Gå til innhold

Hva har mannen deres gjort i dag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt med meg ungene våre og noen nabobarn på tur mens mannen min lå og sov ut fylla:(

Han har i tillegg tatt av sengklærne som jeg ba om og hengt ut dyner og puter til lufting, ellers har han ikke bidratt med noe som helst mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er på jobb så jeg tror at han har jobbet i dag

Skrevet

Han sto opp med lillegutt, ga han mat og gikk ut en tur med ham så jeg fikk sove lenge.

Siden har han trent en times tid mens lillegutt sov.

Deretter laget han risgrøt som vi spiste alle sammen.

Vasket en maskin med tøy.

Badet og la lillegutt.

Nå har han akkurat laget rundstykker som står i ovnen.

(jeg har handlet og laget middag...)

Skrevet

Han sto opp med guttungen, har lagt på plass klær, vært ute å sykla i 2.5 timer, klipt plenen, vært med på tivoli og nmå lager han middag :)

Skrevet

Han har vært med på matvarehandling, laget middag og satt inn i oppvaskmaskinen. Mer enn hva jeg har gjort i dag:) (vi har barnefri)

Skrevet

Gadd ikke å stå opp med lillemann som han pleier på lørdager (vi kranglet igår) sov til 12. Klippet plenen og luket. Ellers har han lest avisen og vært å handlet litt og besøkt en kamerat.

Jeg har vært i byen med lillemann, hatt besøk , laget kake og lekt med lilleman. Kunne likegodt vært alenemor.

Skrevet

Ikke en dritt som vanlig!!Eller foressten han lå minstemann.. Men han sov lenge og bare slappet av idag.Je har gjort alt i huset som vanlig,og lekt med de små,laget mat,handlet,styrt på og i tillegg syk.BLÆÆ godt å få ut :P

Skrevet

I dag fikk min mann sove utpå litt siden jeg fikk hentet meg inn på fridagen min i går. Så ordnet vi oss og dro på åpen dag på landbruksskole.

Da vi kom hjem dro han på fotballkamp (impuls, og spurte pent først hehe). Sønnen vår lekte ute og jeg surfet på pc.

Da mannen kom hjem dro jeg og handlet.

Mannen tok kveldsstellet med gutten, jeg la han ned.

Jeg laget middag til oss to etter gutten sovnet, og mannen tok oppvasken. Nå skal vi kose oss foran tv`n begge to :)))

Her deler vi ganske godt synes jeg. Jeg gjør litt mer av husvask og sånn, men da tar han gutten, så jeg er fornøyd :)

Skrevet

I dag har han vært med i stallen og hjulpet til siden morgenforingen klokken åtte, vært med å sett på hestetrening, måkket et par bokser, bært vann, kostet og målt opp høy.. Da vi kom hjem etter middagsforingen segnet han om på sofaen i to timer, mens jeg ryddet litt, satte på en klesvask, la sammen noen klær, satte inn i oppvaskmaskinen og shinet kjøkkenet.. :) Nå er han ute og hjelper en nabo med en garasjeport, jeg skal snart begynne å lage noe godt vi kan kose oss med til kvelds! :)

Syns forresten han har vært veldig flink i dag(hvis det ikke kom fram i det jeg skrev over her..) :)

Skrevet

Han har stelt begge ungene om morgenen,den ene om kvelden. Lagt en unge på dagtid og en om kvelden. Dessuten støvsugd,tatt inn i oppvaskmaskin,ut og inn noen vasker i vaskemaskinen,lagd frokost til seg selv og ungene,matet unge,skiftet bleier,vasket dusjen,tatt ut bosset. bl.a. Han har vært med barna i hele dag og vi har alle 4 vært på Ikea og bl.a spist middag der.

Skrevet

Han sto opp ungene i 7 tida orda dem og så tok han med begge to til svigermor hvor han satte opp et gjerde, ungene var med og syns at det var kjempegøy;) Jeg var hjemme, sov ut og slappet av! Herlig. Nå har han lagt seg for og sove noen timer mens jeg la ungene og har begynnt og lage en bedre middag. Jeg vekker han når den er ferdig;)

Skrevet

20.11 er du trønder???

Skrevet

-sto opp med ungene (3stk), ordnet dem + frokost til dem

- beiset hele terassen som er på ca 40kvm

- vært på tur til gapahuken hvor vi har grillet og kost oss

Akkurat nå ligger han og sover ved siden av meg :)

Skrevet

Kunne du vært alenemor bare fordi du har tilbrakt EN dag sammen med barnet ditt? Ta og skjerp deg, ta det første skrittet for en forsoning, med mindre han har gjort noe utilgivelig, for livet er for kort til å gå rundt og surmule for ingenting!

Skrevet

Han stod opp og tok seg en sykkeltur, mens sønnen vår og jeg sov lenger. Han kom hjem, tok gutten vår mens jeg dro ut på shopping med noen venner. Mens jeg var ute ryddet han også litt i huset. Så hadde han og lillegutt seg en hvil på sofan, så tok han kveldsstellet. Nå spiller han litt fifa før vi skal sette oss i sofan og se en film som jeg for en gangs skyld får lov til og velge :D

Skrevet

Han sto opp med ungene siden det var hans tur og luftet hunden om morgenen (også hans tur).

Tok en tur med motorsykkelen og var borte hele dagen mens jeg tok meg av hund, barn, hus og hage.

Kom hjem og vi gikk alle en tur i skogen.

Han spiste middagen jeg hadde lagd før han spilte litt data mens ungene og jeg så film.

Lekte med og la ungene.

Det ser veldig skevt ut og er jo egentlig også det, men jeg har fått sovet lenge, kost meg alene med vin og sjokolade og tv mens han har tatt ungene.

Dessuten gikk motorsykkelturen til sverige, så frys og kjøleskap er fult av mat ;-)

Regner med at vi skal kose oss med mere vin og en film nå før jeg tar kvelden og han tar hunden.

Skrevet

Absolutt ingenting overhodet. Men det kan være fordi "min mann" ikke finnes. Bor alene og må gjøre absolutt alt selv :)

Poenget mitt med dette er vel helst at jeg ikke synes du skal klage sånn uten videre. Regner jo med at byturen eller what ever i går var avtalt? Hvordan er arbeidsfordelingen ellers? Så lenge dette ikke skjer hver helg eller hver dag så må man få lov å være bare seg selv innimellom. Dessuten har han jo gjort det du ba han om å gjøre.

Hvis du generelt ikke er fornøyd med arbeidsfordelingen så får dere fordele arbeidet ved hjelp av lister da.

Skrevet

Han stod opp med babyen klokka halv syv, så jeg fikk sove til 10 mens de badet, spiste frokst og lekte. Deretter var han hjemme med babyen mens jeg var ute og trente i 2,5 timer.

Sa var vi ute og handlet sammen, etter det har han fått sløve på sofaen mens jeg har laget middag.

Skrevet

Han sto opp å skifta dekk på bilen min, så dro han på båtførerkurs.

Han har sikkert ikke fått gjort så mye mer enn det. Kom hjem for et par timer siden og har da øvd på prøven de skal ha i kurset

Skrevet

Sto opp med barna kl. 0715. Jeg sov til 0900 å var helt utafor etter å ha sovet "sååå lenge".

Klippet plen

Vasket ene husveggen, gjorde klar til maling

Vært hjemme å hatt utelek med 4 åringen, mens jeg tok med 6 åringen og stebarn på mathandel. Tok vel ett par timer.

Begynt å male huset

Grillet - jeg laget salat og tilbehør imens

Jabbet masse skitt med naboene......

Tatt en halvtimes lur i godstolen mens jeg kjørte stebarn hjem

Opprydding ute - høyttrykkspyler, gressklipper, jordsekker etter at jeg begynte litt planting, leker etter barna osv.

Nå sitter vi i sofaen, jeg med pc og han med en kald pils!

Skrevet

Mannen er på guttetur sammen med sønnen vår, svigerbroren og sønnen deres :-)

Skrevet

Nå er det sånn det er hver dag og helg faktisk, så ja, jeg kunne like godt vært alenemor. Men ser det ble feil å skrive det i denne sammenhengen.

Skrevet

Han sto opp med alle fire ungene mens jeg tok en dusj og nøt å ha god tid på badet.

Han laget frokost til alle sammen.

Han tok med seg to av ungene ut i formiddag (de to andre var hos onkelen sin), mens jeg bakte og stelte litt her hjemme.

I 11 tiden reiste han på jobb og ble borte til klokka 15. Han driver eget firma som har høysesong nå så han jobber stort sett 7 dager i uken.

Fra 16 til 19 hadde vi familie på besøk så da kokte han kaffe og var vert.

Klokka 19.30 reiste han på jobb igjen og kommer vel tilbake rett før sengetid.

Han er stort sett på farten fra han står opp til han legger seg, akkurat nå er han mer på jobb enn hjemme og bidrar mye mindre enn han pleier. Men det går i perioder, når han har lavsesong på jobb er det han som gjør mest hjemme..

Skrevet

Ganske mye, det meste har vi gjort sammen i grunn. Driver å bygger ny yttergang, river kledning, rydder utenfor ++ I tillegg har han tatt seg av barna mens jeg var ute noen ærend, så da holdt han på med noe snekring mens barna fikk snekre seg trebåter. Han startet dagen med å lage frokost til oss alle, han holder fortsatt på ute, mens jeg har mer eller mindre tatt kveld nå. Skal få ham inn nå, så skal vi dusje og krølle oss godt sammen i sofakroken å se film eller noe.

Skrevet

Dirigert skolekorps hele dagen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...