Gå til innhold

Hva har mannen deres gjort i dag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann fikk lilleknott på 3 inn i sengen halv 6 i dag, mens jeg sov til 9 i sengen til lilleknott:)

Han har nemlig funnet ut at dagen starter halv 6 om dagen og det er ikke natta før tidligst 21.30...En periode som snart går over håper jeg!

Ellers har mannen min fikset oppvaskmaskinen som har hanglet en stund, vi har vært på tur i skogen alle 5 og hunden vår og da smurte han niste til oss mens jeg malte litt.

Barna er hos moren min i natt og min kjære og jeg har vært ute å spist middag sammen og nå skal vi dele litt rødvin og slappe av:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han sto opp sammen med meg i morges for å ta seg av våre tre biologiske + fosterbarnet vårt. Han tok med to av dem på butikken, mens jeg var hjemme med to andre og lagde frokost.

Etter frokost lekte han med barna, før han lagde lunsj. Etter lunsj tok vi med alle barna og gikk tur til en lekeplass og når vi kom hjem badet han det ene barnet, lekte med de andre, skiftet noen bleier, hjalp til med middagen. Ga grøt til minsten og la ham for natta. Så ryddet han kjøkkenet mens jeg la de tre eldste barna. Nå sitter vi her og sløver litt, jeg med pc og han med tv:)

Skrevet

Jeg har vært på jobb fra 8 til 6, så han har tilbrakt dagen med våre tre små barn;) Og sånn er det hver lørdag!

Skrevet

Snekret og malt nytt garderode skap på soverommet vårt. Lekt litt med guttungen og lagde frokost på morningen.

Skrevet

Han kom fra jobb i dag morres, gikk og la seg. Han har sikkert spist litt, sett tv og vært på daten. Og han gikk på jobb for litt siden.

Ser ikke ut som han har gjort så mye annet, skal ikke påstå jeg har gjort så mye fornuftig idag selv. Sløvan før jeg dro på jobb, og har ikke planer om å gjøre så mye nå heller utover å sette på vaske og oppvaskmaskinen.

Helgene vi begge jobber gjør vi ganske lite igrunn, ungene er hos besteforeldre så vi slapper av. Men i morgen skal hagen få litt kjærlighet og kanskje vi gir hverandre litt kjærlighet før ungene kommer hjem også.

Skrevet

Skifta dekk på bilen min og vert på båtførerkurs.

Jeg har vaska og gjort klar vogna til babyen i magen, vaska masse klær, støvsugd, bretta klær, rydda i baderomsskapet, vasket stellebagen, og tatt meg av 2 åringen:) Hadde ikke sambo vert på båtkurs så hadde han nok iallefall stått opp med 2 åringen slik at jeg kunne sovet lenger om jeg ville:) Nå våkner hun ikke før i 9 tiden da, så klager ikke

Skrevet

mannen min vaknade upp tidigt med lillemann, lagade frukost och gav mig kaffe på sängen. duschade och började rydda i huset medans jag slappade och tog sen ut lillemann en tur iparken. Vi gick sammen på cafe och sen åkte han på utdrickningslag och jag lillemann, och prinsessan vår har kost oss med grillmat och film innan läggdags.

Nu sänder han kosliga sms medans han börjar bli ganska rund om fötterna och jag gledjer mig tills han kommer hem :) Världens bästa man har jag!

Skrevet

Hatt vakt på sykehuset og sikkert lagt flere Epiduraler på desperate fødende :)

Skrevet

Malt huset i 11 timer.

Skrevet

Han har drukket antar jeg.Han er periodedranker og reiser bort for å drikke.Pratet med han kl 17.30 og da var han ihvertfall stupfull.

Skrevet

Han har hatt vesla på 6 mnd hele dagen, mens jeg har lest til eksamen. Han har også støvsugd og lagd middag:) Heldige meg!

Skrevet

Jeg stod opp med datteren vår kl 08, han kom opp kl ni. Så lekte han med jenta vår i stua først og tok henne ut på lekeplassen etterpå. Så kom de inn igjen, jeg ordna lunsj til henne som hun spiste - han tok henne ut i vogna og trilla henne i søvn før han klippet plenen.

Vi venta besøk, så jeg støvsugde og vasket doene + ordnet med servering til gjestene samtidig. Jeg er forresten (straks) høygravid.

