Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 ...er det alltid spontant, eller har dere "avtaler" om tidspunkter osv? Ser mange sexperter anbefaler å avtale det, og bare lurte på om noen har erfaringer på hvordan det fungerer i praksis??
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 vil si vi har sex ganske ofte, 4-6 ganger i uka, bare i helga da vi har hatt barnefri har vi kost oss 5 ganger... alle gangene ganske spontant, om morgenen, i dusjen, to ganger iløpet av lørdagsnatta.. og fredags kveld, som var minst spontan.. vi har ingen avtaler, men jeg sender han ofte en melding med et blinkefjes når jeg kjenner jeg er lysten og han er på jobb.. da blir det som regel noe den kvelden.. om en kan kalle det avtale, så er det greitt memn vi er fortsatt ganske "ferske" da.. har ikke vert sammen mer enn 6 månder.. kanskje det har noe å si
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Eh...da tells det ikke.Kom tilbake når dere har vært sammen noen år :-P
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 De første to årene mannen og jeg var sammen hadde vi sex hele tiden, hver eneste dag. Så ble vi foreldre og det dabbet kraftig av. Nå etter 7 år har vi begynt å ha oftere sex igjen og det er spontant. Kanskje 4 ganger i uka nå. Forsøkte på faste tidspunkter i tørkeperioden men det hold aldri lenge. Vi har det mye bedre sammen nå som vi har mer sex igjen.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 Vi har vært sammen i 3 år og har sex så og si hver dag, noen ganger annen hver dag, og det er ikke avtalt!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #7 Skrevet 23. mai 2011 Kommer ann på hva du mener med masse sex. Vi har sex ca 1-2 ganger i uka..syns det er helt passelig etter å ha vært ilag i 6 år. Vi avtaler aldri sex. Syns det er mye mer tennende å ta det på sparket.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #8 Skrevet 23. mai 2011 å avtale sex skal jeg kanskje gjøre når jeg er 60!!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #9 Skrevet 23. mai 2011 Både og, hender jeg feks foreslår at vi skal kose oss litt ekstra når han kommer hjem på feks dagen mens barna er i barnehagen og jeg har fri. Det er jo en gylden mulighet til å slippe seg litt mer løs med tanke på lyd og sted. Men stort sett er det spontant.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #10 Skrevet 23. mai 2011 Vi har vært sammen i 3 år og har sex så og si hver dag, noen ganger annen hver dag, og det er ikke avtalt!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #11 Skrevet 23. mai 2011 Uff nei, ALDRI avtale!!!! Det er max turn-off! Det kan gjerne ligge litt i kortene, som etter sen middag med vin. Da blir det ofte sex, men vi avtaler aldri noe. Vi har sex ca 4-5 dager i uken i snitt, noe som vel er ganske mye når man har vært sammen i 15 år og har fire barn.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #12 Skrevet 23. mai 2011 hahaha til deg som har vært sammen med mannen i 6 mnd..hehe..ikke rart dere er kaniner, det var vi også..prøv 6 år og 2 små krevende barn senere du:)))
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #13 Skrevet 23. mai 2011 Vi har vært sammen i 4 år, har en krevende jentunge og venter nr 2 i oktober;) Har sex 3-6 ganger i uken. Alltid spontant, vi prøvde å avtale en gang, men da ble det aldri noe av, så det blir nok ikke flere avtaler her i huset
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #14 Skrevet 23. mai 2011 Jeg og mannen min har vært sammen i 7år, vi har sex gjenomsnittlig 3-4 ganger i uken. Har vært perioder med lite og ingen sex også pga svangerskap med komplikasjoner og i perioder med sykdom, men ellers har vi had hyppig og jevnt over mye sex. I enkelte perioder har vi sex gjerne flere ganger for dagen også når sjansen byr seg. Er vi alene så kan vi holde oss mer eller mindre i sengehalmen en hel helg. Vi har 3 barn.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #15 Skrevet 23. mai 2011 Vi har masse spontan sex, har aldri avtalt det. Synes sexavtaler høres nitrist ut...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #16 Skrevet 23. mai 2011 ... har forresten vært sammen i 14 år og har sex 3-4 ggr i uka.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #17 Skrevet 23. mai 2011 hehe, det er meg ja! vi har en krevende liten frøken på 2 her i hus også, og en på vei.. men ja, jeg ser at det hjelper på å være nyforrelsket og ikke ha komt inn i rutinene.. ønsker meg at det skal være omtrent like bra om 6 år!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #18 Skrevet 23. mai 2011 Jeg tror mange av dere lyver no voldsomt nå!! Haha
