Gå til innhold

Eksen av samboer... (langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

At man ikke kan tisse, er ikke en vanlig bivirkning av HPV, men derimot av urinveisinfeksjon som er utviklet og gått til nyrene. Prostatitt kan man få av å tisse ute når det er kaldt også, så synes det var veldig rart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan påstå så mye som du vil at det er tull. Jeg vet hva som stemmer og ikke, siden det var meg det hendte med og dermed var til gyn.

Har aldri hatt noen annen kjønnsykdom og var den som ble påsvist. Det kan faktisk være veldig vondt. Spesielt for jenter. Det er sjeldent at gutter opplever ubehag.

Om du mener det er tull så kanskje du bare kan la være med å svare?

Skjønner godt at folk melder seg ut herfra.. Mange som er sikkelig ubehagelige og blåser opp saken ut av propposjoner. Tydelig at det er folk som har lite å gjøre.

Jeg for min del skal iaf slutte å la meg provosere over folk som ikke har bedre ting fore.

Hi

Skrevet

De 5 forskjellige gyn jeg har vært til har sagt at det er helt vanlig å få så vondt når man tisser. Ikke fordi det er vondt å tisse i seg selv (man kan få vorter opp i urinrøret,men det er mer vanlig hos gutter), men fordi vortene er såre og ømme. Da kan det svi kraftig når man tisser.

Skrevet

Lær deg å lese! Det vissvasset om at du ikke dømmer eksen til samboeren din er tull. Les hovedinnelegget en gang til. Det er sutrete og dømmende.

Tror du skal lese litt om HPV.

Du må være et troll. Ingen er så tett.

Skrevet

Min mann snakket veldig stygt om sin eks-forlovede. Hun hadde vært utro og gitt ham klamydia. Og var kontrollerende.

Etterpå tok jeg ham i å ha videosamtaler og div med henne. Han smiler også og sier hei når de møtes. Jeg forsto jo med en gang at han prøver å sjule de sterke følelsene han har hatt for henne, og selv om han mener de stygge tingene om henne, så sitter hun en plass i hjertet hans. Jeg hater det, men det er også helt normalt når man har elsket hverandre en gang i tiden.

Kanskje han har svartmalt henne, fordi hun er den han tenker på som en x?

Hannah

Skrevet

Hvis hun har snakket så mye dritt om ham på hjemplassen at ryktet fortsatt møter HI i døra når hun kommer dit, er det helt klart ingen grunn til å være venn med henne. Ikke på FB, ikke noe annet sted. Syns eksen høres ut som ei gæren megge, og jeg syns HI gjør rett i å stille spørsmålstegn med hvorfor typen hennes vil være venn med henne.

Skrevet

Kan hende det litt slik som du sier, at hun sitter en plass i hjerte hans selv om han mener det han har sagt til meg om henne.

Håper iaf at det er slik det henger sammen. Vi traff jo faktisk på denne damen en gang og da smilte og hilste han som de skulle vært gode venner en gang i tiden. De gav til og med hverandre en klem :)

Det kom litt overraskende på meg siden han har snakket så stygt om henne. Har liksom aldri hørt noe bra og fint om denne damen.

Er kanskje vanskelig å forklare meg situasjonen også, hvis han har vært veldig bitter på henne for enkelte ting også har kanskje ting kommet feil ut?

Hi

Skrevet

Virker som du har skjønt hva det er jeg tenker 11.32.

Hvis jeg snakker så fælt om en person ville jeg ikke hatt noe med den personen å gjøre. Hvis samboeren min hadde dukket opp på det aktuelle stede og det enda ble pratet stygt om meg der så hadde jeg blitt så sint, såra og lei meg (noe han forsåvidt ble når jeg sjokka kom hjem fra klassetur og fortalte han det hele).

Jeg synes rett og slett det er rart at han vil ha noe med henne å gjøre etter det han har fortalt meg. Og regner jo med at det ligger noe mer bak som han ikke ønsker å dele med meg.

Hi

Skrevet

Jepp, samme gjorde mannen min. De gav hverandre en klem, da de møttes. Jeg fikk også veldig vondt i meg, da jeg oppdaget at han satt å så på eksen hans, og fortalte henne at hun var vakker.

Jeg ble utrolig lei meg, men jeg kom på at jeg hadde jo også sagt stygge ting om eksen min. Jeg har fortalt alt det vonde om han, men jeg bryr meg jo om ham enda, og kan si at han kler et klesplagg, selv om jeg aldri vil ha ham tilbake.

Hannah

Skrevet

Jepp, samme gjorde mannen min. De gav hverandre en klem, da de møttes. Jeg fikk også veldig vondt i meg, da jeg oppdaget at han satt å så på eksen hans, og fortalte henne at hun var vakker.

Jeg ble utrolig lei meg, men jeg kom på at jeg hadde jo også sagt stygge ting om eksen min. Jeg har fortalt alt det vonde om han, men jeg bryr meg jo om ham enda, og kan si at han kler et klesplagg, selv om jeg aldri vil ha ham tilbake.

Hannah

Skrevet

Hannah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...