Da folk var gått ryddet han litt på kjøkkenet før han stelte seg og rømte i bursdagsfest :)

Han gjør mye bra, men er jævlig seig på husarbeid. Jeg lar det som regel gå uten diskusjoner, siden han så ofte tar seg av jenta vår (leker, aktiviserer, tar henne ut på lekeplassen). Ganske luksus nå for tiden siden jeg begynner å bli riktig så svær!

Skrevet

På føremiddagen trur eg han og barnet vårt har sove lenge, og deretter slappa av med barne-tv, film, barbie-leiking og teikning (eg var på jobb i føremiddag og veit ikkje kva dei gjorde nøyaktig. Men det var inne-ver). Det vart neppe gjort så mykje husarbeid medan dei var aleine heime, men eg såg at han hadde teke ut av ei oppvaskmaskin og sett inni det skitne i alle fall då eg kom heim. Etter at eg kom frå jobb har han laga middag til oss alle saman (meksikansk rett med lime og koriander-marinert kveite), og rydda ut på kjøkkenet etter middagen var ferdig. Han har sett barne-tv med bornet vårt, utført kveldsstell og legging, og no er han på jobb nokre timar for å få unna noko som ikkje kan vente til måndag.

Mannen min lagar kveldsmat, utfører kveldsstell og legging kvar kveld (med mindre han er vekkreist), og i tillegg både leverer og henter han på SFO kvar dag (med mindre det er noko spesielt eller eg har fri). Det er han som lagar middag 70% av tida. Han er ikkje særleg flink til å rydde, og utfører klesvask++ på ein måte som ikkje svarar til min standard. Men summert opp er han ein super bidragsyter i Familien A/S.

Skrevet

dro på jobb kl 5 i dag tidlig, ferdig om ca en time... så han har med andre ord jobbet hele dagen, gjort det i ca 1 mnd nå, foruten tidligere kveld i ukedagene, så han ser ungen vår morgen og kveld.

Skrevet

Min sto opp med sønnen vår mens jeg fikk sove leeeeenge (alt for lenge egentlig.. :P ). Deretter kom de inn til meg og vi koste oss en stund alle sammen. Han gikk ut med sønnen vår så jeg fikk slappe av enda mer (! er høygravid og har hatt storoppussing de siste dagene, så trengte nok en slik avslappende dag egentlig..). Etter det sovna gutten mens han kom inn og la seg ved siden av meg, deretter fikk jeg kaffe og jordbær på senga før han kom tilbake for enda mere kos.. hehe :D Så koste vi til sønnen våkna og jeg fikk ta meg et laaangt bad før vi dro ut å spiste. Han har også på ettellerannet tidspunkt flyttet på en taklampe og litt div småoppussing. På kvelden rydda han kjøkkenet og satte seg til med eksamenslesning.

Kan ikke si at i dag er dagen for å klage på mannen akkurat!

(men han er ikke alltid sååå flink.. hehe ;)

Skrevet

Kunne vært meg hvis jeg hadde vært på fest det det ;) heldighvis ikke så ofte, men det kan jo skje.

Her har mannen hjulpet naboen, fikset litt i hagen, vært hos gartneren.

Skrevet

Han stod opp og luftet begge hundene i en og en halv time, før han lagde jordbær med sukker til meg og vekket meg. Så har vi sett på film sammen. Han har også satt inn i oppvaskmaskina og nå skal vi ut i skogen for å gå tur med hundene og grille halvveis. I går vasket han hele hovedetasjen (100 kvadratmeter) mens jeg vasket mesteparten av øverste etasjen og planla bryllup. Han er helt fantastisk. :) (må huske på å si det til han)

Skrevet

I dag har min kjære husbond snekret opp en dukkestue fra Plantasjen (mangler kun takpappen).. Ingenting er som en handyman! :)

Skrevet

Sto opp med ungene halv seks mens jeg sov til tolv. Tok dem med på tur fra halv ett til halv tre. lagd middag og ryddet opp igjen. Og nå er han og ungene ut i hagen og leker.

Skrevet

I dag har han laget frokost, bakt knekkebrød, laget lavkarbopizza til middag, forberedt morgendagens skoledag siden han skal være hjemme med syk lillegutt, tatt ut av og satt inn i oppvaskmaskina, lufta hunden to ganger, og nå skal han få sette seg på dataen og se på favorittlaget spille fotballkamp.

Ja, og så har han vært sammen med lillegutt også.

Han er alltid flink til å gjøre ting.

Jeg har tørka støv og støvsuge, satt på et par maskiner klær. Har også lufta hunden en liten tur og hatt en treningsøkt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...