Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #26 Skrevet 24. mai 2011 Har du noengang tenkt på hvorfor vi kalles kvinner? Fjern første bokstav, og du har svaret♥ Og nå kan du fundere litt på, hva er det som skjer, når du fjerner første bokstav i mannen ...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #27 Skrevet 24. mai 2011 blir annen hvis fjerner første bokstav i mannen..også? denne skjønte jeg ikke mulig er for sent på kvelden
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #30 Skrevet 24. mai 2011 Dumt å skrive i og med at Buddha IKKE var (er) en gud. Buddhismen blir beskrevet som nontheistisk - uten en personlig(e) skapergud(er).
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. mai 2011 #32 Skrevet 25. mai 2011 Everyone seems to think that every girl's dream is to find the perfect guy. But that's just bullshit. Every girl's dream is to be able to eat without getting fat.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #33 Skrevet 25. mai 2011 I grunn ikke så veldig dumt, for Buddha har gudestatus i hinduismen og blir sett på som en avatar av Vishnu..
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #34 Skrevet 25. mai 2011 Jeg bor i min egen lille verden. Men det er greit, for de kjenner meg der:)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #35 Skrevet 25. mai 2011 Lønn er som mensen.......... Den kommer en gang i måneden og varer i 5 dager. Dersom den ikke kommer, ja, da ligger man jævlig dårlig ann....
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #36 Skrevet 25. mai 2011 Kopier og lim inn denne teksten i din status hvis du kjenner en som en gang har hørt om en som har gått en tur i skogen og funnet en pinne og deretter kastet pinnen, muligens ned i snøen eller bare på grusveien, eller kanskje kastet den inn i noen busker, eller det kan også være at ...vedkommende har tegnet på bakken med pinnen, eller kanskje bare har knekt pinnen. Eller en kvist. En kvist er også ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå