Gå til innhold

dere som har masse sex med mannen deres...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er også i begynnelsen av 30årene, som Anonym 9.45 så har lysten økt siste par årene. Vi sender også sms og pirrer hverandre, særlig når vi er borte fra hverandre. Vi tørr snakke om sex og våre fantasier. her var også sjalusi en utløsende faktor, men da fra hans side da han opplevde at endel andre menn la seg etter kona hans. Ikke at det var fare for at jeg skulle være utro.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ser ofte på det som negativt og et tiltak, men vil gjerne endre dette tankemønsteret da. Men flott å lese at det finnes håp. Er bare det å komme igang som er "problemet".

HI

Skrevet

Vi har vært sammen i 10 år og har sex i snitt annenhver dag. Jeg svarte i den forrige tråden også, og må si jeg bli rveldig provosert av at folk påstår man lyver om man våger å påstå at man har et heftig sexliv etter mange år sammen og med flere barn i hus!

Til HI: du spør om det er avtalt: for v¨år del er det aldri det. Men vi vet begge at vi blir sure og gretne om det skull gå 3 dager mellom, vi trenger det bare, rett og slett. Så til tider er det hve r3. dag- om vi er slitne- og til tider hver dag. Men det går aldri mer enn 4 dager mellom- aldri!

Du spør også hvordan man har tid; vel- en kjappis etter man har lagt seg om kvelden tar ikke mange minuttene da- og så vet jeg at gevinsten av det e r større enn orginga- det er jo deilig! Noen ganger er det mer langvarig, noen ganger fort gjort. Kan også snike oss til sengs men ungene ser barne-tv f.eks, trenger ikke å være et så tidkrevende prosjekt, akkurat.. Man rekker jo alltids, om man VIL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...