Gå til innhold

facebook status

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har noe artig,fint osv jeg kan skrive?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, hva med denne??

Et par kommer til fødeavdelingen for å få sitt etterlengtede

barn.Kvinnen vises inn på fødestua,der får hun en seng.

Legen kommer inn for en første kontroll og spør henne :

-Har slimproppen gått ?

-Ja,men han skulle bare parkere bilen......

Skrevet

"Ingen er bare det du ser."

Skrevet

"En pessimist er en optimist med erfaring."

Skrevet

Åtte, potte, rotte, ut på kottet med den flotte store stav (nå skal jeg få meg noe, weee) :D

Skrevet

Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!

- Riktignok en buddah, men likevel en gud... ;o)><

Skrevet

Kopier ♥ denne ♥ statusen ♥ hvis ♥ du ♥ har ♥ funnet ♥ verdens ♥ skjønneste ♥ ponny ♥ men ♥ ikke ♥ har ♥ stor ♥ nok ♥ grill...! ;o)

Skrevet

Haha, den med ponny var morsom!

Har du.̸̸̸̸̸̨̨en flekk på skjermen?

Skrevet

så var det en fiske unge, en fugle unge og en krokodille unge som satt å diskuterte om hvor de skulle på ferie...

fiske ungen sa: MIN MOR LIKER Å SVØMME OG MIN FAR LIKER Å SVØMME, SÅ VI SKAL SIKKERT PÅ SVØMMETUR...

fugle ungen sa: MIN MOR LIKER Å FLY OG MIN FAR LIKER Å FLY, SÅ VI SKAL SIKKERT PÅ FLYVETUR...

...

krokodille ungen sa: MIN MOR ER STOR I KJEFTEN OG MIN FAR ER STOR I KJEFTEN, SÅ VI SKAL SIKKERT TIL TRØNDELAG........:P

Skrevet

*fiskeungen

*fugleungen

*krokodilleungen

Det skal ikke være lett.

Skrevet

Restaurantregningen kom på kr.999,-. Mannen betalte med en 1000-lapp og ba om å få igjen én krone. Kelneren kom med kronen på et sølvfat, men der lå også en kondom. -Hvorfor ligger kondomen der?, spør mannen. Åh, den er på huset, sa kelneren, for vi vil jo helst ikke at det blir født flere slike som deg :-D

Skrevet

Sett denne i ditt statusfelt hvis du kjenner noen (eller er i slekt med noen) som er en idiot. Idioter berører livet til mange. Fremdeles er det ingen kjent kur for idioti, men vi kan gjøre folk oppmerksom......93% vill ikke kopiere og lime denne inn i sitt statufelt, Vil DU kopiere dette og ha det som din status i minst en time??

Skrevet

Hvis gresset ser grønnere på den andre siden, er det bare fordi de er spredt over en haug med bull sh*t

Skrevet

Den mest brukte sexstilling blant ektepar er "doggy style": Mannen sikler og tigger, konen ruller over på siden og spiller død...!

Skrevet

¸.•*¨*•☆ Putt ♥ dette ♥ på ♥ din ♥ status ♥ hvis ♥ du ♥ har ♥ hatt♥ regelmessig ♥ avføring ♥ ❤¸.•*¨*

Skrevet

Er du lam fra halsen og ned, kan du bli med Lars Monsen på tur. Men om du er lam fra halsen og opp, kan du bli med i Paradise Hotel!

Skrevet

Jeg har altså lært den vitsen litt annerledes, da skulle de til BÆÆÆÆÆRGÆN som vanlig!

Skrevet

WARNING PLEASE READ - If someone comes to your front door and asks you to remove your clothes and dance in your front garden with your arms in the air, DO NOT do this, it is a scam, they just want to see you naked. Please copy and paste this to your status -- I wish I had received this yesterday, I feel so stupid now.

Skrevet

DU FÅR ALDRI vite hvem som har vært inne på din profil, du får IKKE en gratis iPad, du får IKKE se bilder av en død Osama Bin ladin, du får IKKE se hva som skjedde da faren overraska tenåringsdattra og du får ALDRI vite hvorfor bebien ler. Ikke er det pupper å se heller:)Slutt å klikke på disse idiotiske Facebooklinkene, du eksponerer alle dine FaceBook-venner for virusrisko!

Skrevet

Lykken er å ha en god helse og dårlig hukommelse. Jeg har dårlig helse og god hukommelse.

Skrevet

mange bra her.. takk :)

Skrevet

I fjor fikk jeg installert en varmepumpe. Nå påpekte de som installerte den, at de enda ikke hadde fått betalt ? Ok, bare fordi jeg er jente, betyr ikke det at jeg automatisk er dum. Så jeg fortalte denne fyren hva hans snakkesalige selger sa for ett år siden, nemlig at etter ett år så har pumpen betalt seg selv. Det ble HELT stille i den andre enden, så jeg la på. Han følte seg nok temmelig dum...

Digger denne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...