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #19 Skrevet 23. mai 2011 Hvorfor skulle vi lyve? Er det så usannsynlig at det finnes par der begge parter både liker og ønsker å ha mye sex, år etter år, selv om man har barn. Så klart kan alle par ha perioder med lite eller ingen sex, være seg helse eller andre utfordringer, skjedd her også det. Nå har vi sex når vi har mulighet til det, og siden begge er like flinke til å ta initiativ så blir det fort nesten hver dag vi er sammen, nå ser ikke vi hverandre hver dag pga jobb, så mannen kan være borte en uke, så hjemme en uke. Når han er hjemme så har vi sex så godt som hver dag, av og til mer enn en gang også hvis vi har sjans til det.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #20 Skrevet 23. mai 2011 Vi avtaler det ofte, fordi vi har travle liv! Skal vi presse inn 2-3 ganger pr uke, som vi ønsker oss, MÅ vi rydde noen tidspunkter. Og det er jo deilig å gå og glede seg litt? Men om en av oss er sliten og ikke klarer å gjennomføre, er det ingen som blir sure av det. Vi ligger og koser litt i stedet.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #21 Skrevet 24. mai 2011 Vi har mye sex og har vært sammen i 15år. Men den store lysten kom når jeg rundet 30-år. var veldig rart. Jeg hadde nettop født 3mann og ble sykt lysten. Vi har sex 2-6 ganger i uken. Vi sender ofte meldinger til hverandre dagtid og pirrer opp stemningen. Når vi er borte fra hverandre gjør vi og det osv... Jeg tror det er litt psykisk og. På samme tidspunkt som lysten kom opplevde jeg at en dame la seg etter mannen min. Jeg tenkte at jeg ikke måtte ta han for gitt og passe på. Men det har jo vart i 3 år nå, så det er vel kanskje noe med alderen og? En klisje sier at en dame i midten av 30-årene er kåt og glad. Mulig det stemmer litt. Men jeg hadde nok aldri drømt om at lysten skulle ekspandere så mye fra 20 årene til 30-årene!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #22 Skrevet 24. mai 2011 Jeg liker ikke å avtale sex, det må være spontant.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #23 Skrevet 24. mai 2011 Dere som har sex SÅ mange ganger hver uke, hvordan har dere tid til det? Har dere ikke andre ting dere også skal gjøre i løpet av uken? Eller er sex første prioritering hos dere? HI
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #24 Skrevet 24. mai 2011 Tid er det nok av. Snakk om prioritering. Istedet for å se tv om kvelden. På dagen når ungene er ute. Om kvelden. Om morgenen i helgene osv... Men nå er det ikke snakk om sex i flere timer. En kjappis på badet kan for meg være like bra som et mer gjennomført samleie! Som sagt har det ikke alltid vært slik. Og jeg burde være sliten med 3 barn. Nå jobber jeg bare 60 %, men har to store barn som blir kjørt på aktiviteter hver dag, og minsten henger med. Men jeg tror det har med alderen å gjøre og at sex avler sex (32år). Er ihvertfall sjeleglad for at lysten har økt betraktlig. Så vi finnes. Mannen sier jeg er nymfoman, men det synes jeg høres ekkelt ut. Anomym 09.45
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #25 Skrevet 24. mai 2011 Handler om prioritering, vi har både små og store barn, gjør jo ikke husarbeid etter kl 21, synes det er viktigere med sex enn å glo på tv. Ikke trenger man å bruke timesvis heller, en kjapp omgang fungerer også innimellom. Ofte våkner vi før vekkeklokka ringer, og stort sett sover barna fortsatt, så da har vi også en mulighet som vi ofte benytter oss av. Rekker å gjøre det vi skal til daglig, besøke familie og venner, finne på ting med barna og gjøre husarbeid selv om vi også finner plass til sex oppi alt det andre. Virker jo som du HI ser på sex som noe negativt og et tiltak. For oss gir det overskudd, knytter oss tettere sammen og bidrar til et bedre forhold som også er positivt for barna siden vi krangler skjeldent og nesten aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå