Gå til innhold

Har du tatovert navnet dit barnet/barna dine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, til alle 6 og navna til hunden kattene og hønene og senere svigerbarn og barnebarn. Kommer til å se ut som telefonkatalogen,jeg..hehe,-nei uff, det kunne jeg ikke tenkt meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsom tanke i den forbindelse:

Hva om barnet ønsker å skifte navn i voksen alder? Noen liker jo ikke navna sine :D

Eller hva om ungen viser seg å være transseksuell, og skifter kjønn i voksen alder?

Jeg synes det er hakket spesielt. Det er stas i en periode, men ungene skal bli voksne.. og det er ikke det samme å løpe rundt med tattis med ungenes navn..

Og jeg har ikke behov for at alle skal se HVA mine barn heter... Og gjøre seg opp tanker/meninger om mine navnevalg...

Og de som tar gedigne tattiser.. man skal jo ha plass til alle, eller?

Men samtidig så tenker jeg at foreldre i dag gjør så mye rart, at unger i fremtiden takler det kanskje?

- tattis med navna deres

- blogge alle detaljer om både seg selv og unger

- legge ut bilder av ungene i badetøy (også gjennom skolealder) på nettet

- kalle dem ting som bare høres SÅÅÅÅÅÅ søtt ut på en liten baby (men som kanskje ikke er like kult som voksen? )

Blir vel folk av alle... men jeg synes ikke damer på 50 år med tattis er så sexy uansett (og jeg har en tatovering selv, og må jo bare leve med det.. liker den da, men det er jo slik at smaken endrer seg, og ville gjerne hatt noe LITT annerledes... hihihi)

Tror det er LITT mindre harry at pappa gjør det enn mamma... Ja, vet det er teit, men synes en gang det....

Skrevet

Nei det kunne virkelig ikke falle meg inn! Hvorfor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...