Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Ja, jeg har navnet til datteren min i kinategn på ryggen.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 nei, jeg syns det er blodharry og tattovere navnet på barna sine på kroppen!!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 har den nederst på ankelen. liten og diskret i løkkeskrift med stjernetegnet ved siden av.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 nei, og jeg kommer aldri til å få det jeg heller.. syns ikke det er spesielt pent!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #7 Skrevet 23. mai 2011 Nei, kunne ikke falle meg inn! Men har flere andre tatoveringer da :-)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #8 Skrevet 23. mai 2011 Nei, men ei jeg kjenner har tatovert babybilde av barnet sitt på overarmen sin.. vet ikke helt hva jeg syns om det.. Navn kan jo være greit.. men... blir liksom slik at man bruker barnet sitt som sin eiendel.. jeg hadde ikke likt om min mor hadde mitt navn på seg ... alltid... =( (bare til ettertanke..)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #9 Skrevet 23. mai 2011 Uff, nei det er ikke mye pent. Hadde dødd om min mor eller far hadde en skrukkete tattis med navnet mitt på....
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #10 Skrevet 23. mai 2011 Jeg har de bak på skulderen... Bare helt enkelt med pene bokstaver... Ville ha de ett sted hvor jeg kunne skjule de, samtidig som de kan være godt synlige om jeg ønsker det (har alle tatoveringene mine plassert sånn att jeg kan skjule de/de ikke viser til daglig). Syns det er visse anledninger tatoveringer ikke passer inn, uansett hvor fine de er- defor den plasseringen....
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #11 Skrevet 23. mai 2011 Har dere ikke lest undersøkelsen de har gjort hos større barn som har foreldre med navnet deres tatovert? Ungene/ungdommene er gørrflaue og vil ikke vise seg på stranden o.l med foreldrene. De har tatovert navnet akkurat som de skulle vært kjærester eller noe, og ungene liker det IKKE.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #12 Skrevet 23. mai 2011 uff nei, det er virkelig fælt altså! jeg er veldig enig med de over her som skriver at de ikke ville likt at foreldrene hadde gått rundt med navnet på kroppen sin, det blir feil på så mange måter. Jeg kjenner ei som har tattovert navnene til barna sine oppover beina..!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #13 Skrevet 23. mai 2011 "Vi var i Hellas, og på solsengen ved siden av meg lå en dame med to guttenavn tatovert i eggstokkhøyde. Etter litt skjønte jeg at dette var navnene på sønnene hennes, som var i tenårene. Hver gang en av dem var oppe ved mor, sa de: "Gjem det der, da", "Dra opp buksa, mamma" og lignende. De var begge tydelig flaue over å ha navnet sitt tatovert på mammas mage. Noe å ta med i beregningen?" Klippet fra tidligere innlegg her på dette forumet.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #14 Skrevet 23. mai 2011 Har ikke tattovert navnet, men har planer om få tattovert stjernetegnet
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #15 Skrevet 23. mai 2011 Nei, men jeg har tatovert fødselsblomsten deres på den ene leggen. Dekker hele leggen ytter- og bakside.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #16 Skrevet 23. mai 2011 jeg har forbokstaven til døtrene mine under øret. i en vakker skrift som går inn i hverandre mannen min har navnet deres på innsiden av armene sine. synes det er fint jeg =) hadde ikke vært flau eller synes det hadde vært galt om min pappa hadde navnet mitt.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #17 Skrevet 23. mai 2011 Jeg har tatovert navnet til datteren min på underarmen min.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #18 Skrevet 23. mai 2011 ikke nvnet på barnet mitt nei. Men jeg har mine egne initialer tattovert på høyre skinke
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #19 Skrevet 23. mai 2011 Mannen min har årstallet barna (3 stk )er født i , i en stjerne på underarmen... plass til 2 til har lyst på noe lignende selv, men ikke navn....
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #20 Skrevet 23. mai 2011 Jepp, har navnene til guttene mine i pen krøllskrift i nakken. Helt oppe i hårfestet, så vises kun når jeg har håret i hestehale
MacKenzie Skrevet 23. mai 2011 #21 Skrevet 23. mai 2011 Nei, men jeg tror muligensen jeg skal tatovere fotavtrykket eller lignende på underarmen. Syns det er viktig at det er noe estetisk vakkert.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #22 Skrevet 23. mai 2011 Jepp På høyre overarm, og det kommer jeg aldri til å angre på Hver sin smak vettu Jeg har bare ei datter, og kommer ikke til å få flere desverre.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #23 Skrevet 23. mai 2011 Nei gud, jeg har 5 barn. Tenk hvordan det hadde sett ut ha ha ha. Men lurer på å lage noe med førstebokstavene deres i runeskrift sånn diskre på ankelen.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #24 Skrevet 23. mai 2011 ja på "utsiden" av armen, veldig liten, med fin skrift. Bare navnet, ikke noe "oppstyr" rundt eller fødselsdato:) Vil ikke ha tattoo der jeg kan se dem...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #25 Skrevet 23. mai 2011 Ja det har jeg. Har navnet til tulla på foten. Det står over ett par blomster og binder liksom blomstene sammen. navnet står forøvrig på arabisk så det er ikke så mange som ser at det faktisk står noe der sånn ved første øyekast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå