den til barn nr 2 nå. Er veldig fornøyd med den, den er pen, bagdelen har mange praktiske lommer og den er god å trille. Eneste som er litt dumt er at den er vedig tung. Tenkte ikke på det da vi skulle kjøpe vogn til første, men angrer egentlig ikke:)
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 24. mai 2011 #17 Skrevet 24. mai 2011 Simo Duo. Veldig fornøyd, god og stabil vogn. Eneste minus må være at den er litt stor, men det er til gjengjeld god plass i vogna. Skal bruke den til tulla som kommer i september også. Skal kjøpe inn en søskenvogn som jeg kan ha begge snuppene i, men veit ikke hva vi lander på ennå.
C.L.H85 Skrevet 24. mai 2011 #18 Skrevet 24. mai 2011 Har en emmaljunga kombi- duo edge et eller annet. Er kjempe fornøyd så langt:) Er ikke tung og har crom understell så er ikke stygg å se på heller;) Har ikke prøvd sportsdelen enda, så kan ikke uttale meg om det enda;))
lille sprelle Skrevet 24. mai 2011 #19 Skrevet 24. mai 2011 brio happy veldig slitesterk, lett å trille, passer store og små trillere. (den har overlevd 3 år med hard bruk)
LilleBjella Skrevet 24. mai 2011 #20 Skrevet 24. mai 2011 Urban Jungle/OTH, Mountain Buggy. Fornøyd med det meste. Liker designet, den har utmerket kjørekomfort, lett å ta av bagen, lett å legge sammen, tar liten plass, god plass under til varer og liknende. Liker at hjulet foran kan låses. Greit hvis det er mye snø for eksempel. Har brukt min veldig mye, og den føles ikke slitt. Har ikke blitt bleket av solen heller. Det jeg savner er mulighet til å enkelt flytte styret fra den ene til den andre siden, slik at man kan bytte i forhold til vind og sol. Men med UV-trekket på så er det strengt tatt ikke nødvendig.
Trultetryne Skrevet 24. mai 2011 #21 Skrevet 24. mai 2011 Emmaljunga Duo Edge med sportsunderstell, veldig fornøyd. Som bagvogn var den super. Som sportvogn også forsåvidt, men litt tung å ta inn å ut av bil. Vi har en Emmaljunga Scooter også, og er veldig fornøyd med den og.
Gjest Skrevet 24. mai 2011 #22 Skrevet 24. mai 2011 Oi så mange svar!! Tusen takk! Ble absolutt litt klokere her. Tror nok vi ender på City Cross! - Dere som har denne; Er sportsdelen veldig lav? Fungerer det greit?
Gjøkeredet③ Skrevet 24. mai 2011 #23 Skrevet 24. mai 2011 Simo Kombi - Er kjempe fornøyd, greit den er litt tung, men den er stødig, stor og god. Bugaboo Bee - ELSKER! Mountain Buggy Urban Jungle duo - Elsker den også Mothercare Mychoice 4 - Piece of shit, men den funker de 5-6 gangene i året den blir brukt når vi er på ferie i Storbritannia ( Den står der borte)
Bettybu Skrevet 24. mai 2011 #24 Skrevet 24. mai 2011 Har igunnen vært godt fornøyd med Simo combivognen. Solid grei vogn til bruk på Vestlandet med snø, slaps og vind!!
Gjest JuniGull10 og mange drømmer Skrevet 24. mai 2011 #25 Skrevet 24. mai 2011 Vi har Simo kombi og Simo reisetrille. Jeg er veldig fornøyd med kombivogna. Bruker den masse! Den er tung og stor, så jeg hadde aldri kjøpt den om jeg f.eks. hadde bodd i en blokk. Den er solid og den tåler lange turer i marka i ulent terreng. Den er god å bruke som sovevogn. Jeg er fornøyd med trilla også, men ryggen er ikke rett nok i sittestilling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå